Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti vielä sivistymättömiä moukkia jotka eivät pidä pitkiä kalsareita pakkasella?

Vierailija
10.02.2017 |

Tai edes joitakin vastaavaa päälihousujen alla? Tietysti vähän enemmän pakkasta pitää olla kuin -2

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kai sitten moukka. Käytän farkkuja ja pihalle mennessä heitän päälle toppahousut. On epämukavaa olla kalsareissa ja farkuissa sisällä, sekä kymmenen tuhatta kertaa helpompaa/nopeampaa vain riisua toppakerros pois sisälle tullessa, kuin kipittää pukkariin joka pirun kerta riisuun kalsareita.

JUST NÄIN! Toppahousut farkkujen päälle työmatkalle ja töissä kätevästi toppahousut vain pois. Pitkät kalsarit sisällä töissä olisi jotain niin kamalan hiostavaa hyi!

Vierailija
22/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eix kalsarit oo miesten vaate?

On, naisille ei oo kalsareita

Naisille tehdään "lämpökerrastoja". Eli  kalsreista jättetään seplalusaukon tekemättä ja niistä voi pyytää +50% korkeampaa hintaa, koska tehty naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, eiköhän sen pukeutumisen pitäisi palvella tarpeita. Jos menen autolla töihin, enkä ole ulkona kahta sekuntia pidempään, niin hulluhan minä olisin, jos pukisin farkkujen alle hautovat pitkäa alushousut!

Jos taas menen pitkälle kävelylenkille, silloin tietysti puen urheilukerraston alle.

Eri tarpeet, eri vaatetus. Tätä minä pidän sivistyksen merkkinä.

Sivistymättömänä pidän sitä, että joku - kuten sinä nyt ap - yleistää omat tapansa ja elinolosuhteensa koskemaan kaikkia. Ei siis ymmärrä, että ihmisiä on muunlaisia kuin hän itse.

Vierailija
24/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit käyttää mamiksia.

Ja yksi latino. Tai ehkäpä olen sittenkin juntti. Tuollahan jäätyy! M29 ja latino

Vierailija
25/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvi pitkiä kalsareitä kun ajaa autolla töhin, vaikka olisi 25 pakkasta.

Kävelyllä käydessä toki pitää pukeutua sään mukaan, mutta töhin tai asioide mennesä riittää kevyempi pukeutuminen, koska ulkonapiipahtamisjaksot ovat lyhkäsiä.

Tänään olisi kyllä tarkoitus mennä ostamaan uudet pitkätkalsarit, koska viikonloppuna on luvassa vähän enemmän ulkoilua. Vanhat ovat näköjään kutistuneet säilytyksessä.

t.mies

Kyl sun kantsii pitää talvella pitkiä kaltsuja. Pipuli jäätyy herkästi.

Vierailija
26/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5 C alkaen jokaisen, oli sisä- tai ulkotyössä, tulisi käyttää pitkiä alushousuja. Muuten iskee virtsis tai eturauhasen helposti kroonistuva tulehdus. Kertokaa miten kalsarit muiden vaatteiden alla pilaisivat olemusta?

Vierailija
27/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähän noita tarvii.. aamulla kävelen ulkona 5m lämpimään autoon, jonka ajan firman lämpimään talliin, ip istun lämpimän autoon ja ajan kotiin, kävelen taas sen 5m ja olen lämpimässä kämpässä. Liikunta tapahtuu sisätiloissa kuntosalissa tai uimahallissa. Jos lähden ulkoilemaan sitten tietenkin laitan kerraston alimmaiseksi. Tätä pystyy tekemään lähinnä viikonloppuisin.