Mulkeroin horoskooppimerkki on KALAT!
Tunnetko paljon Kalat-horoskooppimerkkisiä ja varsinkin miehiä siis. Mä oon huomannu että ihan helvetin vaikeita ongelmatapauksia parisuhteessa, listaa negatiivisia luonteenpiirteitä joita oot huomannu...ja joita huomaa vasta parisuhteessa, muuten osaavat hyvinkin symppistä näytellä ja siis näytellä! mutta se totuus löytyy parisuhteessa...
Kommentit (11)
Mä olen seurustellut kahden kalamiehen kanssa ja nyt siis naimisissa kalan kanssa :) Ehkä et ymmärrä kalojen herkkyyttä?
Mun veli on kalat. No, en ole ollut sen kanssa parisuhteessa, mutta tunnen muuten. Se on tunnollinen, ystävällinen ja muut huomioonottava. Ehkä sellainen negatiivinen piirre on se, että se on vähän liian lapanen ja ylikäveltävissä.
Jaa. Minä taas olen tehnyt sellaisen havainnon, että horoskooppimerkin vaikutus jotenkin yksilön persoonallisuuteen on täyttä huuhaata, ellei itse juuri usko siihen ja tee siitä itseään toteuttavaa ennustusta.
Mun ex-mies edustaa kyseistä horoskooppimerkkiä. Oli kyllä hankala tapaus monella tapaa. Ei voinut sietää yllätyksiä, epäsiisteyttä, otti kaikki vastoinkäymiset tosi raskaasti, itki joka käänteessä (niin surusta, vihasta, liikutuksesta kuin onnestakin) ja oli tosi itsekäs drama queen. Kaikki piti aina mennä hänen pillinsä mukaan.
Kaikella tapaa siis täysin vastakohtani, mutta emme täydentäneet toisiamme hyvällä tavalla vaan otimme jatkuvasti yhteen (tai jos emme ottaneet, se johtui siitä että minä sopeuduin ja taivuin ja alistuin).
Tulipahan mieleen taas Kumman kaa-jakso , jossa Anne ja Ellu etsi härkämiestä.
Ihan oikeasti, ei naisille ja niiden tilityksille voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet varmasti rapu :DD
Mistäs niin päättelit? Ja voin sanoa että on aika tyhmää muutenkin, ihan kenen tahansa alkaa ihmisiä lokeroimaan horoskooppimerkin perusteella, se kun ei todellakaan oikeasti kerro sitä minkälainen ihminen on kyseessä ja kyllä, olen itse rapu. Mies on vaaka ja hyvin ollaan toimeen tultu kohta 20v jos tälläisen sivuhuomautuksen nyt saa tähän laittaa..
haist ap paska!
terveisin kalanainen :D
Av:lla oppii kaikenlaista. Hittoon geenit ja ympäristön vaikutus, kyllä se on se horoskooppi, joka määrittelee, minkälainen meistä tulee ihmisenä.
Kokemuksia kalamiehistä: ameebamaisia, eivät osaa päättää asioita, empaattisen kuoren takana voi piillä itseään täynnä oleva piilovittuilija, muuttavat mieltään varsin helposti. En luota. Olen vesimies, osaan tehdä päätöksiä, en tykkää teennäisyydestä. Ehkä merkkien vierekkäisyys hiersi myös.
Se niiden herkkyys on sitä että loukkaantuvat yliherkästi/yliherkästä. Mököttävät, eivät osaa puhua, ovat akkamaisia kun suuttuvat. Ja iskevät sitten takaisin kun toinen jo unohtanut jonkun riidan, nää ei unohda enneku ovat iskeneet takaisin. Ja eivät myönnä mitään virheitään. Neljä kalamiestä ja ei enää!
Ap olet varmasti rapu :DD