mitä mieltä ootte siitä kun olen yh ja lapsi on melkein joka viikonloppu hoidossa?
siis jommassa kummassa mummolassa on ja mummot haluaa ottaa. koskaan en ole joutunut pyytämään. kärsiikö lapsi teidän mielestänne tästä jotenkin?
Kommentit (7)
Mutta jos olet arkisin töissä ja lapsi vkonloput mummulassa, niin sitten ehkä kärsii...tai ei ehkä kärsi mutta teidän suhteenne ei välttämättä muodostu kovinkaan läheiseksi.
Kysymys kuuluukin, kärsitkö sinä tai lapsi tästä? Muiden mielipiteillä ei niin ole väliä.
PS: Ja minusta on hienoa, että lapsella on mahdollisuus solmia läheinen suhde isovanhempiin.
Tätä nykyään olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti.
Isommat lapset ovat mummollaan noin 6 vkon välein yökylässä ja pienin 1 v 6 kk ei ole ikinä missään, vielä.
En yhtään ihmettele tai tuomitse tapaanne. Ymmärrän..
ja mielestäni tämä homma toimii enemmän kuin hyvin. molemmat isovanhemmat tykkää kovasti olla ainoan lapsenlapsensa kanssa ja äiti jaksaa hyvin viikot yksin kun viikonloppuna saa relata. ja lapsi saa isovanhemmilta huomiota ja rakkautta niin paljon,että varmasti on mukavampaa olla siellä kuin kärttyisän äidin kanssa.
ap
Varmasti kaikki tyytyväisiä ratkaisuun.
luulin että saan lokaa niskaan ja kunnolla.
Minusta oireellista on lähinnä se, että et itse omasta tahdostasi vietä viikonloppua lapsesi kanssa.