Alapeukuttajat, menkää itseänne!
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olkaa hiljaa ja jättäkää ennemmin vaikka kokonaan peukuttamatta. Vähätellä nyt muiden mielipiteitä. On tämä kyllä negatiivisten ihmisten maa. Esim. Facebookissa ei ole edes mahdollista peukuttaa alaspäin, koska täytyy olla katkera suomalainen, että tulee edes mieleen haluta mitään tuollaista tehdä!
Kommentit (25)
No mielipiteet ja niiden ala-/yläpeukuttamisen vielä ymmärrän, mutta kun palstalla alapeukutetaan silkkoja faktojakin. Sitä en ymmärrä.
Vedä v***u päähäsi, kampaa karvat korvillesi ja pakene vuorille!
Mammat taas "hulvattomalla" tuulella XD
Minä tein samasta asiasta gallupin eilen, mikä ei valitettavasti suurta suosiota saanut. Moni siinä kuitenkin ilmoitti alapeukuttavansa molemmista syistä: Asia ei heidän mielestään pidä paikkaansa tai sitten he eivät vain pidä asian tilasta. Ihmekös sitten, että alapeukkuja on paljon.
No onpa kuitenkin hyvä että kaltaisiasi yltiöpositiivisia ilopillereitäkin joukosta löytyy.
Jos minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olen silloin hiljaa ja tyydyn pelkkään alapeukuttamiseen.
Miksi sinua ap noin paljon loukkaa se, että kaikki ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olkaa hiljaa ja jättäkää ennemmin vaikka kokonaan peukuttamatta. Vähätellä nyt muiden mielipiteitä. On tämä kyllä negatiivisten ihmisten maa. Esim. Facebookissa ei ole edes mahdollista peukuttaa alaspäin, koska täytyy olla katkera suomalainen, että tulee edes mieleen haluta mitään tuollaista tehdä!
Hmm... En ole facebookissa, joten siitä en sano sen enempää, mutta useat kirjoitukset vain ovat niin syvältä, että en varmasti niitä peukuta. Niin kuin tämä aloitus, se oli nolo. :D Ap-kulta, tämä palsta ei ole sinulle oikea paikka, jos alapeukuista mielesi pahoitat! Ja älä sitten tule alapeukuttamaan, tämä on minun mielipiteeni. :)
T. Palstaseniori
Miksi pitäisi vaieta, jos jokin mielipide täällä tuntuu väärältä, tosinaan suorastaan loukkavalta? - Itse olen ollut joitain kertoja, niin hämilläni, että en ole osannut muuta kuin "peukuttaa," enkä aina sitäkään. - Tällaine "peukuttamien" mihinkään suuntaan on itselleni yleisesti hieman vierasta. Mutta yleisemmin ei "peukuttamista" kannata liian vakavasti minusta ottaa. Itse saan takuulla alapeukkua varmasti monta kertaa vain siksi, että suomenkielen taitoni on, mitä on. En yksinkertaisesti osaa kertoa suomeksi mielipiteitäni hyvin.
Siis ikäänkuin paras täälllä estetty kirjoitus (/mielipide) olisi aina se, joka saa eniten peukutusia ylöspäin. Tai ainakin minusta ovat erityisen jänniä myös ne kirjoitukset jotka ovat saaneet useita peukkuja tasaisesti molempiin suuntiin. Vai kertooko se vain siitä, että kirjoittaja itse käy peukuttamssa omaa tekstiänsä(?) ..Ei kai kissan häntää nosta kuin kissa itse. Mutta ainakaan itselläni ei ole moiseen tarvetta. Joskus jopa olen jälkeenpäin aatellut oman tekstini tunnistaessani, että mita ihmettä ajattelin kun kirjoittaessani. Ajattelinko oikeasti mitään, kun joku (trolli?) sai mieleni kuohahtamaan, ennen purkaustani....
Ei pitäisi provositua kun provoisdaan. Vaikka toisnaan provosoinnin vallassa kirjoitetut tekstit ovat jollain prverssillä tavalla oudon kiinnostavia; vaikka sitten taas joskus sellainen "minä tiedän asiasta kaiken joten nyt väännä rautalangasta" -kirjoituset tuntuvat hieman puuduttavilta.
Alapeukutin kaikki ketjun viestit. Olkaa hyvä.
Helle tehnyt tehtävänsä, sulattanut suomalaisten aivot
Faktakommenttien alapeukutus kertoo sen, ettei älykkyyden taso ole kovin korkea.
Mitä?!
Täällä mahdollisesti saa kakkaa niskaansa ku kertoo oman mielipiteensä?
Internetissä, my god mitä aikoja eletään.
Jos on alapeukuttaminen tehty mahdolliseks sivustolla niin eikö kannattaisi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja pyytää ainoastaan yläpeukkua?
Enemmänkin te jotka kokee pahaa mieltä alapeukusta voi mennä itteensä.
Ärsyttää te jotka kommentoi ja sit itkee kun ei olekkaan rinkimastubaatiota tukemassa omaa mielipidettä vaan joku sanoo "I beg the difference." ja uhriudutaan että "Yhyy mulla ei saa olla omaa mielipidettä."
Ei, kyllä sinulla saa olla ja mielellään onkin oma mielipide. Seiso vaan sen takana silloin kun joku kyseenalaistaa sitä.
Jos saa paljon alapeukkuja niin mahdollisesti omassa mielipiteessä on tarkastelun varaa
ja jos mieli ei kestä pikseli alapeukkua niin älä ole internetissä.
Ei alapeukuissa olisi mitään vikaa, jos niitä käytettäisiin rehellisesti mielipiteiden ilmaisuun, mutta täällä ne ovat usein vain häpäisyn ja manipuloinnin väline.
Peukuttaminen on raskasta. Jaan yläpeukkuja valikoivasti.
En mahdu!