Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi istut sisällä tällaisella kelillä?

Vierailija
09.02.2017 |

Olen työtön ja kunhan aamupala on syöty ja vähän sulateltu, niin lähden lenkille mahtavaan aurinkoiseen säähän ja pieneen pakkaseen. Ei paljon harmita työttömyys tällaisena päivänä.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen talon emäntä. Kävin juuri 15km hiihtolenkillä. Kohta meillä alkaa poikimiskausi niin ei jouda liikkumaan silleen.

Vetelänä pidän työtöntä joka steppaa auringossa, eikä etsi töitä. Ensin työ sitten huvi.

Eipä se ulkona kävely ole mitenkään pois työnhausta. Totta kyllä, että en varsinaisesti hae töitä, koska minulla on parempia suunnitelmia. Teen todennäköisesti enemmän viikossa kuin sinä kuukaudessa. 

Älä ärsytä emäntää:) Anna toisen päteä.

Vierailija
22/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Mihinhän sinä rahasi tuhlaat, koska minäkin olen työtön ja syön 4-6 kertaa päivässä ja voisin syödä vaikka 12 kertaa jos haluan. 

Asuntovelkaan, yhtiövastikkeeseen, puhelinlaskuun, tietokoneliittymään, sähkölaskuun, auton kuluihin, hygieniatarvikkeisiin ja ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieneen pakkaseen"??! Siellä on melkein -25 astetta.

No, minä olen työssä käyvä ihminen, ja teen sisätyötä. Missä muuallakaan siis olisin kuin sisällä tähän aikaan?

(Joku kuitenkin alkaa aukomaan että miksi olet palstalla työpäivän aikana, vastaus siihen on se, ett nyt istun ruokatauolla ja palstailen kännykällä.)

Vierailija
24/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo käynyt tänään lenkillä. Tuli kyllä supistuksia.

T RV 39+1

Vierailija
25/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Mihinhän sinä rahasi tuhlaat, koska minäkin olen työtön ja syön 4-6 kertaa päivässä ja voisin syödä vaikka 12 kertaa jos haluan. 

Asuntovelkaan, yhtiövastikkeeseen, puhelinlaskuun, tietokoneliittymään, sähkölaskuun, auton kuluihin, hygieniatarvikkeisiin ja ruokaan.

Miksi sinulla on oma asunto, auto ja kaksi nettiliittymää jos sinulla ei ole varaa ruokaan? Oletko kenties idiootti? 

Vierailija
26/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pieneen pakkaseen"??! Siellä on melkein -25 astetta.

No, minä olen työssä käyvä ihminen, ja teen sisätyötä. Missä muuallakaan siis olisin kuin sisällä tähän aikaan?

(Joku kuitenkin alkaa aukomaan että miksi olet palstalla työpäivän aikana, vastaus siihen on se, ett nyt istun ruokatauolla ja palstailen kännykällä.)

Hyvät talvikelithän alkavat vasta -20 asteesta. Aurinko lämmittää niin paljon, että tulee liian lämmitä jos on tuota vähemmän pakkasta. 

Vierailija
27/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on oma asunto, auto ja kaksi nettiliittymää jos sinulla ei ole varaa ruokaan? Oletko kenties idiootti? 

Julkista liikennettä ei ole ja autoa tarvitsen työmatkoihin kun saan uuden työpaikan. Asuntoa en viitsi myydä koska se on pian maksettu ja viihdyn asunnossani oikein hyvin.

Millaisella idiootilla ei ole omaa asuntoa?

Vierailija
28/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kylmä. En halua paleltua. Enkä nähdä stressaavia ihmisiä. En halua olla yksin kylmässä myöskään. On tosi yksinäinen olo yksin ulkona. Jos ei tunnu yksinäiseltä kotona niin mitä sitä ulkona tekee. Olisi hyvä kyllä liikkua mutta siellä on tosi kylmä sekä siellä on tosi kylmä.

Vierailija
29/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kylmää ja tuulee. Lisäksi kirkas auringonpaiste aiheuttaa mulle migreenin. Ei ole varaa ajantasaisiin aurinkolaseihin.

Vierailija
30/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa pakkasta mulle. Väsyttää ja vituttaa niin paljon että hyvä jos saan puettua pikaista kaupassa käyntiä varten.

Vierailija
31/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en nauti 24 asteen pakkasesta. Inhoan pakkasta.

Pakkasesta ei ole haittaa jos pukeutuu oikein. Pakkaskelit ovat parhaita juurikin auringon takia. Suoraan sanottuna pidän pakkasta pelkäävää ihmistä aina vetelyksenä ja luovuttajana, koska ei osaa arvostaa tällaista hienoutta lievän negatiivisen tuntemuksen takia.

Sinulla onkin hieno ja arvostava asenne toisia ihmisiä kohtaan. Ei tuollaista negatiivisuutta työpaikoilla kaivatakaan, joten hyvä, että nautit työttömyydestäsi.

Vierailija
32/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasesta ei ole haittaa jos pukeutuu oikein. Pakkaskelit ovat parhaita juurikin auringon takia. Suoraan sanottuna pidän pakkasta pelkäävää ihmistä aina vetelyksenä ja luovuttajana, koska ei osaa arvostaa tällaista hienoutta lievän negatiivisen tuntemuksen takia.

Minulla oli ulos mennessä toppahousut, kollarit, sukat, villasukat, topatut goretex-saappaat, pitkähihainen, neule, toppatakki, kypärämyssyn mallinen pipo, kaulahuvi ja paksut lapaset. Ulkoilu on inhottavaa, koska suuri määrä vaatetta aiheuttaa ahdistusta, paniikkikohtaus kaupassa on arkipäivää tän vaatevuoren alla, on helvetin kuuma sisällä mutta silti on kylmä ulkona. Plus silmiä kirvelee, paljas osa kasvoista on aivan kirkkaanpunainen ja joskus rakkuloilla, hengittäminen on vaikeaa ja tarvitsen kylmän ja astman takia avaavaa lääkettä etten hengästy kävellessä. Sisällä pystyn vetämään tunnin juoksun. Talvi on perseestä ja silkkaa kärsimystä.

Vierailija
33/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkista liikennettä ei ole ja autoa tarvitsen työmatkoihin kun saan uuden työpaikan. Asuntoa en viitsi myydä koska se on pian maksettu ja viihdyn asunnossani oikein hyvin.

Millaisella idiootilla ei ole omaa asuntoa?

Sellaisella, jolla on varaa ruokaan. 

Vierailija
34/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumemittari näyttää 39,4 niin en aatellu mennä ulos.

Vierailija
35/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ulos mennessä toppahousut, kollarit, sukat, villasukat, topatut goretex-saappaat, pitkähihainen, neule, toppatakki, kypärämyssyn mallinen pipo, kaulahuvi ja paksut lapaset. Ulkoilu on inhottavaa, koska suuri määrä vaatetta aiheuttaa ahdistusta, paniikkikohtaus kaupassa on arkipäivää tän vaatevuoren alla, on helvetin kuuma sisällä mutta silti on kylmä ulkona. Plus silmiä kirvelee, paljas osa kasvoista on aivan kirkkaanpunainen ja joskus rakkuloilla, hengittäminen on vaikeaa ja tarvitsen kylmän ja astman takia avaavaa lääkettä etten hengästy kävellessä. Sisällä pystyn vetämään tunnin juoksun. Talvi on perseestä ja silkkaa kärsimystä.

Miksi vanhempasi eivät ole totuttaneet sinua kylmään ja pukeutumaan oikein? Jos sinulla on noissa vaatteissa kylmä, niin et ole tottunut pukeutumaan oikein, etkä ilmeisesti osaa liikuttaa itseäsi, jossa kehosi lämpenee. Olet ilmeisesti niitä, jotka kävelevät pakkasessa kuin tönkkö paska ja valittavat kokoajan kuinka kylmä on sen sijaan, että liikkuisivat normaalisti, jolloin keho lämpenisi. 

Vierailija
36/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, ja kotiin päästyäni pysyn visusti sisällä. Pakkanen on hirveää. Ulos astuminen on kuin isku vasten kasvoja, ja koko kroppa menee selviytymistilaan.

Vierailija
37/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumemittari näyttää 39,4 niin en aatellu mennä ulos.

Kevyt ulkoilu on kuumeessakin järkevää. Toki tuo on jo niin kova kuume, että kävely saattaisi olla vaarallista kompastumisvaaran takia.

Vierailija
38/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa ei näillä pakkasilla ulkoilla. Hitusen harmittaa. Mutta onneks lauhtuu vaikka aurinko häviääkin samalla.

Vierailija
39/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä, ja kotiin päästyäni pysyn visusti sisällä. Pakkanen on hirveää. Ulos astuminen on kuin isku vasten kasvoja, ja koko kroppa menee selviytymistilaan.

Et taida varsinaisesti olla mikään selviytyjä jos pieni pakkanen saa sinut selviytymistilaan. Olen juossut 30km lenkkejä 40 asteen pakkasellakin ja hauskaa oli. 

Vierailija
40/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla onkin hieno ja arvostava asenne toisia ihmisiä kohtaan. Ei tuollaista negatiivisuutta työpaikoilla kaivatakaan, joten hyvä, että nautit työttömyydestäsi.

Arvostan heitä, jotka arvostuksen ansaitsevat. Ikävän harva sen kuitenkin ansaitsee. Suhtautumiseni muihin on tosin neutraali, koska en viitsi pilata päivääni idioottien takia.