Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte kondomit?

Vierailija
09.02.2017 |

Ja ostatteko niitä muiden ostosten kanssa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupasta. Samalla myös muutkin ostokset.

Sama täällä. Ihan tavallinen kolmen kympin loppupuolta lähentelevä perheellinen pariskunta ollaan. Mikä kondomien ostamisessa muka on niin noloa ja kuka niiden ostamista kyttää? Ainakaan kaupan kassoja ei ole koskaan kiinnostanut pätkääkään enkä ole huomannut kenenkään muun asiakkaankaan seuraavan meidän ostoskärrymme sisältöä.

Mihinkä ihmeeseen vakiintunut pariskunta tarvitsee kondoomeja,vapuksi ilmapalloiksi?

No me tarvitsemme ihan ehkäisyksi kun emme halua lapsia enempää, ainakaan näillä näkymin.

Vierailija
22/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketista ostan kun sieltä löytyy yksi ihan toimiva kondomi, mutta olen miettinyt, että voisi koittaa netistä tilata jotain vähän reilumman kokoisia testattavaksi jos tuntuisivat kivemmalta. Ei toisaalta ole ongelmaa noiden markettikumienkaan kanssa, koska kestän pientä puristusta, eikä minulla ole mitään peniskompleksia, että pitää ostaa isoja kumeja  sen takia. 

Kerran tilasin netistä jotain ihme kumeja, ja niistä meni 3/20 rikki, joten heitin loput roskiin ja siirryin tunnetumpaan merkkiin.

Ostan tosiaan muiden ostosten yhteydessä ja nykyään Prismasta itsepalvelukassalla. Olen ostanut myös erikseen pienestä ja isosta kaupasta. Nuorempana tuo nolotti enemmän, mutta pitkän parisuhteen aikana seksi tuli niin arkipäiväiseksi, että ei ostamista oikein jaksanut enää nolostella. Nyt taas sinkkuna ehkä enemmän miettii ostamista, mutta en todellakaan siinä määrin, että olisi hankala mennä ostamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo ostanut. 42 v.

Vierailija
24/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelen ne itse ylimääräisistä tyhjistä alkonkasseista.

Vierailija
25/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketista ruokaostoksilla.

Vierailija
26/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeiltä sivukujilta

Vierailija
27/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupasta olen joskus ostanut, mutta yleensä annan paljaalla irtopanoille kun se tuntuu paremmalta.

Vierailija
28/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ostaa ne minulle.

Vierailija
29/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta olen yrittänyt, mutta kassa ei osannut neuvoa miten kivekset saa mahtumaan kondomin sisään.

Vierailija
30/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupasta ostan, mutta siellä on yksi niin komea myyjä, etten jotenkin kehtaa siltä ostaa. Ostan sitten aina kun on mahdollisuus mennä muulle kassalle. N30, tiedän olevani nolo

Vierailija
31/46 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilaan samalla seksilelujen ym. kanssa, pakettipalvelun kautta. :3

N25

Vierailija
32/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja on tullut tilattua pari kertaa kondomikaupasta ja hyvin on toiminut ainakin tähän asti. Tässä vielä linkki: https://ibright.lv/sexshopfi.htm

Vierailija
33/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan marketista muiden ostosten ohessa. En koskaan kehtaisi ostaa niitä erikseen.

Sama juttu. Kortsut ja liukuvoide hihnalle sinne salaattien yms. alle ja ei missään nimessä mieskassaa!

Vierailija
34/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan kondomikuninkaasta. Paljon halvempaa parisuhteessa ostaa bulkkina 30-60kpl kuin marketista jotain 5€ pikkupaketteja.

Vierailija
35/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:stä käytettyinä

Vierailija
36/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilaan aina isomman määrän kerralla. Jos olen unohtanut tilata niin sitten ostan ihan tavallisesta kaupasta paketin.

Vierailija
37/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeisarista tietysti.

Vierailija
38/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Miehet saa itse hankkia itselleen sopivat ja jos eivät ole sitä tehneet, niin eivät pääse mun sänkyyn.

Vierailija
39/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun käyn marketissa sieltä saa kätevästi!Valinnan varaa on joka lähtöön,kuin liukuvoiteitakin:Prismat ja City Marketit!Halpoja taas Lidi kaupat.

Vierailija
40/46 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista paketti jota on pistelty neulalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän