Mistä ostatte kondomit?
Kommentit (46)
Marketista ostan kun sieltä löytyy yksi ihan toimiva kondomi, mutta olen miettinyt, että voisi koittaa netistä tilata jotain vähän reilumman kokoisia testattavaksi jos tuntuisivat kivemmalta. Ei toisaalta ole ongelmaa noiden markettikumienkaan kanssa, koska kestän pientä puristusta, eikä minulla ole mitään peniskompleksia, että pitää ostaa isoja kumeja sen takia.
Kerran tilasin netistä jotain ihme kumeja, ja niistä meni 3/20 rikki, joten heitin loput roskiin ja siirryin tunnetumpaan merkkiin.
Ostan tosiaan muiden ostosten yhteydessä ja nykyään Prismasta itsepalvelukassalla. Olen ostanut myös erikseen pienestä ja isosta kaupasta. Nuorempana tuo nolotti enemmän, mutta pitkän parisuhteen aikana seksi tuli niin arkipäiväiseksi, että ei ostamista oikein jaksanut enää nolostella. Nyt taas sinkkuna ehkä enemmän miettii ostamista, mutta en todellakaan siinä määrin, että olisi hankala mennä ostamaan.
Askartelen ne itse ylimääräisistä tyhjistä alkonkasseista.
Ruokakaupasta olen joskus ostanut, mutta yleensä annan paljaalla irtopanoille kun se tuntuu paremmalta.
Prismasta olen yrittänyt, mutta kassa ei osannut neuvoa miten kivekset saa mahtumaan kondomin sisään.
Ruokakaupasta ostan, mutta siellä on yksi niin komea myyjä, etten jotenkin kehtaa siltä ostaa. Ostan sitten aina kun on mahdollisuus mennä muulle kassalle. N30, tiedän olevani nolo
Netistä tilaan samalla seksilelujen ym. kanssa, pakettipalvelun kautta. :3
N25
Kortsuja on tullut tilattua pari kertaa kondomikaupasta ja hyvin on toiminut ainakin tähän asti. Tässä vielä linkki: https://ibright.lv/sexshopfi.htm
Vierailija kirjoitti:
Ostan marketista muiden ostosten ohessa. En koskaan kehtaisi ostaa niitä erikseen.
Sama juttu. Kortsut ja liukuvoide hihnalle sinne salaattien yms. alle ja ei missään nimessä mieskassaa!
Tilataan kondomikuninkaasta. Paljon halvempaa parisuhteessa ostaa bulkkina 30-60kpl kuin marketista jotain 5€ pikkupaketteja.
Netistä tilaan aina isomman määrän kerralla. Jos olen unohtanut tilata niin sitten ostan ihan tavallisesta kaupasta paketin.
En osta. Miehet saa itse hankkia itselleen sopivat ja jos eivät ole sitä tehneet, niin eivät pääse mun sänkyyn.
Samalla kun käyn marketissa sieltä saa kätevästi!Valinnan varaa on joka lähtöön,kuin liukuvoiteitakin:Prismat ja City Marketit!Halpoja taas Lidi kaupat.
Apteekista paketti jota on pistelty neulalla
No me tarvitsemme ihan ehkäisyksi kun emme halua lapsia enempää, ainakaan näillä näkymin.