Olen kateellinen teille kaikille, jotka tunnette himoa miestänne kohtaan
En ole harrastanut seksiä intohimosta ja omasta halusta vuosikausiin. En ainakaan 10 vuoteen. Kaipaan ihan hirveästi sitä tunnetta, ei seksi tunnu miltään ilman himoa.
Mutta en vain tunne mitään seksuaalista halua miestäni kohtaan. :(
Kommentit (228)
Exäni kanssa meillä tosiaan oli yksi paha puute joka sitten väritti kaikkea, nimittäin juuri se kommunikoinnin vaikeus. Hän valitti että teen väärin (hän siis mies) enkä vaan millään ymmärtänyt mitä teen väärin. Hän oli niistä hieronnoista ja hyväilyistä kyllä alkuvuosina tykännyt. En itse asiassa vieläkään ymmärrä, kun teen niitä saman tyyppisiä asioita uudelle miehelle, ja hän nauttii kovasti. Oikeastaan vähän pelkään että jos tämäkin mies jossain kohtaa alkaa selittämättömästi hylkiä kosketustani.
Järki sanoo, että exällä lienee ollut jotain muita patteja, mutta kun se ilmeni tyytymättömänä tiuskimisena ja tönimisenä sängyssä, kun yritän ottaa häneltä viekottelevasti suihin, niin naisen seksuaalinen itsetunto menee kyllä pohjalukemiin.
Tämän kirjoitettuani aloin miettiä, että tiuskiminen ajoittuu samoihin aikoihin kun hänen alkavat vaikeudet erektion saamisessa...
Harmi. Siihen olisi ollut muitakin apuja kuin avioero.
224
Intohimoon on (luultavasti) olemassa kemiallinen kaava.
Intohimo on tunnetta? Jotain se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on tainnut paljolti jo hiljentyä mutta vastaan silti, kun sain vasta luettua loppuun. Mielenkiintoisia kirjoituksia joista itselleni nousee mieleen yksi kantava teema tai ongelma. Huom en väitä että kaikilla on näin ja tämä on omaa tulkintaani sen pohjalta mitä olen lukenut ketjusta, raapaisujahan moni viesti on siihen omaan tilanteeseen.
Onko yksi isompia ongelmia tässä kommunikoinnin puute? Jompi kumpi tai kumpikin ei osaa/pysty/halua puhua kunnolla. Sohaistaan vain ongelmaa, yritetään jotain ja sitten kiukuttaa kun sekään ei auttanut.
Tuntuu että toiset kokee että seksiä voi "ostaa" parisuhteessa. Toisaalta itse ylläpidämme tätä mielikuvaa. Onhan usein ne ekat neuvot vaikkei toisen tilanteesta ja seksin vähyyden syistä tiedetä ( ainakaan toisen osapuolen kohdalta) että tee kotitöitä, ota vastuuta lapsista jne. Tännekin on lueteltu kuinka on tehty kotitöitä ja hoidettu lapsia, kaikkeni tehnyt mutta silti vaimo ei anna. Ei siitä että tekee oman osuutensa oman kotinsa töistä ja hoitaa omia lapsiaan kuulu saada palkintoa. Ne on tehtävä joka tapauksessa.Jos itselläni olisi halukkuusongelmia en ottaisi edes vastaan hartiahietontaa, vaikka kuinka jumissa olisin, jos se olisi selkeää että mies tekee sen vain siksi että vastineena saisi seksiä.
Parisuhteeseen kuuluu vastavuorousuus, kyllä. Mutta hyviä juttuja pitää voida tehdä ilmankin että niillä odottaa vastinetta itselle. Ilman että ilmassa roikkuu se että kun nyt teen sinulle näin, jäät minulle velkaa haluamassani asiassa.Toki joskus voi olla kyse vain niistä kotitöistä. Puoliso olisi halukas muttei jaksa kotityötaakan alla ja kun saa apua niin makkariinkin palaa vipinä.
Mutta jos kyse on jo vuosia kestäneestä seksistä kieltäytymisestä on takana aina jotain isoja selvittämättömiä asioita ja ongelmia, ei mikään pyykkivuori.Minun mies puhuu seksistä ihan suoraan palkkiona. "Selkä hiessä tänäänkin imuroin, mutta ei mitään palkkiota heru!" Ja tämä seksiä vongatessa.
Kummasti on seksihalut mennyt, kun sitä pitää palkkiona ja kauppatavarana.
Mutta usein naiset käyttävät samaa toisinpäin. Eli seksi on palkkio hyvin tehdyistä kotitöistä tms. Kuten tuo ystävänpäivälahja-ketjun aloitus. "Riittääkö pelkkä seksi lahjaksi".
Tuollainen asenne tappaa himot myös miehen puolelta. Tai ainakin siinä vaiheessa, kun havahduin tilanteesemme. Eli vaimolla ei ole enää mitään haluja minua kohtaan, vaan seksi on palkinto kun olen tehnyt jotain hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kahdenlaista miestä. Ekanlainen nukkumaan mentyä työntää käden jalkoväliin ja toisen tissille, vähän aikaa hinkuttaa ja sitten jo änkeää päälle. Sanon että ei nyt, ei tee mieli. Kääntää selän ja murjottaa, olemme ilman.
Toisenlainen mies nukkumaan mentyä myös hivuttaa käden jalkoväliin ja toisen tissille ja hamuaa korvaa, sanon että ei nyt, oon ihan väsynyt, ei tee mieli. Hän sanoo että ootkin varmaan väsynyt kulta, anna mä hieron sua. Hän ottaa hierontaöljyn ja aloittaa hartioista. Jos olen ihan loppu, nukahdan siihen. Mies peittelee minut eikä murjota seuraavana päivänä.
Jos en nukahdakaan, hän hieroo vähän alempaa, jos tykkään edelleen, hän hieroo vielä vähän alempaa. Alkaakin tuntua aika hyvältä, annan hänen hieroa ja rentoudun. Kohta kädet eivät riitä ja hän ottaa vähän huulia apuun. Kohta minua ei oikeastaan väsytäkään enää niin paljon, ja oikeastaan alan muuttaa mieltäni siitäkin ettei tehnyt mieli, ja niin kierimmekin kohta lakanoissa.
Mies ei taatusti murjota aamulla enkä minäkään.Jos vaimo nukahtaa 20% kerroista, ja muuttaa mielensä 80% kerroista, niin väitän että jälkimmäisellä miehellä on paremmat oltavat.
Kokeile joskus kääntää selkä ja nukahtaa 99 % hierontakerroista ja tule sitten kertomaan miten aurinkoinen mies sinua aamulla herätteli.
Miksi kokeilisin, kun tiedän hyvin, että suhde kuolee siihen.
Täällä kanssa avioliittoa takana reilu 10v.
Lasten jälkeen intohimo miestä kohtaan hävisi. Hän tuntuu enemmän kaverilta nykyään.
Harvoin teen aloitteen seksiin tai käperryn kainaloon ja haluan olla lähellä.
Ja nyt sitten menin ihastumaan toiseen mieheen. Ihastus pyörii mielessä kokoajan.
Miehen kanssa asiat kuitenkin ihan hyvin.
Ärsyttävä tilanne.
Eksäni oli kova jyystämään ja minä kovin halukas myös. Silti meidän väliltämme puuttui intohimo, ihan alusta lähtien. Huom - exä.