Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennakkoluulot teinejä kohtaan

Vierailija
09.02.2017 |

Oon itse 17-vuotias ja te aikuiset, joilla on ennakkoluuloja meitä teinejä kohtaan: ymmärrän teitä täysin.
Istuin eilen bussissa matkalla kotiin ja päähän jomotti ihan helevutisti ja halusin äkkii kotiin ottaa migreenilääkkeen ja lepäämään: no mut sitten asiaan.
Bussiin astu sellanen valtava teinijoukko, mun ikäsiä tai hieman nuorempia ja heti alko huuto ja ihmisten julma arvostelu ääneen, justiinsa tällästä "SIIS HYI V TOI ON HIRVEEN NÄKÖNEN" ja sellanen v*ttumaisen kimee teinipissisten nauru KOKO SEN 30min BUSSIREISSUN AJAN.

No sitten, sellanen noin 50v+ mies pyysi YSTÄVÄLLISELLÄ äänensävyllä niitä olemaan hiljempaan - ja tietty ensimmäiseks haistatteli sille v*tut. Ei tietenkään voida ikinä kuunnella muiden pyyntöjä vaan tehään mitä lystää eikä oteta mistään vastuuta!
Seuraavaks ne sitten alkoki huudattaa jotain ihan jäätävän p*skaa "trapmusiikkia" ja selkeesti oli kaikilla niin "tough" olo. Sen jälkeen ku ne jäi pois niin jäikin (oletettavasti) hirvee sotku, megistölkkejä, suklaapatukan roskia ja röökin ja p*skanhajun sekotus. Siis ei voi olla todellista. Mun pää meinas räjähtää ja kammottava migreeni oli sit koko seuraavanki päivän ajan.

MITEN VOI OLLA TÄLLÄSTÄ??? VIELÄKIN? NYT ON 2017???

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän