Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittaillu turhaa miehelle

Vierailija
10.02.2017 |

Tein profiili deittipalveluun ja ilmoitin hakevani seksi seuraa 18-24v naisista ja mielestäni olen ihan ok näkönen. Mikä siinä on kun naiset ei kiinnostu minusta.
M40

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ siinä on, kun ei natsaa.

Vierailija
2/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nuori nainen menisi noin vanhan kanssa sänkyyn? Olisit ollut asialla 20 vuotta sitten.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikäluokka kärsii runsaudenpuutteesta.  Kymmenen-kaksikymmentä vuotta siitä ylöspäin, niin  löytyy jo netistäkin.

Vierailija
4/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiinnostunut tuon ikäisestä miehestä seksiseuraksi. N56

Vierailija
5/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäluokka kärsii runsaudenpuutteesta.  Kymmenen-kaksikymmentä vuotta siitä ylöspäin, niin  löytyy jo netistäkin.

Ei kyllä löydy silti. En tosin seksiseuraa etsi, vaan ihan naista vaan.

Vierailija
6/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein profiili deittipalveluun ja ilmoitin hakevani seksi seuraa 18-24v naisista ja mielestäni olen ihan ok näkönen. Mikä siinä on kun naiset ei kiinnostu minusta.

M40

No sä oot siis omasta ja äitis mielestä ihan okoo näköinen. Kas kun ei komeaksikin kehuttu. Kuva tänne niin kerrotaan kuis asiat sulla on.

Vierailija
7/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

No sä oot siis omasta ja äitis mielestä ihan okoo näköinen. Kas kun ei komeaksikin kehuttu. Kuva tänne niin kerrotaan kuis asiat sulla on.

Ei tässä mitään kuvaa tarvita, kun voi ihan iästä päätellä, että kyseessä on rupsahtanut vanha kääkkä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niin on. Heh heh.

Vierailija
9/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta kaikille tiedoksi. Naiset eivät vastaa miehille, jotka eivät kelpuuta edes omanikäistään seuraa.

Vierailija
10/10 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: olet oikeassa. 

Mun veli (35 v) laittoi ensin ikähaarukan 25-32. Sitten vaihtoi ikähaarukaksi 25-40 v, niin alkoi tulemaan enemmän vastauksia myös tuolta 25-32 mitä alunperinkin oli ajatellut. Ehkä sattumaa, mutta ehkä ysi on oikeassa.