Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi istut sisällä tällaisella kelillä?

Vierailija
09.02.2017 |

Olen työtön ja kunhan aamupala on syöty ja vähän sulateltu, niin lähden lenkille mahtavaan aurinkoiseen säähän ja pieneen pakkaseen. Ei paljon harmita työttömyys tällaisena päivänä.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15 on mulle liikaa

Vierailija
2/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en nauti 24 asteen pakkasesta. Inhoan pakkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen luentoa etänä ja kuumeisena. Plääh.

Vierailija
4/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Vierailija
5/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en nauti 24 asteen pakkasesta. Inhoan pakkasta.

Pakkasesta ei ole haittaa jos pukeutuu oikein. Pakkaskelit ovat parhaita juurikin auringon takia. Suoraan sanottuna pidän pakkasta pelkäävää ihmistä aina vetelyksenä ja luovuttajana, koska ei osaa arvostaa tällaista hienoutta lievän negatiivisen tuntemuksen takia.

Vierailija
6/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh oon töissä, meillä työnantaja vaatii, että ollaan paikalle. Sitä paitsi pakkasta on -21, läppäri jäätyisi ulkona.

Vierailija
7/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön eikä ole varaa aamupaloihin. Säästän energiaa koska syön vain kerran päivässä.

Mihinhän sinä rahasi tuhlaat, koska minäkin olen työtön ja syön 4-6 kertaa päivässä ja voisin syödä vaikka 12 kertaa jos haluan. 

Vierailija
8/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh oon töissä, meillä työnantaja vaatii, että ollaan paikalle. Sitä paitsi pakkasta on -21, läppäri jäätyisi ulkona.

Otan osaa. Edellisessä työssäni oli joustava työaika ja sai ottaa etäpäiviä ja nyt tosiaan työttömänä. En perus työaikaan enää suostu. 

Vierailija
9/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisiköhän sitä liikkeelle kävellen, pyörällä, hiihtämällä vai luistelemalla? 

Vierailija
10/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja vaikka olisin vapaalla niin pysyisin ehdottomasti sisällä näillä pakkasilla.

Vierailija
11/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen töissä. Onneksi pääsen ratsastamaan tänään mutta harmi että silloin on jo hämärää.

Vierailija
12/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sairaalassa lapseni luona.

Vierailija
13/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kevättä, sitten ulkoilen taas.

Vierailija
14/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen kuntopyörää, kipeät lonkat pitää saada liikkeeseen, että pystyy kävelemään iltavuoron töissä. Kävely liukkauden pelossa ulkona saa selänkin kipeäksi.

Vierailija
15/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä lämmitän takkoja ja pesen pyykkiä. Ulkoilla voi sitten kun on hommat tehty.

Vierailija
16/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen ei minua haittaa (paitsi astman vuoksi), mutta en yksinkertaisesti nauti ulkoilusta. Se ei piristä minua, eikä ole koskaan piristänyt.

Vierailija
17/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talon emäntä. Kävin juuri 15km hiihtolenkillä. Kohta meillä alkaa poikimiskausi niin ei jouda liikkumaan silleen.

Vetelänä pidän työtöntä joka steppaa auringossa, eikä etsi töitä. Ensin työ sitten huvi.

Vierailija
18/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla, juon kahvia ulkoiluhousut jalassa ja odottelen pakkasen laskemista. Puolelta päivin hiihtämään niinkuin joka päivä tällä viikolla. Ihmeesti saa lisää virtaa tuolta ulkoa, kannattaa lähteä!

Vierailija
19/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen ei minua haittaa (paitsi astman vuoksi), mutta en yksinkertaisesti nauti ulkoilusta. Se ei piristä minua, eikä ole koskaan piristänyt.

Oletko kenties aina ollut masentunut vai oletko muuten vain tyhmä? 

Vierailija
20/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen talon emäntä. Kävin juuri 15km hiihtolenkillä. Kohta meillä alkaa poikimiskausi niin ei jouda liikkumaan silleen.

Vetelänä pidän työtöntä joka steppaa auringossa, eikä etsi töitä. Ensin työ sitten huvi.

Eipä se ulkona kävely ole mitenkään pois työnhausta. Totta kyllä, että en varsinaisesti hae töitä, koska minulla on parempia suunnitelmia. Teen todennäköisesti enemmän viikossa kuin sinä kuukaudessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi