Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva päteminen

Vierailija
09.02.2017 |

Olen niin väsynyt henkilöön, joka pätee tekemisillään ja janoaa ihailua jokaisella lauseellaan. Joskus hän "haukkuu" itseään, ilmeisesti siksi että kehuisin häntä (en kylläkään tee niin, mielestäni se on lapsellista ja outoa). Lisäksi hän piikittelee ja lyttää minua niin paljon kuin mahdollista, vaikka hänellä ei ole mitään tarvetta olla kateellinen minulle, minun elämässäni on kaikki asiat aivan hullusti. En ymmärrä mistä tuollainen käytös kumpuaa. Olen aina ollut neutraalin ystävällinen hänelle. Mistä tuollainen itsensä korostamisen tarve voi tulla? Käsittääkseni kaikki asiat hänen elämässään on hienosti ja hän on onnistunut ja saavuttanut monia asioita elämässään ja on niin taitava kaikissa asioissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto luultavasti. Mutta ei sulla oikein ole vaihtoehtoja kuin joko olla huomioimatta pätemistä, tai sitten välttää ko. ihmisen seuraa. 

Vierailija
2/2 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisi kysyä ihan suoraan mistä syystä haukut ja lyttäät tuolla tavalla. Tuollaisten ihmisten kanssa olen huomannut sen loppuvan kun sen lopettaa, ei olemalla ystävällinen ja "ymmärtämällä". Olen siis ollut vuosia se ymmärtäjä, ei kiitos enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme