Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän läskin aamu alkoi laskiaispullalla ja kahvilla.

Vierailija
09.02.2017 |

Lounaaksi sitten lihamureketta, keitettyjä perunoita ja salaattia. Iltapäivällä kahvia ja marjoja. Illalla leipää. Mitä muut läskit meinaatte syödä tänään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans vähän läski. Syön just ruisleipää juustolla, meetvurstilla ja tomaatilla. Margariini on loppu. Ihme kyllä tää onkin ihan hyvää ilman margariinia. Juomaksi 0,5l vettä ja kahvia.

Vierailija
2/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aamupalaksi saattaa syödä pullaa? Ja eikö kohta tule hirveä väsymys, kun syö pelkästään makeaa? En vastaa kysymykseen, kun en ole "läski". Kunhan nyt mielenkiinnosta kysyn tuota pullajuttua. Mulla itellä nimittäin tulee hirveä väsy kohta, jos syön kovin hiilaripitoisen aterian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aamupalaksi saattaa syödä pullaa? Ja eikö kohta tule hirveä väsymys, kun syö pelkästään makeaa? En vastaa kysymykseen, kun en ole "läski". Kunhan nyt mielenkiinnosta kysyn tuota pullajuttua. Mulla itellä nimittäin tulee hirveä väsy kohta, jos syön kovin hiilaripitoisen aterian.

Ihan hyvin. Ei mua väsytä tuon syömisen jälkeen.

Vierailija
4/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennäkkäriä, juustoa, kalkkunaleikettä, kahvia kevytkermalla, rivi Fazerin sinistä 

Vierailija
5/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Ei kuitenkaan ole niin läski ettet sais sitä syödä.

Vierailija
6/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan. Ei kuitenkaan ole niin läski ettet sais sitä syödä.

On mulla 50kg ylipainoa.

Vierailija
7/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen laskiaispullan syömisen jälkeen jättäisin perunan pois. Syö mureketta, ja puoli lautasellista salaattia.

Syö välipalaksi se kahvi ja marjat. Iltaruuaksi ei kelpaa leipä! Sen sijaan syö salaattia, kanafilee, tms. Korkeintaan yksi ainoa ruisleipä edellä mainitun salaatti-kana-ruuan kanssa.

En tiedä onko läskiytesi ongelma vai ei. Jos ei, niin ole läski ja iloinen, ja syö ihan mitä haluat.

Mutta jos mainitset itsesti läskiksi negatiivisessä sävyssä, niin voisi luulla että läskiys aiheuttaa mielipahaa. Tai ainakin häiritsee sinua. Silloin on syytä tarkistaa ruokavaliota.

Sinänsä laskiaispulla ei ole ihan niin paha kaloripommi kuin esim. jokin rasvainen muro-hillo-kerma-piiras, tms. Kunhan ei syö laskiaispullia joka päivä...

Vierailija
8/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa muussa maassa syödään aamiaiseksi vain leivonnaisia/paljon sokeria. Kuten esim. Ranskassa, ja ihan hyvin ne pärjää, eikä väsytä

Vierailija
9/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen munan katkarapu -parsakaalimunakas voissa paistettuna ja kupillinen marjoja , se on hyvä aamiainen , ei tuu nälkä ihan heti.

Siihen vielä kalaöljy ,vitamiinit ja kermakahvi kylkeen niin jo jaksaa.

Vierailija
10/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin klo7 puuron. Nyt syön laskiaispullan ja kahvin. Lounas iltapäivällä on jotain jauhelihasta. Lisää pullaa iltapäivällä ja pitsaa illalla.

Vierailija
11/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jogurtti ja granolaa, lounaaksi uunissa paistettua lohta, keitetty kananmuna ja ruisleipää,  välipalaksi klementiini, päivälliseksi tonnikalasalaattia (öljyyn säilöttyä tonnikalaa) ja jälkkäriksi Fanny rahkavaahto, iltapalaksi kalkkunaleikettä, pähkinöitä ja omena. Näillä mennään tänään.

Vierailija
12/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mä tykkään lihavista naisista. Lähdetkö treffeille?

t. Pera

Vierailija
13/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Pera

En. Mulla on aviomies ja lapsia.

Vierailija
14/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänään pullan ja suklaakakun palan maidolla aamiaiseksi. Olen uusläski, koska tulin läskiksi vasta jouluna. Pitää laihdutella tässä läskit pois kohta.

Vierailija
15/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pera

Ei haittaa mua, on mullakin vaimo.

t. Pera

Vierailija
16/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pera

t. Pera

Mua haittaa. En petä miestäni.

Vierailija
17/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läski, syön hyvin ja treenaan himassa.

Vierailija
18/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa neuvoa luopumaan perunasta. Syö pienempiä annoksia ihan mitä ikinä haluat. 

Vierailija
19/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jollakin muullakin oli samanlainen aamupala :D Vähän ällö olo tuli mutta hyvää oli!

Vierailija
20/22 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pera

t. Pera

Mua haittaa. En petä miestäni.

Mä olisin tarjonnut sulle kahvia ja pullaa, mutta sulla meni ajatukset jo hiukan pidemmälle.

t. Pera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi