Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen teille kaikille, jotka tunnette himoa miestänne kohtaan

Vierailija
08.02.2017 |

En ole harrastanut seksiä intohimosta ja omasta halusta vuosikausiin. En ainakaan 10 vuoteen. Kaipaan ihan hirveästi sitä tunnetta, ei seksi tunnu miltään ilman himoa.
Mutta en vain tunne mitään seksuaalista halua miestäni kohtaan. :(

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt sitten lyötyä. Itsetunto voi olla ihan romuna jos toinen saa sut uskomaan ettet vaan ole haluttava. Siitä menee ihminen jotenkin rikki sisältä, ja rikkinäinen ihminen tekee epätoivoisia ja järjettömiä asioita. Ole tyytyväinen jos kosketuksen puute ei sinua aja järjiltään, meitä on niitäkin joille se tuntuu kidutukselta ja henkiseltä ja fyysiseltä väkivallalta. Vuosien kosketuksen puute aiheuttaa ihan kouriintuntuvaa tuskaa.

Vierailija
62/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kahdenlaista miestä. Ekanlainen nukkumaan mentyä työntää käden jalkoväliin ja toisen tissille, vähän aikaa hinkuttaa ja sitten jo änkeää päälle. Sanon että ei nyt, ei tee mieli. Kääntää selän ja murjottaa, olemme ilman.

Toisenlainen mies nukkumaan mentyä myös hivuttaa käden jalkoväliin ja toisen tissille ja hamuaa korvaa, sanon että ei nyt, oon ihan väsynyt, ei tee mieli. Hän sanoo että ootkin varmaan väsynyt kulta, anna mä hieron sua. Hän ottaa hierontaöljyn ja aloittaa hartioista. Jos olen ihan loppu, nukahdan siihen. Mies peittelee minut eikä murjota seuraavana päivänä.

Jos en nukahdakaan, hän hieroo vähän alempaa, jos tykkään edelleen, hän hieroo vielä vähän alempaa. Alkaakin tuntua aika hyvältä, annan hänen hieroa ja rentoudun. Kohta kädet eivät riitä ja hän ottaa vähän huulia apuun. Kohta minua ei oikeastaan väsytäkään enää niin paljon, ja oikeastaan alan muuttaa mieltäni siitäkin ettei tehnyt mieli, ja niin kierimmekin kohta lakanoissa.

Mies ei taatusti murjota aamulla enkä minäkään.

Jos vaimo nukahtaa 20% kerroista, ja muuttaa mielensä 80% kerroista, niin väitän että jälkimmäisellä miehellä on paremmat oltavat.

Voi luoja, meneekö teillä aina homma saman kaavan mukaan, eli miehesi joutuu hieromaan ja vonkaamaan huomiotasi kuin kerjäläinen? Etkö itse tee lainkaan aloitteita seksiin? Sääliksi käy miestäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nm84 kirjoitti:

Oma vaimoni on myös samanlainen. Hän on seksuaalisesti tosi passiivinen. Aluksi havaitsin hänessä kuitenkin mielenkiintoa seksiä kohtaan, mutta en enää. Hän on mielestäni seksikäs ja hyvä näköinen. Fyysisesti siis tosi haluttava. Mutta en enää edes kiihotu hänestä, koska ei tuollaisesta voi kiihottua.

