Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttääkö muita viestiketju: laita tähän terkut sille jota kaipaat jne

Vierailija
08.02.2017 |

Mua ainaki ihan vidusti kyrsii toi ketju, kuka edes jaksaa lukea siitä muuta kuin sen viimeisimmän vastauksen, jos sitäkään. Voisko ylläpito jo ystävällisesti heivata helevettiin koko ylipitkän lässynlässyn ketjun?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mikä helveta pn tää Värikäs Pipsa Official juttu? Olen varmaan ollu liian kauan poissa täältä hih

Vierailija
22/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 30 000 postausta siinä terkut-ketjussa. Aion lukaista ne kaikki tässä iltapuhteiksi, kun ei ole mitään parempaakaan hommaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että sitä ketjua lukiessa tulee väkisinkin hulluksi. Siel ei kukaan kerro kummalle sukupuolelle menee,mitään nimen alkukirjaimia ei kerrota..

Vierailija
24/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole kertaakaan avannut ketjua. Juurikin siitä syystä, että sisällön voi arvata ja todistettu tässä ketjussa.

Semmoinen sentimentaalinen höpölöpö ei ole mua varten.

Vierailija
25/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan avannut ketjua, en edes uteliaisuudesta, että miten siitä on tullut niin suosittu.

Jos otsikon muotoilu saa oksun olon aikaan

Vierailija
26/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketju oli ennen aivan ihana. Tosi kauniita terveisiä suoraan sydämestä. Sitten sinne tuli se yks sekopää juttelemaan yksikseen 24/7 ja ne ihanat tyypit lähti ja koko ketju muuttui paskaksi.

Vierailija
27/34 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ketju oli ennen aivan ihana. Tosi kauniita terveisiä suoraan sydämestä. Sitten sinne tuli se yks sekopää juttelemaan yksikseen 24/7 ja ne ihanat tyypit lähti ja koko ketju muuttui paskaksi.

Se tekee sitä tahallaan. Onneton mies, jota kukaan ei kaipaa.

Vierailija
28/34 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekee sitä tahallaan. Onneton mies, jota kukaan ei kaipaa.

30 000 vastausta ketjussa. Pitää olla aika onneton tapaus kyseessä?

Vierailija
29/34 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä olen pari kertaa käynyt sinne purkamassa ketutustani ja muuten olen antanut ketjun olla. En tiennyt, että se jotakuta oikein haittaisi. Enemmän minua häiritsee esimerkiksi mainokset, jotka latautuvat hitaasti ja oikeasti vaikeuttavat palstan käyttöä ja nuo lukuisat blogialoitukset tai tuhannet selänne-aloitukset.

Vierailija
30/34 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tuolla liekki-kuvakkeella varustetut ketjut melkoista schaissee, ne pitäisi "jäädyttää" ylläpidon toimesta kun "keskustelu" mennyt ihan älyttömäksi saman jankkaamiseksi

Vierailija
31/34 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet tuolla liekki-kuvakkeella varustetut ketjut melkoista schaissee, ne pitäisi "jäädyttää" ylläpidon toimesta kun "keskustelu" mennyt ihan älyttömäksi saman jankkaamiseksi

Niin kuin esmes "Värikäs Pipsa Official" ?

Vierailija
32/34 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pilleri-nisti-sekopää lässyttää ko. palstalla, siellä muuteen jo yli 30 000 vastausta ap:lle :)??!!! Eikö helvata tuota ketjua saatais jo lukittua jotenkin?

Vierailija
33/34 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kaikki ylipitkät ketjut, joissa ei ole alun jälkeen enää mitään mielekästä luettavaa satunnaiselle selaajalle.

Vierailija
34/34 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Torstille Putaalta!