En osaa arvioida onko syömiseni terveellisiä, kommentoikaa?
Tänään söin 1 purkin tonnikalaa vedessä, 1 purkin ananasta mehussa, kurpitsansiemeniä, pähkinöitä, joku 5 dl karpaloita, mustikoita ja puolukoita, 1 greipin, 1 ananaksen, ison määrän herneitä ja sitten alfa alfaa (niitä itujuttuja) jauheena. Lisäksi paljon vettä.
En yleensä syö hedelmiä noin paljon ja syön enemmän juureksia ja vihanneksia.
Kommentit (18)
Aika paskaa.. liikaa hedelmäsokeria mm.
Aina on terveellisempää syödä kunnon lämmin ateria.
Syö vielä joku lämmin ateria, jossa proteiinia ja lisää rasvaa, ja kasviksia. Siten olet erittäin hyvällä mallilla. :)
Missä herkuttelun tuoma mielihyvä?
Vierailija kirjoitti:
Proteiinia ja rasvaa lisää
Syön aika paljon kalaa, kanaa muina päivinä ja olihan tuossa tonnikalaa?
Rasvaa sain pähkinöistä ja siemenistä?
Ja kaikista nautin ihan hirveästi, noi on mun "herkkuja" :)
Mitä merkitystä sillä on onko ruoka lämmintä?
Hiilareita voisit ehkä ottaa, vaikka muotia onkin "karpata" niin todellisuudessa alipainokaan ei ole terveellistä.
Eikös hiilareita ole just noissa hedelmissä? Ja juureksissakin, tosin niitä ei tänään tullut. En ole alipainoinen :D vaan normaalipainon ylärajoilla.
Hedlmien ja kasvisten hiilari ei ole sama asia kuin viljasta,perunasta ja riisistä saatu.Eli päivään olisi hyvä sisällyttää tummaa riisi/tummaa pastaa,leipää,perunaa...Elimistö tarvitsee niitä voidakseen polttaa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hedlmien ja kasvisten hiilari ei ole sama asia kuin viljasta,perunasta ja riisistä saatu.Eli päivään olisi hyvä sisällyttää tummaa riisi/tummaa pastaa,leipää,perunaa...Elimistö tarvitsee niitä voidakseen polttaa rasvaa.
No nyt kyllä puhut palturia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin mulle pt sanoi,kun kyseli missä mun ruoka annoksen hiilarit on?Vastasin et kasviksissa ja salaatissa.Ei kelvannut,sanoi että rasva ei pala ilman hiilareita ja nimenomaan tumma riisi jne...
En mäkään sitä uskonut ensin mutta lusäsin nuita ruokavalioon ja katoppa paikallaan junnannu paino lähti tippuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin mulle pt sanoi,kun kyseli missä mun ruoka annoksen hiilarit on?Vastasin et kasviksissa ja salaatissa.Ei kelvannut,sanoi että rasva ei pala ilman hiilareita ja nimenomaan tumma riisi jne...
En mäkään sitä uskonut ensin mutta lusäsin nuita ruokavalioon ja katoppa paikallaan junnannu paino lähti tippuu...
No, minä en kyllä aio lisätä. En ole laihdutuskuurillakaan joten ei ole tarvetta. Niistä tulee mulle ähky olo.
Miksi sitten kysyt, kun kaikki vastaukset ovat vääriä?
Vierailija kirjoitti:
missä ruoka?
Eikö ap:n listalla ole mielestäsi ruokaa? Jos ei, mitä se mielestäsi on?
No perunariisin ystävä sentään perusteli, mutta tuo "lämmintä ruokaa pitää saada" ei perustellut asiaa mitenkään, eikä proteiinin lisäystä vaatinut selittänyt miksi tonnikalassa ei olisi proteiinia. Siksi en pidä niitä "oikeina vastauksina".
Ilmeisesti ruokavalioni on kuitenkin suht ok, koska ongelma on vain perunan puute ja se ettei peruna ole lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä ruoka?
Eikö ap:n listalla ole mielestäsi ruokaa? Jos ei, mitä se mielestäsi on?
Niin?
siis mitä kirjotin.. en syönyt ananasta vaan appelsiiniin