Olen joutunut ikävä kyllä turvautumaan vieraisiin naisiin. Nyt on parissa vuodessa ollut 4 naista, ja sekään ei tunnut olevan tarpeeksi, kun yhden kanssa ei voi kuin 2-3 kertaa homman hoitaa, koska olen naimisissa, ja en halua näiden naisten tietävän sitä, tai ylipäänsä saada tietoa minusta. Muiden naisten kanssa olen saanut todella intohimoista seksiä. Siis ihan käsittämätöntä, jota en ole ikinä saanut vaimoltani. Rakastan kuitenkin vaimoani, joten tällä mennään sitten nyt. En anna itseni rakastua näihin seksikumppaneihin, ja sitten sen toisen tai kolmannen kerran jälkeen on aina vähän vaikeaa, kun vähän on jo tunteita syntynyt ja he ovat jo suunnitelleet vakavaakin parisuhdetta. Sitten joudun vain jotenkin aina lopettamaan yhteydenpidon kuin seinään, ja se tuntuu pahalta. Sitten ajattelen aina joka naisen jälkeen, että tämä oli kyllä viimeinen kerta, mutta sitten palaan taas arkeen ja taas huomaat kuinka pahasti se satuttaa, kun tiedät ettei naisesi halua sinua. Pari kertaa viikossa yrität peitellä sitä pahaa oloa, koska olet jo useaan otteeseen sen pahan olon näyttänyt, mutta siitä ei ole seurannut kuin hänen paha olonsa, ja ei ne himot puhumalla syty - sitäkin on kokeiltu. Yritän siis peitellä, ettei vaimoni tarvitse tuntea oloaan pahaksi. Parempi 1 paha olo kuin 2. Mutta sitten taas alkaa se seuraavan naisen metsästys... ja ulkopuolisen särkynyt sydän. Mutta tällä varmaan mennään, kunnes mokaan ja jään kiinni. En haluaisi satuttaa vaimoani, joten en tästä kyllä oma-alotteisesti ikinä kerro, ja kiinnijäämisessä ei olisi mielestäni muuta pahaa kuin se, että se satuttaisi vaimoani niin kovasti. Olen vain niin pahasti masentunut. Noin vuoden olin ilman toista naista sen jälkeen, kun vaimoni halut katosi, ja se oli todella vaikeaa, kun itse halusin vaimoani niin pahasti ja en edes olisi voinut ikinä kuvitella, että joskus haen toista naista. Mutta vuosi sitä pahaa oloa, ja itsetuntoni oli niin pahasti rappiolla, että päätin koittaa, että onko vika minussa. Ei ollut. Naisia on helppo löytää ja pelkällä seksillä saa ne ihan koukkuun, koska olen mukamas niin intohimoinen. No varmasti olen, kun seksuaalinen turhautuminen kasvaa niin kovalle tasolle, että melkein syön ne naiset joka kerta kun tapaan.

Käsittämätöntä, että joku pystyy rakastamalleen ihmiselle noin tekemään. Sanot, että rakastat vaimoasi, mutta silti petät. Itse olen ihan samassa tilanteessa, mutta ei ole käynyt mielessäkään lähteä vieraisiin. En kertakaikkiaan pystyisi rakkaalle ihmiselle tekemään sellaista.

Käsittämätöntä että joku pystyy tekemään rakastamalleen miehelle noin. Käsittämätöntä että kuvittelee että mies on joku nukke, jolle voi tehdä mitä haluaa piittaamatta lainkaan hänen tarpeistaan. Ihan oikein tuolle naiselle. Sitäpaisti tuollainen seksuaalisesti vireä, tunteikas, rakkauteen kykenevä mies kelpaisi tooodella monelle.  Ja joku onnellinen hänet jonakin päivänä saakin, kun tuolle lahnalle selviää missä oikeasti mennään. Ja alkaa armoton marttyyritaistelu kun itsekäs ja ilkeä mies on valehdellut ja pettänyt jne. Omaa osuuttaan harva nainen vaivautuu miettimään. Luuleeko naiset oikeasti että heissä nyt vain on jotain niin ihmeellistä, että viriilit miehet alistuvat, nuupahtavat, kuolevat pystyyn vain saadakseen lakaista heidän lattioitaan. Olen niin iloinen jokaisesta miehestä joka uskaltaa ottaa elämänsä takaisin. 

Vierailija
64/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kasvoissasi on rumaa?

Pahoihin purentavikoihin kannattaisi hakeutua hammaslääkärin arviointiin.

Huonoon ihoon voisi auttaa lääke, kasvohoito, meikkaaminen. Jos silmät ovat pienet tai huulet kapeat, niihin on meikkivinkkejä. Hörökorvat saa piiloon hiusten alle tai niitä leikataan.

Itsellänikään ei ole missin kasvot, mutta olen huomannut että ystävällinen hymy, harkittu meikki ja kauniit hiukset korjaa aika paljon. Lisäksi miesystävääni se eri näytä yhtään haittaavan. Löysin hänet netistä, oli hymyilevä kuva mutta itseni näköinen, vähän painokin on yläkanttiin. Mies oli ujo ja tykkää kun ei jännitä seurassani.

Vierailija
65/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kasvoissasi on rumaa?

Pahoihin purentavikoihin kannattaisi hakeutua hammaslääkärin arviointiin.

Huonoon ihoon voisi auttaa lääke, kasvohoito, meikkaaminen. Jos silmät ovat pienet tai huulet kapeat, niihin on meikkivinkkejä. Hörökorvat saa piiloon hiusten alle tai niitä leikataan.

Itsellänikään ei ole missin kasvot, mutta olen huomannut että ystävällinen hymy, harkittu meikki ja kauniit hiukset korjaa aika paljon. Lisäksi miesystävääni se eri näytä yhtään haittaavan. Löysin hänet netistä, oli hymyilevä kuva mutta itseni näköinen, vähän painokin on yläkanttiin. Mies oli ujo ja tykkää kun ei jännitä seurassani.

??

Vierailija
66/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ulkonäkö muuttunut jotenkin? Lihonut tai kaljuuntunut? Ne ovat aika yleisiä syitä naisten halujen vähenemiseen miestään kohtaan

Vierailija
67/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kahdenlaista miestä. Ekanlainen nukkumaan mentyä työntää käden jalkoväliin ja toisen tissille, vähän aikaa hinkuttaa ja sitten jo änkeää päälle. Sanon että ei nyt, ei tee mieli. Kääntää selän ja murjottaa, olemme ilman.

Toisenlainen mies nukkumaan mentyä myös hivuttaa käden jalkoväliin ja toisen tissille ja hamuaa korvaa, sanon että ei nyt, oon ihan väsynyt, ei tee mieli. Hän sanoo että ootkin varmaan väsynyt kulta, anna mä hieron sua. Hän ottaa hierontaöljyn ja aloittaa hartioista. Jos olen ihan loppu, nukahdan siihen. Mies peittelee minut eikä murjota seuraavana päivänä.

Jos en nukahdakaan, hän hieroo vähän alempaa, jos tykkään edelleen, hän hieroo vielä vähän alempaa. Alkaakin tuntua aika hyvältä, annan hänen hieroa ja rentoudun. Kohta kädet eivät riitä ja hän ottaa vähän huulia apuun. Kohta minua ei oikeastaan väsytäkään enää niin paljon, ja oikeastaan alan muuttaa mieltäni siitäkin ettei tehnyt mieli, ja niin kierimmekin kohta lakanoissa.

Jos vaimo nukahtaa 20% kerroista, ja muuttaa mielensä 80% kerroista, niin väitän että jälkimmäisellä miehellä on paremmat oltavat.

Voi luoja, meneekö teillä aina homma saman kaavan mukaan, eli miehesi joutuu hieromaan ja vonkaamaan huomiotasi kuin kerjäläinen? Etkö itse tee lainkaan aloitteita seksiin? Sääliksi käy miestäsi...

Luulin että olisi ilmeistä, että tämä oli vain esimerkki siitä miten mies voi omalla toiminnalla vaikuttaa siihen miten paljon sitä seksiä on. (jos nainen nyt yleensäkään haluaa ) Täytyy varmaan selventää, että vastavuoroisesti olen usein itse ottanut niin sanotusti asiat omiin käsiin. Mieheni olisi aika huvittunut jos kuulisi että häntä säälitään, kyllä hän sen verran usein, perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan saa.

Vierailija
68/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm84 kirjoitti:

Oma vaimoni on myös samanlainen. Hän on seksuaalisesti tosi passiivinen. Aluksi havaitsin hänessä kuitenkin mielenkiintoa seksiä kohtaan, mutta en enää. Hän on mielestäni seksikäs ja hyvä näköinen. Fyysisesti siis tosi haluttava. Mutta en enää edes kiihotu hänestä, koska ei tuollaisesta voi kiihottua.

Olen joutunut ikävä kyllä turvautumaan vieraisiin naisiin. Nyt on parissa vuodessa ollut 4 naista, ja sekään ei tunnut olevan tarpeeksi, kun yhden kanssa ei voi kuin 2-3 kertaa homman hoitaa, koska olen naimisissa, ja en halua näiden naisten tietävän sitä, tai ylipäänsä saada tietoa minusta. Muiden naisten kanssa olen saanut todella intohimoista seksiä. Siis ihan käsittämätöntä, jota en ole ikinä saanut vaimoltani. Rakastan kuitenkin vaimoani, joten tällä mennään sitten nyt. En anna itseni rakastua näihin seksikumppaneihin, ja sitten sen toisen tai kolmannen kerran jälkeen on aina vähän vaikeaa, kun vähän on jo tunteita syntynyt ja he ovat jo suunnitelleet vakavaakin parisuhdetta. Sitten joudun vain jotenkin aina lopettamaan yhteydenpidon kuin seinään, ja se tuntuu pahalta. Sitten ajattelen aina joka naisen jälkeen, että tämä oli kyllä viimeinen kerta, mutta sitten palaan taas arkeen ja taas huomaat kuinka pahasti se satuttaa, kun tiedät ettei naisesi halua sinua. Pari kertaa viikossa yrität peitellä sitä pahaa oloa, koska olet jo useaan otteeseen sen pahan olon näyttänyt, mutta siitä ei ole seurannut kuin hänen paha olonsa, ja ei ne himot puhumalla syty - sitäkin on kokeiltu. Yritän siis peitellä, ettei vaimoni tarvitse tuntea oloaan pahaksi. Parempi 1 paha olo kuin 2. Mutta sitten taas alkaa se seuraavan naisen metsästys... ja ulkopuolisen särkynyt sydän. Mutta tällä varmaan mennään, kunnes mokaan ja jään kiinni. En haluaisi satuttaa vaimoani, joten en tästä kyllä oma-alotteisesti ikinä kerro, ja kiinnijäämisessä ei olisi mielestäni muuta pahaa kuin se, että se satuttaisi vaimoani niin kovasti. Olen vain niin pahasti masentunut. Noin vuoden olin ilman toista naista sen jälkeen, kun vaimoni halut katosi, ja se oli todella vaikeaa, kun itse halusin vaimoani niin pahasti ja en edes olisi voinut ikinä kuvitella, että joskus haen toista naista. Mutta vuosi sitä pahaa oloa, ja itsetuntoni oli niin pahasti rappiolla, että päätin koittaa, että onko vika minussa. Ei ollut. Naisia on helppo löytää ja pelkällä seksillä saa ne ihan koukkuun, koska olen mukamas niin intohimoinen. No varmasti olen, kun seksuaalinen turhautuminen kasvaa niin kovalle tasolle, että melkein syön ne naiset joka kerta kun tapaan.

Käsittämätöntä, että joku pystyy rakastamalleen ihmiselle noin tekemään. Sanot, että rakastat vaimoasi, mutta silti petät. Itse olen ihan samassa tilanteessa, mutta ei ole käynyt mielessäkään lähteä vieraisiin. En kertakaikkiaan pystyisi rakkaalle ihmiselle tekemään sellaista.

