Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin käyttö ja nirsous

Vierailija
09.02.2017 |

Kaverimies on aina valittanut että ei saa oikeestaan yhtään matseja Tinderissä, mut en ole koskaan uskonut, vaan olen ajatellut miehen olevan vaan liian nirso (en ole tätä hänelle sanonut päin naamaa). No eilen kahvilassa tuli taas kyseinen aihe puheeksi ja halusin testata ja oikeesti näyttää, että on liian nirso. No, annoin sydämiä sillä lailla miehen tyylisille naisille ja ei tullut yhden yhtä matchia! Oli jotenkin jo vähän noloa ja mies vielä näytti monta kymmentä eteenpäin, niin että laitto jokasen kohdalle sydämen, mut ei tullut silleenkään yhtään matchia. Olen aika hämmentynyt, että ollaanko me naiset oikeasti noin nirsoja kun päästään tollaseen ulkonäköseuranhakuun, jossa kuka vaan voi laittaa kenelle tahansa ja valita kenet haluaa. Kuitenkin ihan kivannäköinen mies kyseessä ja järkevä profiiliteksti. Kuvana hyvä naamakuva ja sitten toinen kuva, jossa näkyy vähän myös ylävartaloa puku päällä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehetkin valitsisivat tarkemmin, kenelle antavat niitä sydämiä, tilanne tasapainottuisi.

Ongelma on, että naiset valikoivat tarkemmin koska voivat niin tehdä, kun taas miehet ovat niin tottuneita siihen, että vastakaikua ei kuitenkaan tule, jolloin tykkäävät kaikista ja odottavat toiveikkaina josko joku matchaisi, ja sitten haukkana piirittävät tätä.

Jos miehetkin todella laittaisivat sydämiä vain niille, jotka ovat oikeasti potentiaalisia, naisetkaan eivät hukkuisi niihin matcheihinsa ja ehkä osoittaisivat enemmän kiinnostusta niihin matcheihin ja hölläisivät vähän kriteereitä sitten, kun niitä matcheja ei tulekaan joka tuutista. Nyt tilanne on se, että nainen matchaa käytännössä kaikkien kanssa, joten tietysti alkaa noukkia vain ne parhaat päältä.

Oma ongelmansa on sitten se, että satunnaista panoa etsivä ei olekaan ehkä niin tarkka siitä, kenen kanssa matchaa kuin seurustelukumppania etsivä.

Ongelma on siinä, että lyhyen esittelyn ja kuvan perusteella ei voi sanoa onko nainen potentiaalinen kumppani vai ei. Pitäisi ensin jutella lisää ja mieluiten vielä tavata. Siksi annan noin 95%:lle sydäntä

Muuten hyvä mutta tykkään niistä miehistä, jotka itsekin valikoivat. Ja asiasta on keskusteltu. Ja olen parisuhteeksi luokiteltavaa suhdetta saanut aikaan Tinderin kautta.

Kaikki miehet eivät ole onneksi niin epätoivoisia, että 95% naisista olisi potentiaalisia. Tinderin miehistä n. 5% on minusta potentiaalisia. Koittakaa nyt vähän ryhdistäytyä, valittajamiehet!

Harva ihminen on lähtökohtaisesti ruma, persoonalla se tyyli tehdään.

Ai niin, mutta koska ollaan heteroita, ulkonäkö on sivuseikka...

Miehenä noudatin samaa n. 5% sydämenantamistekniikkaasi (itse asiassa prosentti taisi olla lähempänä yhtä tai kahta) ja kolmen kuukauden aikana ei tullut yhtäkään matchia. Itse olen ihan sujuvan näköinen kundi ja tykkäyksiä meni tavallisten, mukavan oloisten nuorten naisten kohdalle. No, eipähän tarvitse siitäkään huolehtia enää, koko sovellus lensi jo roskakoriin.

Vierailija
22/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tinderin käyttö on vähän haastavaa, kun saan käytännössä kaikista tykkäyksistäni matchin. Jos siis tykkäisin kaikista vähänkään kiinnostavista tyypeistä, niin matcheja tulisi satoja, enkä ehtisi jutella kuitenkaan kaikille.

Jollain sitä karsintaa sitten pitää tehdä. Valitettvasti miehet ei kirjoita itsestään paljoakaan mitään, joten ulkonäkö onkin ainoa kriteeri melkein, minkä perusteella sitä karsintaa voi tehdä. Jos matcheja ei tule, niin suosittelen panostamaan siihen lyhyeen esittelytekstiin! Itse pidän isona plussana hyvää tekstiä.

Lisäksi kuviin kannattaa valita yksi selkeä hyvä kasvokuva, yksi kuva kauempaa missä näkyy koko vartalo ja yksi kuva esimerkiksi harrastuksen parissa. Näin miehestä saa paljon paremman käsityksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla monia syitä miksi matcheja ei sada. 

Eräs työkaverini kertoi, että hän laittaa kaikille naisille sydämen. On kuulemma liian työlästä alkaa katselemaan erikseen ,kun ei niitä mätsejä kuitenkaan paljoa tule. 

Itse pidän Tinderiä typeränä sovelluksena, koska kuva ei kuitenkaan kerro koskaan totuutta. Komea mies voi ottaa itsestään huonoja kuvia ja ei saa matcheja. Ruma mies voi ottaa itsestään hyviä kuvia ja saada matcheja. Tärkeä asia, eli luonne ja persoona ei useinkaan kuvista välity, ja hyvä tyyppi voi jäädä väliin. 

Itse poistin Tinderin kokonaan viimeisten treffien jälkeen. Miehellä oli miellyttävä kuva, mutta kun tavattiin niin tajusin miksei ollut hymykuvaa. Hampaat olivat kauheassa kunnossa. 

Vierailija
24/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Niin.. itse siirryin Tinderiin, kun tuntui että mistään muusta palvelusta (viimeiseksi Eliittikumppanista) ei löytynyt riittävän tasokasta miestä. Ja kyllä tässä valitettavasti tarkoitetaan ulkonäköä ja koulutusta ja työtä...

Tinderissä olen tykännyt niistä jotka oikeasti miellyttävät ja he ovatkin pääsääntöisesti olleet mahtavaa porukkaa. Loistavia uria, hyvinkin varakkaita, niitä jotka tietävät voivansa saada kenet tahansa. Paha liiga. Naisillekin. Voi olla, ettei Tinderi ole oikea paikka niille jotka eivät täytä tiettyjä "vaatimuksia".

Mutta matchit eivät myöskään tule välttämättä heti, vaan niitä voi syntyä seuraavien päivien aikana kun tykätyt naiset avaavat sovelluksen.

Vähän kiinnostaisi mikä mahtaa oma tasosi ja varakkuutesi olla.

Vierailija
25/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehetkin valitsisivat tarkemmin, kenelle antavat niitä sydämiä, tilanne tasapainottuisi.

Ongelma on, että naiset valikoivat tarkemmin koska voivat niin tehdä, kun taas miehet ovat niin tottuneita siihen, että vastakaikua ei kuitenkaan tule, jolloin tykkäävät kaikista ja odottavat toiveikkaina josko joku matchaisi, ja sitten haukkana piirittävät tätä.

Jos miehetkin todella laittaisivat sydämiä vain niille, jotka ovat oikeasti potentiaalisia, naisetkaan eivät hukkuisi niihin matcheihinsa ja ehkä osoittaisivat enemmän kiinnostusta niihin matcheihin ja hölläisivät vähän kriteereitä sitten, kun niitä matcheja ei tulekaan joka tuutista. Nyt tilanne on se, että nainen matchaa käytännössä kaikkien kanssa, joten tietysti alkaa noukkia vain ne parhaat päältä.

Oma ongelmansa on sitten se, että satunnaista panoa etsivä ei olekaan ehkä niin tarkka siitä, kenen kanssa matchaa kuin seurustelukumppania etsivä.

Ongelma on siinä, että lyhyen esittelyn ja kuvan perusteella ei voi sanoa onko nainen potentiaalinen kumppani vai ei. Pitäisi ensin jutella lisää ja mieluiten vielä tavata. Siksi annan noin 95%:lle sydäntä

Muuten hyvä mutta tykkään niistä miehistä, jotka itsekin valikoivat. Ja asiasta on keskusteltu. Ja olen parisuhteeksi luokiteltavaa suhdetta saanut aikaan Tinderin kautta.

Kaikki miehet eivät ole onneksi niin epätoivoisia, että 95% naisista olisi potentiaalisia. Tinderin miehistä n. 5% on minusta potentiaalisia. Koittakaa nyt vähän ryhdistäytyä, valittajamiehet!

Miehenä noudatin samaa n. 5% sydämenantamistekniikkaasi (itse asiassa prosentti taisi olla lähempänä yhtä tai kahta) ja kolmen kuukauden aikana ei tullut yhtäkään matchia. Itse olen ihan sujuvan näköinen kundi ja tykkäyksiä meni tavallisten, mukavan oloisten nuorten naisten kohdalle. No, eipähän tarvitse siitäkään huolehtia enää, koko sovellus lensi jo roskakoriin.

Jep. Valikoivuudessa on se ongelma että miehet ei pysty sitä tekemään.

Jos itsekin miehenä valikoisin vain oikeasti kiinnostavia naisia tinderissä niin en saisi juuri ollenkaan mätsejä enkä varmasti pääsisi ollenkaan treffejä. Mies on pakotettu tykkäämään monista naisista.

Vierailija
26/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Niin.. itse siirryin Tinderiin, kun tuntui että mistään muusta palvelusta (viimeiseksi Eliittikumppanista) ei löytynyt riittävän tasokasta miestä. Ja kyllä tässä valitettavasti tarkoitetaan ulkonäköä ja koulutusta ja työtä...

Tinderissä olen tykännyt niistä jotka oikeasti miellyttävät ja he ovatkin pääsääntöisesti olleet mahtavaa porukkaa. Loistavia uria, hyvinkin varakkaita, niitä jotka tietävät voivansa saada kenet tahansa. Paha liiga. Naisillekin. Voi olla, ettei Tinderi ole oikea paikka niille jotka eivät täytä tiettyjä "vaatimuksia".

Mutta matchit eivät myöskään tule välttämättä heti, vaan niitä voi syntyä seuraavien päivien aikana kun tykätyt naiset avaavat sovelluksen.

Vähän kiinnostaisi mikä mahtaa oma tasosi ja varakkuutesi olla.

Mielenkiintoista. Oma kokemus on, että tinderissä on epätoivoiset ja luuserit. Kaikenlaisia reppanoita siellä nähnyt. 

Vierailija
27/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänyt, että 95% kelpuuttaisin parisuhteeseen vaan, että ainoastaan 5% kohdalla hylkäyksen voi tehdä tinderprofiilin perusteella. Eli se toimii eräänlaisena esikarsintana toki huonona sellaisena, kun profiilista ei saa irti kauheasti

Vierailija
28/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehet huomanneet naisilla mitään esittelytekstejä? 

En muista että olisin törmännyt muuhun kuin ehkä johonkin "Ei alle 180cm!!"

Vierailija
29/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli Tinderissä ja valitti, etteivät naiset oikeasti etsi tuolta ketään. Kirosi sovelluksen tai Tinder naiset jonnekin, sillä oli "tuskastunut" touhuun. No sitten ajattelin, että vitsit teen oman profiilin, sillä epäilin tuota hieman, vaikkakin tiedän kokemuksesta nettideittailujen toivottomuuden miehen näkökulmasta katsottuna. Olen itse jopa oikein kivannäköinen henkilö kuulemma. Pitkä, korkeasti koulutettu, tykkään vaatteista, kirjoitin ihan kivan profiilin, kuvia useampi. Kävin tsekkailemaan kuvia läpi ja hyväksyin ehkä 5 prosenttia, sillä olen aika vaativa ulkonäön, olemuksen yms. suhteen. Olisi kiva, jos toinen näyttää kivalle, fiksulle ja vaikuttaa mukavalle henkilölle, näyttää "itseni näköiselle".

Useamman kuukauden jälkeen ei yhtään matchia. Välillä laskenut rimaa ja tykännyt myös yksinhuoltajista, jolloin lopputuloksena muutama match, mutta henkilöt eivät vastaa tai sitten eivät ole kuitenkaan sellaisia, joita etsin. Jonkun supertykkäyksen saanut, mutta valitettavasti henkilöt eivät kiinnostaneet. Mietin, että prhana, minkälaisten "täydellisyyksien" kanssa täällä kisataan ja valitsin myös miehet tuohon samaan ikähaarukkaan. Ihan tavallisia miehiä/profiileja pääosin, joiden joukossa voisin jopa erottua edukseni. Sitten päätin klikata muutamaa miestä ja kohta It's a Match tai jotain sinnepäin. Poistin nuo aika pikaisesti, ihan niin epätoivoinen en vielä ole ;).

Mutta itsekin täytyy todeta, että raksia saaneiden kohdalla on varmasti paljon henkilöitä, jotka livenä herättäisivät kiinnostusta. Miehen näkökulmasta katsottuna varsin ikävä sovellus. Saisin varmasti matcheja, jos tavallaan huolisin jonkun vaan. Luonnossa herätän kiinnostusta, mutta olen ihmisten ilmoilla pääosin vain urheilun ja töiden merkeissä, käyn kaupungilla, mutten baareissa juuri koskaan. Olen kuitenkin sen verran arka lähestymään vieraita ihmisiä, henkilö pitäisi tuntea/tietää jotain kautta - sitten ei mitään ongelmia, sillä tykkään jutella ihmisten kanssa kahden kesken.

Että siitä vaan tykkäilemään. Itse jatkan sovelluksen käyttöä, mutta en kovin toiveikkaana kuitenkaan ja laittanut tuon pääosin jo jäähylle, mutta aina on olemassa se pienin pieni mahdollisuus - ehkä ;)

Vierailija
30/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä turhaan kirjoittelemaan, kun ei tarvitse ;)

Vierailija
31/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse ainakin kirjoitin mm. alan mitä opiskelen, omia kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja (vain seksin perässä olevien miesten karsimiseksi) että haussa on pidempiaikainen kainalopaikka.

Mutta miesten kohdalla yleisin on tyhjä esittelykenttä, pelkän pituuden ilmoittaminen tai pitkä lista minkälainen nainen EI saa olla

"paina ruksi jos oot

- Feikki

- kutsut netflixiä ja shoppailua harrastukseks

- Et tiedä mitä elämältä haluat

- Sulla on lemmikki

- valitset ennemmin baarin kuin lenkin"

Öö joo ihan kiva, että kertoo minkälaisen naisen haluaa (ei halua), mutta voisko tuon ilmottaa vähä positiivisemmin?

Ihan rehellisesti sanottuna 90% miesten profiileista on aivan masentavan hirveitä. Pienellä panostuksella aivan varmasti matcheja tulisi

Vierailija
32/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse ainakin kirjoitin mm. alan mitä opiskelen, omia kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja (vain seksin perässä olevien miesten karsimiseksi) että haussa on pidempiaikainen kainalopaikka.

Mutta miesten kohdalla yleisin on tyhjä esittelykenttä, pelkän pituuden ilmoittaminen tai pitkä lista minkälainen nainen EI saa olla

"paina ruksi jos oot

- Feikki

- Sulla on lemmikki

Öö joo ihan kiva, että kertoo minkälaisen naisen haluaa (ei halua), mutta voisko tuon ilmottaa vähä positiivisemmin?

Ihan rehellisesti sanottuna 90% miesten profiileista on aivan masentavan hirveitä. Pienellä panostuksella aivan varmasti matcheja tulisi

Noi luettelot mitä nainen ei saa olla! Niin totta! Ei oo yks tai kaks miestä joilla oon tollaseen törmänny ja heti tulee negatiivinen fiilis siitä miehestä, vaikka hakusessa käänteisesti ois luonnollinen, liikunnasta pitävä ja itsevarma nainen, mistä taas tulisi ihan positiivinen kuva. Miehet!! Oi miksi?

Vierailija
33/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin myönnän että olen Tinderissä melko nirso, siksi en sitä halua käyttääkään :D Siellä on pakko mennä ulkonäön ja pienen esittelytekstin perusteella, oikeassa elämässä ihmisestä saa paljon enemmän irti ja ei-niin-viehättävä ulkonäkö ei ole samalla tavalla este tutustumiseen.

Vierailija
34/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tavismiehille melkeinpä täysin turha sovellus.

Itse sain viimeksi 1400 tykkäyksellä jotain 10 mätsiä vaikka mielestäni kuvat on ihan hyviä.

Eikö kymmenen misukkaa riitä sinulle? Itse en kuulu tinderiin enkä tiedä siitä sen enempää, mutta kuvittelisin että kymmenen naisen joukosta voisi ainakin yhden kanssa päästä treffeille. Itse en jaksaisi kovin monen kanssa viestitellä kerralla.

Vierailija
35/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"paina ruksi jos oot

- Feikki

- Sulla on lemmikki

Noi luettelot mitä nainen ei saa olla! Niin totta! Ei oo yks tai kaks miestä joilla oon tollaseen törmänny ja heti tulee negatiivinen fiilis siitä miehestä, vaikka hakusessa käänteisesti ois luonnollinen, liikunnasta pitävä ja itsevarma nainen, mistä taas tulisi ihan positiivinen kuva. Miehet!! Oi miksi?

Koska kaikki vain skimmaa niiden positiivisten juttujen ohi ajatellen että joku liikunnallisuushan on ihan itsestäänselvyys minullakin, vaikka oliskin sellainen pelkkiä ranuja joka päivä syövä possu joka liikkuu vain jääkaapin ja sohvan väliä. Mutta kun sanoo että ei sitä ja tätä niin se menee myös jakeluun. Jos siitä joku vetää herneet nenään niin mitä siitä, sillä eihän sellaisen kanssa voisi elää muutenkaan kun kaikki päivät olisi pelkkää munankuorien päällä astelua että milloin taas neito järkyttyy kun joku julkeaa käyttää väärää sanamuotoa tai asettelee sanansa niin ettei ne ole hänen mieleensä.

Vierailija
36/36 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät, valokuvaajasiskoni ottamat kuvat ja kiva esittelyteksti. Olen ihan skarpisti pukeutuva kolmikymppinen mies, jotakin nörtin ja hipsterin väliltä, en erityisen komea mutta en rumakaan. Matcheja on tullut harvakseltaan, mutta ne ovat kaikki olleet tosi hyviä, sellaisia joiden kanssa juttelisin mielelläni tosielämässäkin. Nettideittailussa pitää tietää, kenelle itseään markkinoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän