Nettideittaillu turhaa miehelle
Tein profiili deittipalveluun ja ilmoitin hakevani seksi seuraa 18-24v naisista ja mielestäni olen ihan ok näkönen. Mikä siinä on kun naiset ei kiinnostu minusta.
M40
Kommentit (10)
Miksi kukaan nuori nainen menisi noin vanhan kanssa sänkyyn? Olisit ollut asialla 20 vuotta sitten.
N25
Tuo ikäluokka kärsii runsaudenpuutteesta. Kymmenen-kaksikymmentä vuotta siitä ylöspäin, niin löytyy jo netistäkin.
Minä olisin kiinnostunut tuon ikäisestä miehestä seksiseuraksi. N56
Vierailija kirjoitti:
Tuo ikäluokka kärsii runsaudenpuutteesta. Kymmenen-kaksikymmentä vuotta siitä ylöspäin, niin löytyy jo netistäkin.
Ei kyllä löydy silti. En tosin seksiseuraa etsi, vaan ihan naista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tein profiili deittipalveluun ja ilmoitin hakevani seksi seuraa 18-24v naisista ja mielestäni olen ihan ok näkönen. Mikä siinä on kun naiset ei kiinnostu minusta.
M40
No sä oot siis omasta ja äitis mielestä ihan okoo näköinen. Kas kun ei komeaksikin kehuttu. Kuva tänne niin kerrotaan kuis asiat sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40No sä oot siis omasta ja äitis mielestä ihan okoo näköinen. Kas kun ei komeaksikin kehuttu. Kuva tänne niin kerrotaan kuis asiat sulla on.
Ei tässä mitään kuvaa tarvita, kun voi ihan iästä päätellä, että kyseessä on rupsahtanut vanha kääkkä.
Provohan tämä, mutta kaikille tiedoksi. Naiset eivät vastaa miehille, jotka eivät kelpuuta edes omanikäistään seuraa.
9: olet oikeassa.
Mun veli (35 v) laittoi ensin ikähaarukan 25-32. Sitten vaihtoi ikähaarukaksi 25-40 v, niin alkoi tulemaan enemmän vastauksia myös tuolta 25-32 mitä alunperinkin oli ajatellut. Ehkä sattumaa, mutta ehkä ysi on oikeassa.
IKÄ siinä on, kun ei natsaa.