Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne peräänkuuluttaa tulistuneena kotiäitiyttä: "Naisen on jäätävä hoitamaan lasta!"

Vierailija
08.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702082200067065_tw.shtml Sirpan kanssa täysin samaa mieltä. Hyvä että joku sanoo ääneen Suominaisten kadottaneen naiseutensa/äitiytensä aikapäiviä sitten.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jaksatte tätä? Miksi näyttää olevan koko yhteiskunnan asia sättiä naisia ja kertoa heille heidän paikkansa? Tällaista keskustelukulttuuria miesten suuntaan ei ole. Hyvä esimerkki on seksinosto. Se on miehen yksityisasia ja tällä palstalla peukutetaan jopa miehen sala huorissa käyntejä. Sen sijaan eräs yksittishenkilönainen aiheutti koko suomifoorumien kaatumisen seksinostollaan Jenkeissä. Rauhoittukaa vähän.

Hassua että valitetaan sekä syntyvyyttä, naisten vähäistä työpanosta, sekä miehen rahoilla elämistä ja yhteiskunnan tukien nostamista. Naiset ovat aina yhteiskunnan riesa. Aina.

Itse en lapsia hanki koska olen uraohjus mutta turha sitten syyllistää syntyvyyden olemattomuutta.

Naiset itse itsestään aina riesan tekevät.

Vierailija
82/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Vittu mitä paskaa.

2. Helppo määkiä kun itse on miljonäärin vaimo.

3. Miksi Sirpa on noin raivoissaan asiasta, miksi täytyy paasata? Vituttaako kun ei itse ole tehnyt elämällään mitään muuta kuin ollut kotiäiti ja siksi pitää yrittää nostaa itseä jalustalle ja vakuuttaa itselleen että kyllä tämä oma päätös nyt on paras ja oikea, kaikkien muiden mielipiteet ja päätökset on väärin ja paskaa? Olkoon kotiäiti vaikka koko loppuelämänsä jos se hänelle ja Teemulle sopii, mutta antaisi siinä samalla muiden tehdä omat päätökset.

Saat kai Sirpakin kertoa mielipiteensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Sirpa ei kestä sitä, että he eivät ole enää Suomen kirkkaimpia tähtiä ja heistä ei ole enää lööppejä viikottain nyt kun Teemu on eläkkeellä, eikä ketään oikein enää kiinnosta. Hän sitten keksii tällaisia juttuja, millä pääsee taas lööppeihin.

Se on ainoa selitys. Pariskunta on kyllä antanut haastatteluja, mutta kaikki vähänkin henkilökohtaisimmat ja intiimeimmät asiat on onnistuttu pitämään itsellä ainakin 25 vuotta. Nyt sitten jaetaan seksin harrastamisesta lähtien asiat, ei sovi kuvaan.

Sama juttu nyt tämä kotiäitiys-juttu. Sirpa ei tasan varmasti ole mikään järin älykäs jo ihan senkään takia, ettei ole käynyt kouluja tai ollut työelämässä lähes lainkaan elämänsä aikana, lisäksi heillä on Kaliforniassa varmaan aika pienet ja homogeeniset piirit. Mutta ei hän nyt niin tyhmä ole, etteikö ymmärtäisi että A) Kaikilla ei ole samoja mahdollisuuksia kuin hänellä monimiljonäärin vaimona on ja B) miten tuollainen otetaan Suomen kaltaisessa kulttuurissa vastaan. Eli ihan tahalleen sohaisee, että pääsisi lehtiin ja saisi huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän