Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin tupakoitsijoista julkisilla paikoilla ihan oikeasti. En ole mikään valittaja, mutta. ..

Vierailija
08.02.2017 |

Oon lopettannu tupakoinnin. Poltin pitkään loppuvaiheessa vain pari päivässä, sitte pari viikossa ja nyt 5 päivä ilman ja olen päättänyt lopettaa kokonaan.
Okei poltin niin vähän, että minua ei ehkä tupakoitsijaksi voi edes laskea, mutta nyt ereniin tajuan tämän.
Minulla on alkanut ihan oikeasti tekemään pahaa hengittäessä jos joku edes polttaa lähellä. Saati sitten, että olen bussipysäkillä jossa 5 polttaa samaan aikaan eikä siitä oikein viitsisi kuitenkaan lähteä mihinkään.
Mun puolesta tupakointi julkisilla paikoilla baareja lukuun ottamatta kiellettäisiin. Baarissa en edes käy.
Myrkyttäkööt jokainen omalla takapihallaan ilmaa tai menkää sinne metikön reunaa jos pakko myrkyttää itseänne, mutta älkää pistäkö muita kärsimään!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no minä en tupakoi bussipysäkkien välittömässä yhteydessä, joko takana, tai siellä päässä mihin tuulipuhaltaa, etten juurikaan kamalasti ihmisiä häiritsisi, mutta jos tulet minun taakseni sillain että tupakan savu tulee sinua päin, ole hyvä ja liiku. En kumminkaan ole polttamassa sitä tupakkaa keskellä bussipysäkkiä tai sinun naamassa kiinni, sinulla on silloin velvollisuus väistyä jos olen jos tehnyt voitavani haittojen minimoimiseksi. Enkä ole lopettamassa tupakan polttoa.

Tämä! En ikinä tupakoisi katoksen alla enkä edes bussipysäkillä, vaan jään useiden metrien päähän pysäkistä ja mielelläni myös nimenomaan tuulen yläpuolelle. Silti lähes aina joku vaistoaa tupakanhajun ja sen perässähän pitää sitten tulla kylkeen kiinni nokka pitkällä nuuhkimaan ja esittämään yskivää. En ala juoksemaan pakoon näitä vainukoiria, kun se on kuitenkin ihan heidän oma päätös ängetä siihen kainaloon kun poltan tupakkaa. Silloin kun en polta, pysyvät maltillisen matkan päässä :D

No eipä ihme et haiset, jos jäät tuulen yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi