Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti vielä sivistymättömiä moukkia jotka eivät pidä pitkiä kalsareita pakkasella?

Vierailija
10.02.2017 |

Tai edes joitakin vastaavaa päälihousujen alla? Tietysti vähän enemmän pakkasta pitää olla kuin -2

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pääli? No kuitenkin, mulla on aina farkut enkä käytä edes sukkahousuja. Pitkä lämmin takki, niin hyvin pärjään.

Vierailija
2/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta näin huono... Voivoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sieltä löytyy typo mut alkaa vastaako jos ette tajua.

Vierailija
4/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou, en ole tiennyt että pitkät kalsarit on sivistyksen merkki.

Vierailija
5/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit käyttää mamiksia.

Vierailija
6/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kymmeniin vuosiin. Vain kun kävin pilkillä, jolloin koko päivä tuli olluksi ulkosalla, käytin pitkiä kalsareita verkkareiden ja pilkkihaalarin alla.

Vierailija
7/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sivistyksen merkki kiskoa välttämättä juuri niitä kalsareita tai muita välihousuja housujen alle, pukeutua voi muullakin tapaa järkevästi. Itse olen pukenyt esim. toppahousuja farkkujen päälle tai käyttänyt toppahame + pitkät säärystimet / villasukat -yhdistelmää. Paljon mukavampaa sitten sisällä, kun kuorii päällimmäiset kerrokset pois, ja voi olla pelkillä farkuilla sisällä ilman ahdistavaa välikerrosta.

Toki, jos pitää ulkoilla, niin sitten pukeudutaan kunnolla välikerroksiin.

Vierailija
8/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen olen sivistymätön moukka: en ole elämässäni omistanut pitkiä kalsareita, nilkkasukilla selviän. Ikää minulla on 62 vuotta ja olen täysin terve.

Ulos meinaan nytkin lähteä nilkkasukissa ja farkuissa, takki sentään on polveen asti.

Vierailija
9/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää niitä pitkiä kalsareita ilman päälihousuja, se vasta trendikästä on! Joku tunika tai jopa mekko vaan päälle ja a vot

Siinä kohtaa pitkien kalsareiden nimi muuttuu legginseiksi

Vierailija
10/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus. Sivistymätön, jopa.

Vierailija
11/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa pukea monta kerrosta, varsinkin kalsarit, liikkuminen on vaikeaa ja sellainen tönkkösuolattu muikku-olo. Sisätiloissa sitten tulee kuuma. Joskus ostin edulliset kalsarit ja tuntui että eivät pysy jalassa, vyötärö ei jotenkin istunut. Sai päivän mittaan kiskoa kalsareita sitten ylös, ei kovin mukavaa.

Vierailija
12/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä miten ihmiset ei osaa pukeutua. Tarkoitan siis näitä, jotka vetää pillifarkuissa pakkasella! Ansaitsisitte kunnon virtsatietulehduksen! Siis ei kai sinne nakkeihin mitään lämpimiä sukkiksia alle mahdu. Joku nailon ei nyt kelpaa lämmittävistä sukkahousuista. Talvella PITÄÄ olla lämpimät sukkahousut siellä farkujen alla. Jos ne ei mahdu sinne, käyttäjä on lehmä.

Vierailija
13/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kai sitten moukka. Käytän farkkuja ja pihalle mennessä heitän päälle toppahousut. On epämukavaa olla kalsareissa ja farkuissa sisällä, sekä kymmenen tuhatta kertaa helpompaa/nopeampaa vain riisua toppakerros pois sisälle tullessa, kuin kipittää pukkariin joka pirun kerta riisuun kalsareita.

Vierailija
14/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ne ei mahdu sinne, käyttäjä on lehmä."

Haha, loistavaa keskustelua.

Vierailija
15/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eix kalsarit oo miesten vaate?

Vierailija
16/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ei mulla ainakaan ole kylmä. Yhtäön virtsatieinfektiota ei ole ollut.

Mullon päällä vain rintsikat, toppi, ohut neuletakki, nilkkasukat, farkut, pipo, toppatakki, joka pituudellaan peittää just ja just peffan ja huivi.

Monesti on kuuma

Vierailija
17/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä miten ihmiset ei osaa pukeutua. Tarkoitan siis näitä, jotka vetää pillifarkuissa pakkasella! Ansaitsisitte kunnon virtsatietulehduksen! Siis ei kai sinne nakkeihin mitään lämpimiä sukkiksia alle mahdu. Joku nailon ei nyt kelpaa lämmittävistä sukkahousuista. Talvella PITÄÄ olla lämpimät sukkahousut siellä farkujen alla. Jos ne ei mahdu sinne, käyttäjä on lehmä.

Siis niin totta. Koska tuo sun tapa on se AINOA TAPA joka pitää lämpimänä, ei voi olla vain kuin tuo tapa kuin tuo yksi tapa.

Ja haukkumaankin meet, paljastaa miten avarakatseinen ja avomielinen oikeasti oletkaan, siis niin helmi meidän muiden tollojen joukossa.

T. Ei noin pukeva, pihalla joka päivä vähintään 2 tuntia ja silti en koskaan palellut.

Vierailija
18/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän melko kireitä pillifarkkuja näin kovilla pakkasillakin, mutta alle mahtuu hyvät thermo sukkahousut ja sit kunnon kengät joihin mahtuu paksut sukat niin ei palele :)

Vierailija
19/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eix kalsarit oo miesten vaate?

On, naisille ei oo kalsareita

Vierailija
20/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi pitkiä kalsareitä kun ajaa autolla töhin, vaikka olisi 25 pakkasta.

Kävelyllä käydessä toki pitää pukeutua sään mukaan, mutta töhin tai asioide mennesä riittää kevyempi pukeutuminen, koska ulkonapiipahtamisjaksot ovat lyhkäsiä.

Tänään olisi kyllä tarkoitus mennä ostamaan uudet pitkätkalsarit, koska viikonloppuna on luvassa vähän enemmän ulkoilua. Vanhat ovat näköjään kutistuneet säilytyksessä.

t.mies