Käsittämätöntä että joku pystyy tekemään rakastamalleen miehelle noin. Käsittämätöntä että kuvittelee että mies on joku nukke, jolle voi tehdä mitä haluaa piittaamatta lainkaan hänen tarpeistaan. Ihan oikein tuolle naiselle. Sitäpaisti tuollainen seksuaalisesti vireä, tunteikas, rakkauteen kykenevä mies kelpaisi tooodella monelle.  Ja joku onnellinen hänet jonakin päivänä saakin, kun tuolle lahnalle selviää missä oikeasti mennään. Ja alkaa armoton marttyyritaistelu kun itsekäs ja ilkeä mies on valehdellut ja pettänyt jne. Omaa osuuttaan harva nainen vaivautuu miettimään. Luuleeko naiset oikeasti että heissä nyt vain on jotain niin ihmeellistä, että viriilit miehet alistuvat, nuupahtavat, kuolevat pystyyn vain saadakseen lakaista heidän lattioitaan. Olen niin iloinen jokaisesta miehestä joka uskaltaa ottaa elämänsä takaisin. 

Jos omasta vaimostaan ajattelee "tuollainen lahna", niin kyllä silloin on jo rakkaus kuollut ja silloin se pettäminenkään ei ihmeelliseltä tunnu.

Jos ihmistä aidosti rakastaa, niin ei voi kuin ihmetellä, miten voi pettää, vaikka miten olisi seksit lopussa.

Se on hienoa, että mies uskaltaa ottaa elämänsä takaisin, mutta se ei ole hienoa, että tekee sen pettämällä. Sen kun voi tehdä muullakin, rehellisemmällä ja miehekkäämmällä, tavalla.

Vierailija
69/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kuten ketjustakin ilmenee, jotkut voivat selvästikin elää onnellisina vähemmälläkin seksillä, joillekin se on kun pidettäisiin ikkunattomassa sellissä.

Vierailija
70/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haluttomia ihmisiä (pl. aseksuaalit), on vain vääriä matcheja.

Vierailija
71/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt sitten lyötyä. Itsetunto voi olla ihan romuna jos toinen saa sut uskomaan ettet vaan ole haluttava. Siitä menee ihminen jotenkin rikki sisältä, ja rikkinäinen ihminen tekee epätoivoisia ja järjettömiä asioita. Ole tyytyväinen jos kosketuksen puute ei sinua aja järjiltään, meitä on niitäkin joille se tuntuu kidutukselta ja henkiseltä ja fyysiseltä väkivallalta. Vuosien kosketuksen puute aiheuttaa ihan kouriintuntuvaa tuskaa.

Tuolta se oikeasti tuntuu tulla torjutuksi jatkuvasti.

Vierailija
72/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kuten ketjustakin ilmenee, jotkut voivat selvästikin elää onnellisina vähemmälläkin seksillä, joillekin se on kun pidettäisiin ikkunattomassa sellissä.

Silloin sen sellin ovi pitää avata, astua sieltä ulos ja sulkea ovi perässä, ettei sinne enää takaisin pääse. Se pitää sulkea joko puolison kanssa yhdessä tai sitten yksin, mutta ei ikinä pidä jättää ovea raolleen. Siitä ei tule muuta kuin kylmää ilmaa selliin jäädyttäen koko suhteen. 

Ja ne sellin avaimethan sulla on itselläsi. Sen kuin käytät niitä.

Vierailija
73/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miestäsi kohtaan?

Vierailija
74/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko tehnyt asian eteen mitään? Vai kateellisena elelet seksitöntä elämää.

Tartteis varmaan tehrä jotain? Eikö miestäsi haittaa kun et himoitse sitä? Puhutteko asiasta, seksistä ja läheisyydestä?

Vierailija
75/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin hyväily ilman penetraatiota on sinusta työlästä ja turhaa vonkaamista? Ei ihme että ihmiset kyllästyvät avioseksiin vuodessa.

Vierailija
76/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tekeekö miehesi tarpeksi kotitöitä? Sitähän aina kehotetaan lääkkeeksi naisten haluttomuuteen :D

Vierailija
77/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm84 kirjoitti:

Kenelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä toisen kanssa tai tämän seksuaalisia tarpeita tyydyttää, ei vaikka pappikin olisi aamenensa sanonut. Se ei ole henkistä väkivaltaa jos ei halua seksiä.

Vaimohan se on marttyyri jos kehtaa loukkaantua pettämisestä. Just joo. Otahan ihan itse vastuu itsestäsi, äläkä sitäkin sysää vaimosi niskoille. Olet ihan vapaa lähtemään suhteesta jossa et saa sitä mitä tarvitset. Se ei ole vaimon vika jos et niin tee.

Vierailija
78/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halu vaan joskus katoaa. Mutta sen voi myös opetella uudelleen tuntemaan, jos oikeasti haluaa sen kokea. 

Tai sitten vaan pitää vaihtaa miestä.

Vierailija
79/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tutkimuksen, jossa oli, että lähes kaikki naiset menettävät seksuaalisen mielenkiinnon miestään kohtaan jo puolen vuoden kuluttua suhteen alkamisesta. Eli naisen on vissiin tarkoitettu vaihtavan kumppania melko usein? Miehen seksuaalinen mielenkiinto taas omaa vaimoa kohtaan kestää vaikka koko elämän, siis yleensä.

Jos seksi toimii, nainen tuntee himoa muutaman vuoden. Jos suhteeseen syntyy lapsia, se ylläpitää halua, vaikka kuulostaakin epätodennäköiseltä. Se on joku evoluutiojuttu, että vaikka nainen ei fyysisesti välttämättä tunne pikkulapsiaikana yhtä helposti halukkuutta väsymyksen ja hormonaalisten muutosten takia, henkisesti kipinä pysyy hänellä yllä niin pitkään kun saa lisääntyä.

Yllättävää. Meillä on tosi pitkä suhde, joka oli monta vuotta intohimoinen ja seksuaalinen ja kaikin puolin hyvä. (Mieheni on muuten kiltti ja "kunnollinen", ei mikään hiton pahapoika.)

Mutta niinpä vain lasten tulon myötä seksielämä on käytännössä loppunut kokonaan. Kumpikin tuntuu potevan samaa mielenkiinnon puutetta. Tosi surullista. Tottakai muukin vaikuttaa kuin lapset, esim.kiire ja stressi esim.töissä ja suvun hankalat asiat ja surut, jotka ovat aiheuttaneet kummallekin  vuorollaan jopa masennusta. 

En mitenkään osaa ajatella, että kumpikaan meistä olisi tämän takia joku kamala ihminen tai syyllinen. Ihan liian yksinkertaistettua ajattelua! Mutta ei tämä näinkään voi jatkua. Johonkin terapiaan on hakeuduttava. Varsinkaan lasten takia en haluaisi erota, eikä varmasti hänkään. Eikä pettäminenkään tuntuisi reilulta tai edes tyydyttävältä ratkaisulta. Mutta tuntuu kaamealta pystyynkuolla seksuaalisesti jo keski-iässä.

Vierailija
80/228 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm84 kirjoitti:

Kenelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä toisen kanssa tai tämän seksuaalisia tarpeita tyydyttää, ei vaikka pappikin olisi aamenensa sanonut. Se ei ole henkistä väkivaltaa jos ei halua seksiä.

Vaimohan se on marttyyri jos kehtaa loukkaantua pettämisestä. Just joo. Otahan ihan itse vastuu itsestäsi, äläkä sitäkin sysää vaimosi niskoille. Olet ihan vapaa lähtemään suhteesta jossa et saa sitä mitä tarvitset. Se ei ole vaimon vika jos et niin tee.

Parisuhde on lähtökohtaisesti kompromisseja jos ei ihan itsensä kloonin kanssa elä tai täysin toista alista. Miksi kompromissit eivät päde seksuaalisuuteen vaan passiivisempi saa määrätä tahdin? Jos ei ole valmis ottamaan huomioon kumppanin seksuaalisia tarpeita ei varmaan lue eikä halua auttaa kumppania toteuttamaan muitakaan tarpeita? Seksi on parin asia, ei vain minun oma asiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän