Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesuainepulloja ei avata kaupassa!

Vierailija
08.02.2017 |

Toivottavasti kaupassa haistelua varten kaupassa avattu pesuainepullo valuu avaajan omaan ostoskassiin pilaten leivät ja jauhot ym. mitä ei voi huuhdella puhtaaksi.

Nehän tuoksuu niin voimakkaasti, ettei niitä hajun takia tarvitse edes avata. Jos tuo haistelu on joku yleistymässä oleva tapa niin kauppaan kannattaisi pyytää erikseen testerit :/

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan niitten uusien comfort huuhteluainepullojen kaulassa "lappu", jossa kehoitus avata ja haistaa.

Niin avaa sen lapun luukun ja haistaa sitä. Ei sitä korkkia kuulu avata. Onko ymmärryksessäsi muutenkin ongelmia vai onko kyse narsismista?

Vierailija
82/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus Sokoksella jonkun dödön haistelijan. Isossa korissa oli monenlaisia roll on -dödöjä: tämä noin 30-vuotias nainen otti yhden dödön, avasi korkin ja nuuhkaisi, rullasi hieman käsivarrelleen, laittoi korkin ja dödö takaisin koriin. Teki saman käsittelyn parille muullekin dödölle. Suihkaisi myös jotain suihkutettavaa dödöä, tosin vei sen kassalle.

Äklöttävää silti, kun joku varmasti osti jonkun hänen kokeilemansa tuotteen :( Ties mitä karvoja niihin dödöjen palloihin tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole testeriä niin toki avaan haistaakseni! Jos tuoksu miellyttää, otan avaamani pullon itse, jos ei, haistan seuraavaa.

Näin minä toimin myös ruokien ja juomien kanssa. Sillä pitäähän minulle olla aina testeri koska minä haluan niin!

Vierailija
84/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ihan tarkoitettu avattavaksi. Jos ei olisi, niin niissä olisi sinetti. Tuskin kauppiasta haittaa, että pulloja auotaan ellei niillä sotketa. Tuotehan ei kulu mitenkään jos kevyesti pullosta painaa saadakseen hajun nenäänsä, mutta mitään ei tule pullosta ulos. Halutessaan kauppias voisi laittaa testerit, jolloin pulloja ei availtaisi, mutta ei ole nähnyt sitä tarpeelliseksi. Ihan avoimesti auon kaikki purkit, eikä kukaan ole koskaan tullut mitään sanomaan. Jos tulisi, niin menisin ostamaan saippuan toisesta kaupasta, koska ilman testiä en todellakaan osta tuotetta, jonka haju on olennainen osa valintapäätöstä. 

Vierailija
85/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan haistella. Mutta suljen takaisin ja otan itelle sen taaimmaisen pullon jota ei ole availtu :)

Think again! Mä avaan etummaisen ja siirrän sen takimmaiseksi ja otan keskeltä :) 

No etpähän siirrä, kunhan sanot vaan toista ärsyttääksesi. :)

Vierailija
86/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 lisää että on just kaupassa kassajonossa ja kirjoitti edellisen viestin huuhteluainehyllyn edessä paikallisessa sittarissa.

Vierailija
87/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on ihan tarkoitettu avattavaksi. Jos ei olisi, niin niissä olisi sinetti. Tuskin kauppiasta haittaa, että pulloja auotaan ellei niillä sotketa. Tuotehan ei kulu mitenkään jos kevyesti pullosta painaa saadakseen hajun nenäänsä, mutta mitään ei tule pullosta ulos. Halutessaan kauppias voisi laittaa testerit, jolloin pulloja ei availtaisi, mutta ei ole nähnyt sitä tarpeelliseksi. Ihan avoimesti auon kaikki purkit, eikä kukaan ole koskaan tullut mitään sanomaan. Jos tulisi, niin menisin ostamaan saippuan toisesta kaupasta, koska ilman testiä en todellakaan osta tuotetta, jonka haju on olennainen osa valintapäätöstä. 

Kauppias ei voi laittaa niistä testereitä kun niitä ei ole olemassa. Uusissa pulloissa on tarra jossa on joko luukku tai raaputuspinta joka toimii testerinä.

Lisäksi, lopeta imppaaminen, niin haistaisit niistä vanhemmistakin pullon läpi.

Vierailija
88/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan haistella. Mutta suljen takaisin ja otan itelle sen taaimmaisen pullon jota ei ole availtu :)

Tunnustan tekeväni samaa :D

Kätevintä olisi, että pesuaineista olisi testerit niinkuin hajuvesistä. Joissain kosmetiikkaliikkeissä on.

Vierailija
89/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Think again! Mä avaan etummaisen ja siirrän sen takimmaiseksi ja otan keskeltä :) 

Tää on ihan sikahauskaa. Mä otan keskeltä haistellakseni ja laitan takaisin samaan kohtaan. Jos haju miellyttää, niin otan kyllä sen mitä haistelin :)

Vierailija
90/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kyllä saa avata ja haistella, jos pullossa ei ole sinettiä. Olen kysynyt tätä aikoinaan useammalta kauppiaalta kun olin epävarma onko tämä ok, mutta en todellakaan halunnut ostaa huuhteluainetta tai suihkusaippuaa summissa.

Sensijaan ärsyttää ihmiset jotka testailevat suihkutettavia dödöjä. Ne kuluvat ja niistä rikkoutuu sisällä oleva sinetti (painepullon ensimmäinen painallus vaatii enemmän voimaa kun sinetti naksahtaa rikki eikä tätä voi edes tarkistaa).

Vierailija
91/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu asiallisia viestejä. Mutta minähän haistan ennen kuin ostan, sanotte mitä vaan!

Vierailija
92/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran haisteltiin miehen kanssa saippuoita kaupassa. Oli kyllä naurussa pitelemistä, kun yhdestä pullosta lensikin saippuaa nenälle! Joku raukka siis sai vajaan purkin, kun ei sen tuoksu miellyttänyt.

Yleensä otan tutun ja turvallisen ja ensimmäisen rivistä. Mua ei haittaa jos joku on haistellu ja avannu tuotteen aikaisemmin. Jos kokeilen uutta, haistelen itse ja otan sen, joka on kädessäni, jos tuote miellyttää.

Kivittäkää.

Vierailija
93/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko niitä on availla. Eihän sellaista voi sokossa ostaa koska monet niistä haisevat todella ällölle. Viimeksi kun halusin vaihtaa tuoksua niin jouduin varmaan avaamaan yli 8 pulloa ennenkuin löysin siedettävän hajun. - Halusin siis hajullisen, en tuoksutonta. 

Vierailija
94/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös joka on törmännyt "klimppiseen" hoito- tai huuhteluaineeseen? Ne on niitä pilaantuneita. Ja rasvojen lisäksi ne on niitä helpoiten pilaantuvia.

Huuhteluaineen klimppiintyminen ei ole merkki pilaantumisesta. Tämän selvitin jo n. 15 vuotta sitten, kun Comfortin huuhteluaineet klimppiintyivät parissa kuukaudessa pulloonsa ja tätä tapahtui usean pullon kohdalla. Reklamoin asiasta suoraan maahantuojalle ja sain vastauksen, jossa kerrottiin että tuote ei ole pilaantunut ja sitä voi ohentaa joko voimakkaasti ravistamalla tai lisäämällä joukkoon hieman vettä. Minä tein työtä käskettyä ja huuhteluaine oli taas käyttökelpoista ja aivan saman hajuista kuin ennenkin. Lopetin kyllä sittemmin Comfortin huuhteluaineiden käytön kokonaan, koska koin että niiden koostumus oli uutenakin niin paksua, että klimppiintyvät turhan nopeasti jo siksikin. Nykyään kun minulla on kuivausrumpu, en käytä muutenkaan huuhteluainetta juuri koskaan.

Vierailija
95/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei deodorantteja, hammastahnoja, hajuvesiä, pesuaineita, testerittömiä meikkejä jne. kuulu avata. Luulin että tää ois itsestäänselvää kaikille.

Dödön voi avata, mutta sitä sisällä olevaa palloa ei tietenkään saa pyörittää.

Hammastahnoissa on kiinni liimattu foliosuoja. Ja kenen edes tarvitsisi haistella hammastahnaa? 

Hajuvesille on aina testerit.

Pesuaineita voi avata ja haistella.

Meikkejä ei tietenkään aivailla. 

Vierailija
96/113 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa suihkugeelejä valitessani sattui myyjä olemaan lähellä ja kysyin putelia osoittaen "saako avata ja haistaa"? Niin myyjä vastasi " tottakai!"

Vierailija
97/113 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa ikinä ostin tänään lapsille hammastahnan, jonka sinettiä joku Urpo oli raottanut. Eipä ole tullut mieleen että nämäkin pitää tarkistaa. Vien huomenna takaisin kauppaan, tiedä mitä sinne on tungettu kun on noita sekopäitä liikkeellä muutenkin. Yleensä en ikinä ota ensimmäistä pakkausta juuri näiden availijoiden takia, mutta nyt epähuomiossa otin kun vieressä oli joku hyllyttämässä ja tunsin olevani tiellä. Mutta aina jaksan hämmästyä siitä kuinka typeriä ihmiset voivat olla.

Vierailija
98/113 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Minä laitan aina avaamani pullon sinne taaimmaiseksi. 

Vierailija
99/113 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös joka on törmännyt "klimppiseen" hoito- tai huuhteluaineeseen? Ne on niitä pilaantuneita. Ja rasvojen lisäksi ne on niitä helpoiten pilaantuvia.

Huuhteluaineen klimppiintyminen ei ole merkki pilaantumisesta. Tämän selvitin jo n. 15 vuotta sitten, kun Comfortin huuhteluaineet klimppiintyivät parissa kuukaudessa pulloonsa ja tätä tapahtui usean pullon kohdalla. Reklamoin asiasta suoraan maahantuojalle ja sain vastauksen, jossa kerrottiin että tuote ei ole pilaantunut ja sitä voi ohentaa joko voimakkaasti ravistamalla tai lisäämällä joukkoon hieman vettä. Minä tein työtä käskettyä ja huuhteluaine oli taas käyttökelpoista ja aivan saman hajuista kuin ennenkin. Lopetin kyllä sittemmin Comfortin huuhteluaineiden käytön kokonaan, koska koin että niiden koostumus oli uutenakin niin paksua, että klimppiintyvät turhan nopeasti jo siksikin. Nykyään kun minulla on kuivausrumpu, en käytä muutenkaan huuhteluainetta juuri koskaan.

Shamppuoinnin ja hoitoaine uuden ja tiskiaineiden on. Sen selvittiin jo vuosia sitten, kun olin alalla.

Miksi purkeissa on, että säilyvät tietyn ajan avaamisesta? Kenenkään ei tarvi arvailla kaupoissa purkkeja. Kysykää myyjältä, jos.tarvutte apua.

"Avattu purkki on ostopäätökseen".

Ja väitän, että myös sen comfortin koostumus on muuttunut klippiytymisessä. Ehkä on käyttökelpoinen, mutta jonkun nenäbakteerit sen on saanut muuttumaan.

Vierailija
100/113 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaupassa suihkugeelejä valitessani sattui myyjä olemaan lähellä ja kysyin putelia osoittaen "saako avata ja haistaa"? Niin myyjä vastasi " tottakai!"

No ei varmaan sanonut. Vai millä kielellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan