Ennakkoluulot teinejä kohtaan
Oon itse 17-vuotias ja te aikuiset, joilla on ennakkoluuloja meitä teinejä kohtaan: ymmärrän teitä täysin.
Istuin eilen bussissa matkalla kotiin ja päähän jomotti ihan helevutisti ja halusin äkkii kotiin ottaa migreenilääkkeen ja lepäämään: no mut sitten asiaan.
Bussiin astu sellanen valtava teinijoukko, mun ikäsiä tai hieman nuorempia ja heti alko huuto ja ihmisten julma arvostelu ääneen, justiinsa tällästä "SIIS HYI V TOI ON HIRVEEN NÄKÖNEN" ja sellanen v*ttumaisen kimee teinipissisten nauru KOKO SEN 30min BUSSIREISSUN AJAN.
No sitten, sellanen noin 50v+ mies pyysi YSTÄVÄLLISELLÄ äänensävyllä niitä olemaan hiljempaan - ja tietty ensimmäiseks haistatteli sille v*tut. Ei tietenkään voida ikinä kuunnella muiden pyyntöjä vaan tehään mitä lystää eikä oteta mistään vastuuta!
Seuraavaks ne sitten alkoki huudattaa jotain ihan jäätävän p*skaa "trapmusiikkia" ja selkeesti oli kaikilla niin "tough" olo. Sen jälkeen ku ne jäi pois niin jäikin (oletettavasti) hirvee sotku, megistölkkejä, suklaapatukan roskia ja röökin ja p*skanhajun sekotus. Siis ei voi olla todellista. Mun pää meinas räjähtää ja kammottava migreeni oli sit koko seuraavanki päivän ajan.
MITEN VOI OLLA TÄLLÄSTÄ??? VIELÄKIN? NYT ON 2017???