Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kristitty, joka olet löytänyt puolison Jumalan johdattamana

Vierailija
09.02.2017 |

Olisi niin kiva lukea näitä kokemuksia, kuinka Jumala johdatti puolison, sen oikean :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen poikansa :)

Vierailija
2/39 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että en aio etsiä vaan uskon että Herra johdattaa sen oikean, uskovan jonka kanssa saisin palvella Jeesusta yhdessä. :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään :)

Vierailija
5/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilin sitä oikeaa varmaan vuoden päivät ja kohdatessamme (baarissa!!) tiesin heti, että se on tuleva mieheni. Vuosi oli -87 ja nyt olemme olleet naimisissa lähes 30 vuotta :) Parempaa miestä en voisi koskaan kuvitellakaan, olemme onnellisia 4 aikuisen lapsen vanhempia. Tsemppiä sinulle :)

Vierailija
6/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni baarissa ja oudosti erotin hänet isosta jiukosta ja tiesin, että tuo se on ja menin iskemään. Hänkin piti minusta ja soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille ja tiesi samoin, että mä olen se oikea hänelle. Tapailuvsiheessa tapahtui kaikkea yliluonnollista, esim nostin kännykän käteen ja aioin soittaa hänelle ja yhtäkkiä puhelimesta kuuluikin puhetta - hän oli soittanut mulle juuri samaan aikaan ja mä ilmeisesti vastasin puheluun koskemalla kännykkään. Tätä tapahtui usein ja vastaavaa.

Kerran alkuihastuksen mentyä ohi luulin, että en olisikaan kiinnostunut hänestä ja että olisin ihastunut toiseen, siinä vaiheessa jos ajattelin eroa tms niin samalla hetkellä joku (suojelusenkeli?) alkoi pudotella tavarpita hyllyiltä itsekseen. Tätäkin tapahtui usein. Lopulta uskoin, että tämä nyt näköjään vaan on tarkoitettu. Selkeästi Jumala halusi jostain syystä, että me mennään yhteen. Nyt naimisissa ja selvitty aika vaikeistakin vaiheista ja ihan hyvin menee edelleen.

Vierailija
7/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta sitten vieraalla paikkakunnalla ja eronnut vähän aikaa sitten seurustelusuhteesta. Olin rukoillut muutosta ja että löytäisin uskovan miehen. Kuulin ihan kuin jonkun kuiskaamana erään paikkakunnan nimen. Sinne muutin muutaman kuukauden kuluttua töiden perässä. Myöhemmin löytyi uskova mies ja perhe perustettiin aika pian tapaamisesta. Tällä samalla paikkakunnalla edelleen ollaan onnellisina.

Vierailija
8/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista en kyllä koskaan tuu ketään löytämään, koska kierrän ne kaukaa.

Miehen tulisi rakastaa Jeesusta enemmän kuin mitään. Mutta en rupea epätoivoisesti etsimään vaan Jumala johdattaa sitten...

Vierailija
9/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 20 vuotta sitten vieraalla paikkakunnalla ja eronnut vähän aikaa sitten seurustelusuhteesta. Olin rukoillut muutosta ja että löytäisin uskovan miehen. Kuulin ihan kuin jonkun kuiskaamana erään paikkakunnan nimen. Sinne muutin muutaman kuukauden kuluttua töiden perässä. Myöhemmin löytyi uskova mies ja perhe perustettiin aika pian tapaamisesta. Tällä samalla paikkakunnalla edelleen ollaan onnellisina.

Oletteko eläneet ihan tavallista perhe-elämää, vai onko Jumala kutsunut teidät johonkin esim. Evankelioimis työhön?

Mulla on itellä niin vahvasti ajatus, että haluan tulevan puolison kanssa jotenkin palvella Jeesusta, ei vain elää tavallista arkea.

Vierailija
10/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin Jumalalta puolisoa. Laitoin ehdoiksi monta asiaa, ei lapsia, sukulaiset mahdollisimman kaukana, ei mitään ystäväkaartia perässä raahautumassa, hyvä koulutus, minua pitempi, sama taloudellinen tilanne, ei juopottele, ei polta, uskoo Jumalaan, näitä rukoilin vain omassa mielessäni.

Ja niinpä vain löysin kristillisen kirjekerhon kautta miehen, joka sitten yllätys, yllätys asuikin 200 m päässä asunnostani. Kaikki pyytämäni asiat toteutuivat Jumalan huumorilla höystettynä ;) Oli helppo tutustua ja niinhän siinä kävi, että kumpikin mieltyi, kihloihin mentiin 3 kk päästä ja naimisiin 10 kk, ollaan oltu jo vuosikymmeniä yhdessä, perhekin on kasvanut ja liitto on vahva. Saarnaaja 4:12.

Vierailija
11/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko eläneet ihan tavallista perhe-elämää, vai onko Jumala kutsunut teidät johonkin esim. Evankelioimis työhön?

Mulla on itellä niin vahvasti ajatus, että haluan tulevan puolison kanssa jotenkin palvella Jeesusta, ei vain elää tavallista arkea.

Ihan tavallista perhe-elämää. Tosin aika tiiviisti ollaan oltu mukana helluntaiseurakunnan toiminnassa mukana ev.lut kirkon ohella

Vierailija
12/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjasuositus teille rakkauden etsijöille:

http://luettelo.helmet.fi/search*fin/?searchtype=X&SORT=D&searcharg=jum…

Kiitos, mutta tälla elämänkokemuksella en voi olla uskomatta Jumalaan. Enkä halua luopua hänestä.

Vierailija
14/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojia, ei ap: Tätähän ei kysytty tässä ketjussa. Jännä juttu, että ateistit ja uskonnottomat käännyttää heti, kun huomaavat jonkun uskontoa liippaavan ketjun.

Onnea ap:lle puolison hakuun!

Vierailija
15/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojia, ei ap: Tätähän ei kysytty tässä ketjussa. Jännä juttu, että ateistit ja uskonnottomat käännyttää heti, kun huomaavat jonkun uskontoa liippaavan ketjun.

Onnea ap:lle puolison hakuun!

Hahaa, ojia!! Ohis piti lukea, autocorr.

Vierailija
16/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista en kyllä koskaan tuu ketään löytämään, koska kierrän ne kaukaa.

Miehen tulisi rakastaa Jeesusta enemmän kuin mitään. Mutta en rupea epätoivoisesti etsimään vaan Jumala johdattaa sitten...

Minä joka kirjoitin löytäneeni mieheni baarista - hän ei uskonut Jumalaan tavatessamme, mutta seuratessaan noita yliluonnollisia tapahtumia ja kuunnellessaan juttujani, ja luettuaan hänelle antamiani kirjoja, hän on alkanut uskoa! Eikös se ole oikeastaan vielä hienompi asia! Yksi Jumalaan uskova lisää maailmaan :) Luulen oikeastaan, että se saattoi olla yksi tarkoituskin tapaamisessamme.

Vierailija
17/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin puolison 20 v sitten ihan yllätyksenä. Jumala oli minulle puhunut, että jossain Hän valmistaa minulle puolisoa, eikä minun tarvitse sitä mistään etsiä. Niin siinä kävi. Mies käveli eteeni ja heti tajusin. Alle puolvuotta niin oltiin jo naimisissa

Vierailija
18/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, tulen niin onnelliseks jo siitä kun saa lukea näitä kertomuksia miten Jumala on johdattanut. Itellä ollut aika tosi raskas vuosi ja pian alkaa niin sanotusti uus elämä, ja siihen kuuluu myös se, että annan Jeesuksen olla mun elämäni Herrana ihan kaikessa...

Niin kovaa oon päätäni hakannu seinän ja nyt vasta viisastunu, 32-vuotiaana...tai toivon mukaan. Haluan vaan saada palvella Jeesusta, Hänen valitsemallaan tavalla.

Ap

Kirjottakaa lisää :)

Vierailija
19/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jumalilla muinasia avatuus olentoja?

Vierailija
20/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo muutamia kuukausia hieman ihastunut yhteen meidän seurakunnassa käyvään mieheen. Hän soittaa siellä pianoa ja välillä pitää myös saarnoja. Mutta en oikein uskalla lähestyä häntä, ja varmaan odotankin että jos tämä mies voisi olla se oikea, niin Herra jotenkin johdattaa meidät yhteen.

Ihastuin häneen, kun tajusin että miten Jeesuksen rakkaus loisti hänestä. Ja edelleen, hänen silmänsä loistaa Jeesuksen rakkautta.

Mutta en halua nolata itseäni....osoittamalla kiinnostusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi