Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako NIPT-testin kunnalliselta, vai pitääkö mennä yksityiselle???

Vierailija
08.02.2017 |

Jos edellinen raskaus jouduttu keskeyttämään kromosomihäiriön vuoksi myöhäisillä viikoilla.

Tarjoaako kunnallinen tämän vai pitääkö se sitten itse kustantaa yksityisellä? Perinnöllisyyslääkäri vain mainitsi, että seuraavassa raskaudessa sitten mahdollisuus tähän jo rv 10 alkaen, mutta en hoksannut kysyä, että tarjoaako kunnallinen tämän, vai onko se maksettava itse

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että saat ilmaiseksi, kun taustalla aiempi kromosomihäiriö. Oliko tästä siis puhetta julkisella? Yksityisellähän sen saa varmasti kuka vaan, joka haluaa maksaa :)

Vierailija
2/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen tosi pahoillani teidän puolesta <3 Oli varmasti rankka paikka.  Itsekin olen pelonsekaisin tuntein menossa sikiötutkimusyksikköön rakenneultraan ja vauva potkii jo niin kovaa, että liikkeet näkee vatsan päältäkin...

t.1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen tosi pahoillani teidän puolesta <3 Oli varmasti rankka paikka.  Itsekin olen pelonsekaisin tuntein menossa sikiötutkimusyksikköön rakenneultraan ja vauva potkii jo niin kovaa, että liikkeet näkee vatsan päältäkin...

t.1

Oli kyllä todella rankka paikka, tiedon jälkeen jouduin odottamaan viikon kovasti potkiva vauva masussani :(

Rakenneultrassa meille selvisi. Eipä siinä, kyllä me otetaan se jokatapauksessa maksoi mitä maksoi, mutta ainahan se kivempi olisi jos ei tarvitsisi itseään kipeäksi maksaa

ap

Vierailija
4/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee kunnasta? Minulle tehtiin Helsingissä kunnallisella puolella, oli silloin juuri tullut mukaan palveluvalikoimaan. Sain sen käsityksen että on ihan kunnasta kiinni että tarjoavatko sitä vai eivät. Ja sen lisäksi en tiedä että tarjotaanko ko. testiä, jos ei ole jäänyt kiinni perusseulonnoissa. Eli sinuna varautuisin maksamaan yksityisen kautta, mutta soittelisin ja selvittäisin että onko a) kunnassanne sitä tarjolla ja b) saako sen ilman että on seuloissa häly, perusteluna edellisen raskauden lopputulos.

Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme