Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää

Vierailija
08.02.2017 |

Kun miehet ovat jossain reissuillansa, he eivät vaivaudu vastaamaan viesteihin. Naisella saattaa olla ihan erilainen, tylsä, kaipaava ja väsynyt päivä, eikä mies voi edes yhteen viestiin vastata ennenkuin palaa illalla jostain riennoistaan. Ja sitten ihmetellään, että mikä on. Tämän saman ilmiön olen huomannut monilla eri miehillä. Kyllä itselläni on aikaa vastata, vaikka olisikin kiireistä, jos tiedän, että toisesta se olisi mukavaa saada edes se yksi viesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia tällaisista miehistä? Joita ei kiinnosta ajatella viestintää sen toisen osapuolen kannalta.

Vierailija
2/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota kokemusta, koska olen niin vanha. Olen ollut jo aikuinen sinä aikana, kun ei ollut näitänykyisiä vietintäkeinoja. En tunne tarvetta saada viestejä, kun olemme eri paikoissa. Eri juttu, jos on jotain tähdellistä asiaa, mutta ihan vain ilmoittautumista ei tarvitse tehdä minulle, enkä tee sitä itsekään. Tai mitään hei hei pusi pusi-viestejä. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Minä taas kuvittelin, että kun on niin tuore suhde tai mikä lie, että mieskin edes hivenen ajattelisi minua reissuillansa kuten minä häntä. Mutta tämä taitaakin olla vain yksipuolista. No, hyvä että selviää näin varhaisessa vaiheessa, että olikin vain pillun perässä. Hölmöä, että edes kuvittelin jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi