Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
hyvässä kunnossa on kropaltaan ainakin tämä sirpa.
ihana uima-allas.
Onko Sirpan kuvat usein muokattuja? Oli 100 krt vanhemman näköinen ja "kulahtaneempi" mitä jossain viimeaikaisissa kuvissa. Myös vartalo oli tosi erinäköinen kuin kuvissa... Ei ylikiloja mutta ei todellakaan mikään upea vartalo, tanakat kädet, vähän mahaakin, ei peppua....
Seiskassa oli kerran kuva Sirpasta tupakoimassa. Hiukset ovat aina olleet huonokuntoiset. Voisi laittaa hiuksiin hieman lämpimämmän sävyn. Nuo alituiset valkaisut kuluttavat hiuksia. Silarit on ollut ainakin toistakymmentä vuotta. Luultavasti uusittu isommiksi. Ensi viikolla luulisi Marialla olevan Jere Karalahden kanssa mielenkiintoisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Sirpan piti mainita, että kyllähän on tehnyt oikeita töitä oliko vammaisten parissa. Ihan 6 kk ennen opiskeluja. Itse olisi pienenä halunnut ratsastaa, mutta vanhemmilla ei ollut varaa siihen. Huono osaisia haluaisi auttaa, mutta ei voi. Eli kyllä Sirpa on nyt hyvä ihminen. Harmi, että nuo auttamishalut jää vaan ajatuksen tasolle:)
No, antaisitko sinä rikkaana jokaiselle sulle kirjoittavalle ja kerjäävälle sen mitä tämä pyytää? Sirpahan kertoi saavansa kerjuukirjeitä, joissa pyydetään jopa 30 000€ avustuksia. Ei kukaan voi tuolla tavalla ryhtyä hyväntekijäksi, että antaa heti jos joku pyytää. Se on pohjaton kaivo. Ja mahdollistaa ties minkä huijauksen. Veikkaan että Selänteet kyllä osallistuu hyväntekeväisyyteen omalta osaltaan. Käsittääkseni esim Teemu on mukana junnukiekkoilijoita auttavissa tahoissa ihan täällä Suomessa.
Ja ei, mä en tykkää Selästeistä, mutta en tykkää myöskään että revitään jutut pois kontekstistaan ja väitetään ties mitä kakkendaalia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun ohjelma alkoi. Kuiva kuollut. Ja kun lähti syömöön, edestä osasi kääntää rvo-lookin mutta takaa jäi suoraksi. Tupeerattu ja lakalla kovetettu. Rahaa olisi vaikka kampaajaan joka viikko, käyttäisi yhden tennispäivän siihen.
Tennisäijä oli ihan oikeassa nähdessään Marian housut. Kaipa luulee olevansa huippumuodikas mutta tuolla mantereella ja niissä piireissä varmaan hassu ilmestys, suora poikavartalo, isot pepattavat housut, joku itselle tärkeä merkkipusero ja apua se lippis. Pois lähtiessäkin Marialla oli se pieni lippis. Viimeisin muoti ilmestys varmaan Suomessa mutta ... oliko se mekon kanssa vielä. Omasta mielestään varmaan muodikas mutta ei tajua näköjään ettei se ole sama kuin tyylikäs, asuun sopiva, tilanteeseen sopiva. Ihan sama juttu kun aikoinaan Tarja Halonen lähti eka kertaa Ruotsin vierailulle ison käsilaukun kanssa josta sai nimen Muumimamma. Tyylittömät lippikset hänelläkin oli ja on päässä.
Näytti ihan lesbolle. Sellaiselle, joka päätyy Orange is a new black-telkkarisarjaan.
Taas kerran on todettava ettei kateudelleni ollut juurikaan perusteita.En olisi jaksanut kantaa neljää lasta ja elää itselleni täysin vierasta elämää.Olen mukavuudenhaluinen ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan se Sirpalta se SIKA sanakin. Muistui mieleen kun oli tehty joskus joku ohjelma Selänteistä niin kokoajan hoki sikamakee, sikahieno jne. Nyt huomasin yhden kerran, oli siis vähentänyt. Mutta niin hienoa leikkii ja sitä moukka sikakieltä suusta tunkee...
Aika rahvaan ammatissa Sirpakin on aloittanut, kun on ollut jossain hoito-laitoksessa kylvettäjänä. Mieluummin siivoojana, kuin kylvettäjänä on moni sanonut. Kylvettäjän työ on alinta kastia sairaaloissa, hikistä hommaa höyryisessä sairaalan kylpyhuoneessa, hilata potilaita suihkupaareilla ees taas...
Teemu on tosi komea ja hyvin säilynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan se Sirpalta se SIKA sanakin. Muistui mieleen kun oli tehty joskus joku ohjelma Selänteistä niin kokoajan hoki sikamakee, sikahieno jne. Nyt huomasin yhden kerran, oli siis vähentänyt. Mutta niin hienoa leikkii ja sitä moukka sikakieltä suusta tunkee...
Aika rahvaan ammatissa Sirpakin on aloittanut, kun on ollut jossain hoito-laitoksessa kylvettäjänä. Mieluummin siivoojana, kuin kylvettäjänä on moni sanonut. Kylvettäjän työ on alinta kastia sairaaloissa, hikistä hommaa höyryisessä sairaalan kylpyhuoneessa, hilata potilaita suihkupaareilla ees taas...
No voi ... ihan lähihoitajana kylvetän kun tarvii ja on meillä ollut sairaanhoitajiakin jotka eivät ole pelänneet tarttua siihen suihkuun ja viedä potilasta suihkuum jos tarve vaatii. Ei se ole minkään "alimman kastin hommaa".
Ihan normaalia työtä. Perkele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpan piti mainita, että kyllähän on tehnyt oikeita töitä oliko vammaisten parissa. Ihan 6 kk ennen opiskeluja. Itse olisi pienenä halunnut ratsastaa, mutta vanhemmilla ei ollut varaa siihen. Huono osaisia haluaisi auttaa, mutta ei voi. Eli kyllä Sirpa on nyt hyvä ihminen. Harmi, että nuo auttamishalut jää vaan ajatuksen tasolle:)
No, antaisitko sinä rikkaana jokaiselle sulle kirjoittavalle ja kerjäävälle sen mitä tämä pyytää? Sirpahan kertoi saavansa kerjuukirjeitä, joissa pyydetään jopa 30 000€ avustuksia. Ei kukaan voi tuolla tavalla ryhtyä hyväntekijäksi, että antaa heti jos joku pyytää. Se on pohjaton kaivo. Ja mahdollistaa ties minkä huijauksen. Veikkaan että Selänteet kyllä osallistuu hyväntekeväisyyteen omalta osaltaan. Käsittääkseni esim Teemu on mukana junnukiekkoilijoita auttavissa tahoissa ihan täällä Suomessa.
Ja ei, mä en tykkää Selästeistä, mutta en tykkää myöskään että revitään jutut pois kontekstistaan ja väitetään ties mitä kakkendaalia.
Olen ymmärtänyt että Teemulla on sormensa pelissä myös Iceheart toiminnassa, jossa syrjäytymis/radikaloitumisvaarassa olevat varattomien perheiden pojat saadaan mukaan harrastustoimintaan ja hyvään seuraan.Moni ihan hyvät eväät saanut lapsi on pilannut elämänsä jouduttuaan väärään seuraan.Esimerkkinä mm. Teemun veli.Ei auttamiseen tarvita suuria älyn lahjoja tai koulutusta.Arvostan Teemua juuri siksi ettei hän ole hylännyt veljeään tai aivan hänelle vieraita lapsia, itse olen kääntänyt katseeni pois, koska en jaksanut.Alkoholisti isä vei voimat.Tosin eipä olisi ollut fyrkkaakaan.Mutta moni varakas ei anne centtiäkään, mihinkään.
Minusta kans Veitola näyttää välillä eksyneeltä, epävarmalta. Vaikka yrittää antaa kuvaa itsevarmasta, hyökkäävästä toimittajasta. Kun on kyse Selänteestä ja rahasta niin kysymykset on mitään sanomattoa, ei arvostella ja kysellä liikaa. Kantti ei kestä. On vaan hienoa paistatella rikkaiden varjossa. Varsinkin kun Teemu sanoi kähtiessä "varmaankin tavataan joillain kokkareilla" ja Sirpakin jotain samaan suuntaan. Hienoa olen päässyt piireihin.
Tuolla pukeutumisellaan ja pienellä lippalakilla antoi lauta tyylittömän, oudon kuvan itsestään. Varsinkin niissä pikkupojan vaatteissaan. Ihmettelivät varmaan Ameriikassa tuota ilmestystä.
Vierailija kirjoitti:
Tytön puolesta tuli surullinen olo. Aina yksin, ilman kavereita. Suomessa tuon ikäiset tytöt esim. ratsastavat yhdessä. Puhekin oli kauheata mongerrusta, fingengelskaa, olisi puhunut vaikka amerikanenglanniksi ennemmin.
AINA? Ihan noiden muutamien minuuttien perusteella teit päätelmän? Mitä tekemistä tytön kavereilla olisi ollut ohjelmassa? Ratsastustuntiakin näytettiin ihan pieni hetki, jonka jälkeen vei hevosen talliin. Siellä oli varmaan niitä muitakin tyttöjä. Suomessakin saa yksityistunteja. :)
kävkäs kirjoitti:
Onko Sirpan kuvat usein muokattuja? Oli 100 krt vanhemman näköinen ja "kulahtaneempi" mitä jossain viimeaikaisissa kuvissa. Myös vartalo oli tosi erinäköinen kuin kuvissa... Ei ylikiloja mutta ei todellakaan mikään upea vartalo, tanakat kädet, vähän mahaakin, ei peppua....
Tanakat kädet? Mä ihastelin sen lihaksikkaita käsivarsia. Ja miksi sen pitäisi olla joku jumalatar, ihan tavallinen nainen niinkuin kaikki ja mahtava asenne kun ei edes yrittänyt esittää mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan tuon sitten, kun makaat itse tetraplegiapotilaana, sillä niin sulle tulee käymään.Rahvaat kylvettää sut, elleivät sitten siivoa mieluimmin ja jätä sut oman onnesi nojaan.
Kerran eräs lääkäri pesi potilaansa alushousut, ja minä erik.sair.hoitajana toljotin tyhmänä vieressä.
Sirpa on oppinut enemmän kylvettäjänä kuin minä ikinä.Muuten Sauli Niinistö on ollut mm. "paskakuskina", kertomansa mukaan, "aika rahvaanomaista".
Vierailija kirjoitti:
Minusta Maria Veitola on jotekin säälittävä reppana. Näen hänessä itseäni.
Nyt kyllä naurahdin ääneen täällä dösässä. :D Enkä vähiten siksi että minäkin näen Veitolassa paljon samaa kuin itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että sitä vahinta poikaa Eemiliä ei näytetä, sillä ei ole instagramiakaan. Onko tässä jotain mitä halutaan piilotella?
Eemilillä on yksityinen instagram profiili...miksihän ei pidä sitä julkisena kuten Eetu pitää? :/ haluais nähdä kuvia siitä!
Jos sitä vaikka vituttaa tää isäspekulointi ja siksi pitää instansa kiinni juoruilijoilta? Ja miten niin ei näytetä? Ei kai aikuista ihmistä enää näytellä, vaan tämä itse päättää mitä hänestä on netissä. Eihän tuo enää edes asu kotonaan, joten jo senkään vuoksi ei enää ole niin usein vanhempiensa somessa. Ja onhan tuo ollut monissakin Teemun kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että sitä vahinta poikaa Eemiliä ei näytetä, sillä ei ole instagramiakaan. Onko tässä jotain mitä halutaan piilotella?
Eemilillä on yksityinen instagram profiili...miksihän ei pidä sitä julkisena kuten Eetu pitää? :/ haluais nähdä kuvia siitä!
Jos sitä vaikka vituttaa tää isäspekulointi ja siksi pitää instansa kiinni juoruilijoilta? Ja miten niin ei näytetä? Ei kai aikuista ihmistä enää näytellä, vaan tämä itse päättää mitä hänestä on netissä. Eihän tuo enää edes asu kotonaan, joten jo senkään vuoksi ei enää ole niin usein vanhempiensa somessa. Ja onhan tuo ollut monissakin Teemun kuvissa.
Ok sori en tiennyt tökkiväni kepillä jäätä. Oon vaan Eemilin kanssa saman ikänen ja siks hänen kuvat kiinnostais. Ei muuta. Mä en edes tiedä mitä nuo isäspekulaatiot meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Teemun äidin, tuli vastaan vierasta läppäriä kantaen. Seuraavana aamuna istui nokka läppärissä kiinni. Sanoi käyneensä toki uimassa. Mutta mitä se tekee koneella päivät. Onko hänelle hommattu läppäri ettei tekisi kotitöitä eikä häiritsisi SIRPAAAAA, karkaisi jos sattuu olemaan jotain muistissa vikaa.
Lukee uutisia, pitää yhteyttä muihin lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa, ystäviinsä, somettaa.
Monet akateemiset puhuvat tyhjänpäiväisiä ja vatvovat muiden elämää.Olen yllättynyt, kuinka vähän voi keskustella mm. elokuvista tai kirjallisuudesta, vaikka ihmisillä on maisterin tai tohtorin tutkinto.Kuuntelin erästä puhelinkeskustelua sivusta ja yli 80 v professori vatvoi sukulaistensa ongelmia, kuten alkoholin käyttöä joka ei mitenkään koskettanut häntä.Luulisi että tuolla iällä ja koulutuksella kiinnostaisi aivan muut asiat elämässä.Eipä siis ihme, jos peruskoulun käyneellä ja opistotason suorittaneella ei ole muuta, kuin ihan arkipäiväistä keskustelua tarjottavana.Onhan julkisuudessakin akateemisia, joiden jutuissa ei ole päätä ei häntää, lapsikin puhuu viisaampia.
Ei se lastenhoito ikuisuuksia kestä. Olis kyllä hirvittävä maailmankuva jos kaikki olis miesten käsissä - hyi saatana.