Ei helvetti, valtio aikoo myydä Terrafamen ulkomaalaisille!!
Voihan ympäristökatastrofi! Mitä vittua nyt taas! Miksei ukot myönnä tappiotaan ja aja kaivosta alas??!!
Ei ulkomaalaiset välitä paskaakaan meidän luonnosta, ja jos joskus jotain voittoa tulee (luonnon kustannuksella) se valuu ulkomaille.
Itkettää.
Kommentit (37)
Se on bisnestä,joillekin hyvää bisnestä.
Jesh! Tämä on paras uutinen sitten kiky-sopimuksen!
Osta uliseva idiootti se itse. Sitä on kaupattu jo pitkään, eipä ole kotimaisia sijoittajia juuri kiinnostanut.
Mitä se teitä liikuttaa? Ehkäpä sivulliset saa siivottua ne paska-altaat tehokkaammin. Ei mene meidän pussista.
Vierailija kirjoitti:
Osta uliseva idiootti se itse. Sitä on kaupattu jo pitkään, eipä ole kotimaisia sijoittajia juuri kiinnostanut.
Se olisi jo pitänyt ajaa alas. Liian kalliiksi tulevia työpaikkoja. Vesistöt ja ympäristö saatutettu.
Saatanan ahneet paskat.
Hehe. Nyt on likainen työ tehty, ja ulkomaalainen pääsee nauttimaan hedelmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi jo pitänyt ajaa alas. Liian kalliiksi tulevia työpaikkoja. Vesistöt ja ympäristö saatutettu.
Saatanan ahneet paskat.
Olisit sitten ajanut. Sitä paitsi; sehän tuottaa jo voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teitä liikuttaa? Ehkäpä sivulliset saa siivottua ne paska-altaat tehokkaammin. Ei mene meidän pussista.
Luuletko, että ulkolaisia kiinnostaa paska-altaat tai yhtään mikään? Tämä on niin nähty. Paljostako vetoa, että uusi omistaja on australialainen??
Vierailija kirjoitti:
Mitä näistä kaivosyhtiöistä lueskellut, niin aina siivoaminen jää valtiolle, ja siten siis kansalaisten maksettavaksi, voitot kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näistä kaivosyhtiöistä lueskellut, niin aina siivoaminen jää valtiolle, ja siten siis kansalaisten maksettavaksi, voitot kyllä kelpaa.
Autistinen hyväuskoinen höppänä pääministerimme Pipilä taas ollut asialla. Vittu. Sitä on niin helppo kusettaa.
Kuka muistaa "17 vuotiaan" pakolaisen joka surkutteli tilannettaa Sipilälle? Joku tappajasotilashan sekin oli.
Siitä voitaisiin tehdä onnettomien ja toivottomien liiketoimien museo.
Tuottaisi varmasti paremmin kuin nykyään.
Ei hätää, valtio takaa ostajalle, että voittoa tulee tai veronmaksajat ottavat projektin taas kontolleen.
no Ei muuta kuin ostamaan, ihan varmasti myyvät sulle jos edes euron enemmän maksat.
Alasajo ja maisemointi pitäisi aloittaa heti. Tuo liuotussysteemi ei toimi kylmässä ja sateisessa (lunta ja vettä!) Suomessa, kun on kehitetty aavikko-olosuhteisiin.
Mitään muuta ei tuosta tule, kuin täydellinen katastrofi.
Sieltä saatava uraanihan se kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
no Ei muuta kuin ostamaan, ihan varmasti myyvät sulle jos edes euron enemmän maksat.
Olenko minä halunnut tuon kaivoksen pilaamaan Suomen kansallisaarteita, metsiä ja järviä? En. Miksi minun pitäisi se ostaa?
Paljon suomi saa voittoa? :D Entäs sijoittajat? :D ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistinen hyväuskoinen höppänä pääministerimme Pipilä taas ollut asialla. Vittu. Sitä on niin helppo kusettaa.
Kuka muistaa "17 vuotiaan" pakolaisen joka surkutteli tilannettaa Sipilälle? Joku tappajasotilashan sekin oli.
Ei saa loukata autisteja, he eivät ole tahallaan ahneita huijareita, Pipilä on.
Sipilä perkele saatana!!!!!!!!!!!!!!