Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos heräisitte ja koko elämänne olisikin ollut pelkkää unta?

Vierailija
08.02.2017 |

Olisiko helpotus vai itkun paikka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olisin kyllä äärettömän helpottunut...

Vierailija
2/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotuksen huokaus. Voisi aloittaa alusta, vaikka parikymppisestä. Lapsuutta ja teini-ikää en kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mihin kohtaan heräisin...

Vierailija
4/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä painajainen. Onneksi heräsin.

Vierailija
5/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin mihin tilanteeseen?

Vierailija
6/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tapahtuisi? Pitäisikö aloittaa alusta? :) 

Vierailija
7/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin vauvana?

Vierailija
8/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin uniani.

Vierailija
9/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Madonna adoptoinut minut?

Vierailija
10/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheeni olisi edelleen elossa, olisin ikionnellinen. Oikeastaan toivon joka ilta että aamulla herään ja kaikki on ollut vain pahaa unta. Oikeastaan voisin antaa kaiken pois jos saisin olla hetken vielä heidän kanssaan.

Vierailija
11/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Elämässäni on asioita jotka tekisin eri tavalla jos palaisin ajassa takaisin. Ja sitten on asioita joiden "menettämistä" surisin. Lapset ovät näitä, joita surisin. Ja mies. Opiskelut ja työt taas sellaisia jotka tekisin eri tavalla. Tunnelmat olis siis ristiriitaisia.

Vierailija
12/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että olen Dallasin Bobby

Vierailija
13/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin helpotuksesta.

Paitsi jos sitten huomaisin heränneeni vankileirillä kylmänä, janoisena ja nälkäisenä, kovalla lavitsalla ilman patjaa, tyynyä ja kunnollista peittoa nälkiintyneiden ja kuumesairaiden toverieni keskellä.

Vierailija
14/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista se oikea elämäni sitten olisi.

Yleensä kun herään unesta, niin tulee sellainen pieni todellisuusmasennus... Unissani olen kauniimpi, rohkeampi ja jaksavampi, herätessä tuntuu kuin painovoima olisi voimakkaampi ja näen vain esteitä.

Vierailija
15/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan voi oikeasti tapahtuakin, eli kyseessä ns. "awekening"....  Usein henkilölle on ennen tätä tapahtunut jotain traumaattista tai on muuten kokenut jotain voimakasta, esim. astronautteja on jotka ovat kokeneet tämän. Kokemus on henkilölle kuin heräisi unesta ja sen jälkeen henkilö ihmettelee että miksi kaikki muut ihmiset jatkavat nukkumistaan... (in the dream world)

Vierailija
16/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi reaktio oli että olisin helpottunut. Outoa, luulin olevani ihan tyytyväinen elämääni. Mutta jos voisin, olisi hyvä jos 20 vuotta avioliittoa väärän miehen kanssa olisikin vain paha uni, ja voisinkin valita toisin.

Vierailija
17/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että mitä jos valveilla olo on "valheellista" unta, ja uni onkin se ihmisen oikea todellisuus?

Vierailija
18/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuisi ihan siitä minkälainen olisi se todellisuus mihin heräisin. Joissain tilanteissa olisin hyvinkin iloinen, toisissa en niinkään.

Vierailija
19/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin takaisin nukkumaan.

Vierailija
20/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että mitä jos valveilla olo on "valheellista" unta, ja uni onkin se ihmisen oikea todellisuus?

No miksi sitten tämä "vale-elämä" on johdonmukaista (olen joka päivä sama ihminen tekemässä samoja juttuja kuin ennenkin) ja uni eli "todellisuus" on niin sekavaa enkä minä ole siinä koskaan samanlainen enkä aina edes ole unissani itse mukana vaan katson ikäänkuin toimintaleffaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi