Miten saatte silmämeikin kokonaan pois?!
Tuntuu, että minä en saa millään. Meikkaan pari kertaa viikossa silmät, ei mitään metrin pakkelikerrosta vaan ihan luomiväri + ripsari. Poistan meikit iltaisin meikinpoistoaineella ja/tai perusvoiteella. Ensin vanulapulla ja sitten vielä topspuikoilla. Suihkussa luulis lähtevän loputkin.
Silti joka ikinen kerta aamulla on meikinjämiä naamassa! Naama näyttää aina tunkkaiselta ja ihan kuin olisi darra, aina joku tumma rantu tuossa alaripsien tyvessä vaikken edes meikkaa alaripsiä. Eikä auta, vaikka aamuisin yritän poistaa ne jämät, silti se tunkkaisuus pysyy. Inhottavaa.
Kommentit (11)
Oletko koskaan kuullut saippuasta? Pesen naamani tervasaippualla. Ei kuivata, yllätys yllätys.
Mutta jos saippuan käyttö on mahdotonta, niin kokeile jotain mietoa saippuapohjaista pesuvaahtoa suihkussa. Esim. Garnierilla on hyvä "sininen" sarja. Minulla ei koskaan, ikinä, milloinkaan ole lähtenyt ripsiväri, ym. silmämeikki pois meikinpoistoaineella, perusvoiteella tai kertakäyttöisillä pesulapuilla. Never.
Ainoastaan saippua on toiminut. Niin moni kavahtaa jostain syystä laadukkaiden palasaippuoiden (mm. Cliniquella) tai luontaistuotekaupasta saatavien tervasaippuoiden käyttöä. Sääli. Tervasaippualla ovat pysyneet myös finnit kurissa.
Itse käytän kookosöljyä, toimii todella hyvin
Sensai kaksoispuhdistus poistaa kaikki meikkijäämät varmasti.
Voisko johtua siitä itse ripsarista? Ripset kannattaa puhdistaa silmömeiiinpoistiaineeseella kostutetulla vanulapulla molemmin puolin. Eli siis eka silmät kiinni ja sit silmät auki ripset vasten yläluomea.
Tuota tervasaippuaa voisi kokeilla. Saisko sitä ihan sittarista tms? Lukuisia meikinpoistoaineita on tullut kokeiltua, kaikki samaa skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko johtua siitä itse ripsarista? Ripset kannattaa puhdistaa silmömeiiinpoistiaineeseella kostutetulla vanulapulla molemmin puolin. Eli siis eka silmät kiinni ja sit silmät auki ripset vasten yläluomea.
Juuri noin putsaan. Ongelma on ollut oli ripsari mikä hyvänsä. :/
Mä käytän vain näitä ripsareita, jotka irtoaa 38-asteisella vedellä. Ne nimittäin todellakin irtoaa kaikki, sillä vedellä, eikä jätä minkäänlaista töhryä jälkeensä.
Vival oil touch - silmämeikinpoistolaput on ihan parhaita. Saa kaikista normi ruokakaupoista. Kannattaa testata!
Mä en ole koskaan ymmärtänyt silmämeikinpoistoaineetta. Se kirvelee, jättää silmät "pahan" tuntuiseksi. Pidän silmämeikinpoistoainetta markkinamiesten keksintönä. Epäluonnollinen juttu mun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt silmämeikinpoistoaineetta. Se kirvelee, jättää silmät "pahan" tuntuiseksi. Pidän silmämeikinpoistoainetta markkinamiesten keksintönä. Epäluonnollinen juttu mun mielestäni.
No totta kai se on epäluonnollinen, mutta niin on silmämeikkikin. Kaikki meistä ei vaan silti halua kulkea ympäriinsä luonnollisen haljuripsisinä. Esim. itselläni on vaaleankeltaiset ripset ja näytän todella pahalta ilman ripsaria.
Riippuu vähän kyllä ripsiväristä kuinka vaikea on saada lähtemään. Tällä hetkellä mulla on käytössä pahin ikinä poistomielessä, ja koskaan en enää osta. Joku Lumenen True Mystic Volume (waterproof) niminen. Tämä ei lähde kunnolla öljyllä, eikä saippualla, eikä mulla olevalla Nivean vedenkestävän silmämeikin putsarilla. Joka aamu on pandarenkaat silmien ympärillä vaikka kuinka olisi poistanut illalla, ja punoittavat silmät. Palaan taas takaisin tuttuihin, helpommin lähteviin merkkeihini kunhan tämä loppuu. Esim. Max Factorin ripsarit on lähteneet hyvin poistoaineilla, samoin L'Orealin. Käytän aina vedenkestävää, koska mulla on helposti vuotavat silmät.
Mulla on joku Garnierin misellivesi jolla lähtee hyvin :)