Pesuainepulloja ei avata kaupassa!
Toivottavasti kaupassa haistelua varten kaupassa avattu pesuainepullo valuu avaajan omaan ostoskassiin pilaten leivät ja jauhot ym. mitä ei voi huuhdella puhtaaksi.
Nehän tuoksuu niin voimakkaasti, ettei niitä hajun takia tarvitse edes avata. Jos tuo haistelu on joku yleistymässä oleva tapa niin kauppaan kannattaisi pyytää erikseen testerit :/
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan haistella. Mutta suljen takaisin ja otan itelle sen taaimmaisen pullon jota ei ole availtu :)
Ja joku saa sen avatun pullon!
Vinkki: ei ne tehtaassakaan kulje mitenkään maagisesti koskematta. Olen ollut tuommoisessa paikassa töissä. Kun tuli vajaita pulloja hihnalta, niin välillä pidettiin oikein suuret talkoot, joissa kiskottiin korkkeja irti ja puserreltiin pullosta toiseen shampoota ja hoitsikkaa ja milloin mitäkin kasvorasvaa. Eikä kellään mitään hanskoja käsissä. Ja niitä irtokorkkeja räpellettiin käsin ja välillä ne putoili lattialle jne. Että aika pientä, jos joku kaupassa korkkia raottaa ja nuuhkaisee.
Ei niitä haistella. Avattu tuote on ostopäätös.
Todellakin avaan ja nuuhkaisen ne klipsitöpsöt. Eniten harmittaa, että tuote jota olin käyttänyt, on lopetettu. Kun valitsen uutta tuotetta, niisä on monesti joku kaksihajutyhdistelmää, ja kun nipsun avaa ja haistaa, niin ei todennäköisesti putelista tulee vieno toinen tuoksu. Pääosin vessahajusteen haju, joka ei ole ollenkaan hyvä.
En ole koskaan ajatellut, että se kauppareissulla kassiin valunut pesuaine olisi avattu ja haisteltu. Olen vain ihmetellyt, että miksi joku korkki vuotaa. Mutta tosiaan, eihän ne kotonakaan ole avaamisen jälkeen yhtä tiivitä kuin ennen avaamista. Puhun nestemäistä pyykinpesuaineista.
Ei hemmetti miten itsekästä porukkaa. ”Avaan ettei tule hukkaostosta”. Eli avaatko myös mehupurkin ja maistat siitä kaupassa ettei vaan tule ostettua pahaa mehua vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä haistella. Avattu tuote on ostopäätös.
Klipsituotteen avaus ei ole ostopäätös, tuote aukeaa normaalistikin niin. Eniten ällistyttää, kun ei niin suomalaiskulttuurilliset avaavat marketeissa järjestäänsä jonkun tuotteen teippejä ja muoviklipsuja, suihkivat ja ehostavat itseään. Itsellä tullut äklötunne tuon takia markettikosmetiikkaan. Pitäisikö tai kuulooku tuosta sanoa jollekin marketissa, myyjällä vai kassalle, kenelle?
Siis ihanko oikeasti jengi availee deodorantteja ja haistelee niitä? Varsinkin antiperspiranttien teho alkaa heiketä mitä kauemmin se on ollut avattuna. Mulla on ollut vuosia käytössä yksi ja sama merkki, ja en koskaan saa sitä purkkia loppuun ennenkuin huomaan tehon alkavan hiipua. Heitän heikentyneen dödön roskiin ja ostan uuden ja tuoreen. Ja taas toimii.
Ei se pesuaine siitä miksikään mene jos sitä nuuhkaisee. Ennemmin vaatteiden sovittaminen aiheuttaa tuotteelle vahinkoa eikä sitäkään ole kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti miten itsekästä porukkaa. ”Avaan ettei tule hukkaostosta”. Eli avaatko myös mehupurkin ja maistat siitä kaupassa ettei vaan tule ostettua pahaa mehua vahingossa?
Sinä varmaan ostat vaatteetkin sovittamatta, ettet vaan venytä liian pientä puseroa, jonka joku muu olisi ostanut.
Rakastan tuoksuja ja mielellään avaisin pullot haistellakseni, mutta en kyllä kehtaa. Onhan niissä sitä paitsi merkintä miten kauan avaamisen jälkeen tuote säilyy. No, mistä sen sitten tietää, että milloin joku sivistymätön pullon on avannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä tosi nolonnäköistä, kun joku "fiinimpi" iäkäs rouva turkistakissaan kyykisteli Löytö Texin pesuainehyllylllä tekokynsineen, aukoi siinä niitä pulloja ja haisteli. Meinasin huikata henkilökunnalle, että täällä on joku liimanhaistelija vauhdissa
Se oli jotenkin niin pöyristyttävää muutenkin, että aloin miettiä vasta tilanteesta poistuttuani, että miksi en puuttunut siihen touhuun?!
Mikä helvetin oikeus sillä rikkaalla ämmällä oli toimia niin? Mikä oikeus kellään on mennä aukomaan kaupan omaisuutta?
Ihmiset ovat ihan helvetin sikoja, sosiaaliseen luokkaan katsomatta! >:(
Minä myös auon, koska olen hajusteallerginen. Jotenkin pitää testata, onko tuoksu liian räikeää kotiini.
Mitäs jos ostaisi niitä tuttuja tai hajusteettomia tuotteita.
Mitäs jos valmistajat eivät vaihtais niiden tuttujen tuoksua ja koostumusta.
Lisätä vettä?? Jokainen tietää, että lisätty vesi auttaa tuotteen pilaantumista. Ei varmasti tuollaista tehtaalta neuvota.