Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi istut sisällä tällaisella kelillä?

Vierailija
09.02.2017 |

Olen työtön ja kunhan aamupala on syöty ja vähän sulateltu, niin lähden lenkille mahtavaan aurinkoiseen säähän ja pieneen pakkaseen. Ei paljon harmita työttömyys tällaisena päivänä.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä täytyy kökkiä, nyt lounaalla. Iltapäivällä ulkoilemaan koiran kanssa.

Vierailija
62/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talvilomalla, jonka päätin pyhittää ihan vain laiskotteluun ja löhöilyyn 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni töissä oleva näköjään selailee ja kommentoi vauva.fi palstaa :D

Vierailija
64/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun viihdyn kotonani, ei oo tarvetta lähtee mihinkään kulkemaan.

Vierailija
65/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Mihinhän sinä rahasi tuhlaat, koska minäkin olen työtön ja syön 4-6 kertaa päivässä ja voisin syödä vaikka 12 kertaa jos haluan. 

Asuntovelkaan, yhtiövastikkeeseen, puhelinlaskuun, tietokoneliittymään, sähkölaskuun, auton kuluihin, hygieniatarvikkeisiin ja ruokaan.

Miksi sinulla on oma asunto, auto ja kaksi nettiliittymää jos sinulla ei ole varaa ruokaan? Oletko kenties idiootti? 

Älä ala arvailemaan. Mulle ainakin tulee puhelinlasku ja tietokoneliittymä löytyy, mutta ei se tarkoita kahta nettiliittymää mun kohdalla. Sinä et varmaan edes ymmärrä miten se on mahdollista. T: ei tuo jota moitit.

Vierailija
66/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin aamulla ja nyt varovasti koitan vähän syödä

Vierailija
67/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten ja makaan vielä alasti sohvalla, pitäisi käydä heittämässä kylmä vettä naamalle ja pistää kahvi tippumaan että jaksaa nousta ylös. Lähden kyllä ulos käymään asioilla myöhemmin mutta en tiedä miksi muuten pitäisi mennä sinne jäätymään.

Vierailija
68/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkona on kylmä. Kevättä odotellessa...

Vierailija
69/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kylmä.

Yli -5 astetta on liikaa kylmyyttä vilukissalle

Vierailija
70/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkka on murtunut.

Vierailija
71/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että heti kun aurinko paistaa niin koko kansan pitäisi riemuiten mennä ulkoilemaan ja jos on auringon paistaessa sisällä, on se moitittavaa?

Kesälläkään ei "saisi" olla sisällä kun aurinko paistaa. Miksi ei saisi? Minä en tykkää kesällä päivällä auringossa olemisesta, on liian kuuma. Ulkona on kiva olla kesäiltana kun aurinko ei enää ainakaan niin kuumasti paista, mutta siitä tuhahdellaan kun en viihdy "oikeaan" aikaan ulkona.

Vierailija
72/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen ei minua haittaa (paitsi astman vuoksi), mutta en yksinkertaisesti nauti ulkoilusta. Se ei piristä minua, eikä ole koskaan piristänyt.

Oletko kenties aina ollut masentunut vai oletko muuten vain tyhmä? 

En ole millään tavalla masentunut. Normaali, töissäkäyvä ihminen. Mitä tyhmyyteen tulee, todennäköisesti sinä olet tyhmempi. Ainakin jos älykkyydessä mitataan.

Kuten sanottu, ulkoilu ei piristä minua, auringonvalo ei nosta energiatasoani, enkä tiedä mitään pitkästyttävämpää kuin marssia pitkin maita ja mantuja. Suomessa parasta on pitkä pimeäjakso. Olen tehokas ja energinen nimenomaan syksystä kevääseen. Näin on ollut aina.

Aijaa. minä jäin virallisessa älykkyystestissä viisi pistettä mensan jäsenyydestä. Pitäisi yrittää joskus uudestaan. Onhan se marssiminen tylsää jos on tylsä ihminen, koska silloin se on nimenomaan pelkkää marssimista. Jos omaa mielikuvitusta ja positiivisen mielen, niin se on kaikkea muuta kuin pelkkää marssimista. 

Vierailija
73/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssa päällä niin ei oikein voi mennä ulkoilemaan. Olo on aika surkea. En kyllä muutenkaan yleensä kovalla pakkasella ulkoile sillä hengitystieni ärtyvät nopeasti.

Vierailija
74/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa seistäkään.

Vierailija
75/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska pidän siitä.

Vierailija
76/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että heti kun aurinko paistaa niin koko kansan pitäisi riemuiten mennä ulkoilemaan ja jos on auringon paistaessa sisällä, on se moitittavaa?

Kesälläkään ei "saisi" olla sisällä kun aurinko paistaa. Miksi ei saisi? Minä en tykkää kesällä päivällä auringossa olemisesta, on liian kuuma. Ulkona on kiva olla kesäiltana kun aurinko ei enää ainakaan niin kuumasti paista, mutta siitä tuhahdellaan kun en viihdy "oikeaan" aikaan ulkona.

Minä viihdyn ulkona oikeastaan säällä kuin säällä, mutta onhan se sääli jos joku lojuu sisällä kun kerrankin ulkona on mahtava keli. Suomessa hyvistä keleistä saa nauttia todella harvoin. Harmittaa heidän puolestaan kun eivät osaa iloita hienoista asioista. Toisekseen tuollaiset ihmiset ovat usein ylipainoisia ja muutenkin sairaita, joten olisi kaikkien etu, että lähtisivät liikkeelle. 

Vierailija
77/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Mihinhän sinä rahasi tuhlaat, koska minäkin olen työtön ja syön 4-6 kertaa päivässä ja voisin syödä vaikka 12 kertaa jos haluan. 

Asuntovelkaan, yhtiövastikkeeseen, puhelinlaskuun, tietokoneliittymään, sähkölaskuun, auton kuluihin, hygieniatarvikkeisiin ja ruokaan.

Miksi sinulla on oma asunto, auto ja kaksi nettiliittymää jos sinulla ei ole varaa ruokaan? Oletko kenties idiootti? 

Älä ala arvailemaan. Mulle ainakin tulee puhelinlasku ja tietokoneliittymä löytyy, mutta ei se tarkoita kahta nettiliittymää mun kohdalla. Sinä et varmaan edes ymmärrä miten se on mahdollista. T: ei tuo jota moitit.

Nettiliittymän saa puhelinliittymän ohella lähes ilmaiseksi, joten aika typerää on olla sitä ottamatta, vaan ostaa erillinen nettiliittymä. Jos taas puhelimessa ei ole mitään kunnon liittymää (joihin yleensä kuuluu aina netti), niin ei puhelimella puhu juuri koskaan ja lasku on ehkä euron kuukaudessa. 

Vierailija
78/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustaudissa koko porukka.. :(

Vierailija
79/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi lähteä ulos päästäkseen sinne missä on jo?

Vierailija
80/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen ei minua haittaa (paitsi astman vuoksi), mutta en yksinkertaisesti nauti ulkoilusta. Se ei piristä minua, eikä ole koskaan piristänyt.

Oletko kenties aina ollut masentunut vai oletko muuten vain tyhmä? 

Olen varmaan muuten vain tyhmä. Ei ulkoilu minuakaan piristä sen enempää kuin salitreenikään ja jälkimmäisestä pidän enemmän. Mutta kävelen töihin viitenä päivänä viikossa, säässä kuin säässä.