Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa haluaa nukkua mieluiten likapyykkikasassa. Miksi ihmeessä?

Vierailija
08.02.2017 |

Jos pyykkikaapin ovi on auki, menee sinne koriin nukkumaan. Jos taas olen lajitellut pyykkiä kodinhoitohuoneen lattialle niin ennen kuin ehdin laittaa kasan koneeseen on kissa valloittanut sen.
Onko mun kissa jotenkin friikki kun nukkuu mieluiten hajujen keskellä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätänevän pyykin lämpö miellyttää. Kuin kompostilla köllöttelisi.

t. kissa

Vierailija
2/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kissoista pitää "oman ihmisensä" tuoksua miellyttävänä ja hakeutuu nukkumaan mieluummin käytettyjen kuin puhtaiden tekstiilien päälle. Oli ne sitten pyykkikorissa tai muualla. Myös pyykkikori paikkana voi olla kissalle mieluisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuu tutulta ja turvalliselta. :)

Vierailija
4/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää kun niissä on oman ihmisen haju. Vähän niinkuin sylissä nukkuis. Mun kissa taas menee mieluiten puhtaiden pyykkien kasaan, jos haen narulta enkä heti viikkaa kaappiin. :(

Vierailija
5/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi on pervo pikkuhousujen haistelija.

M

Vierailija
6/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kisu köllöttelee pihamaallakin jossain heinikossa. Kai omien ihmisten luotaiset hajut ovat miellyttävämpiä kuin esim. puhtaan pyykin haju, joka voi olla voimakaskin kissan herkkään nenään. Tai jokin keinomateriaalista tehty kissan peti. 

Vierailija
7/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kissa pyrkii työntämään päänsä kainaloon varsinkin kuntosalin jälkeen. Sen mielestä hienhaju on aivan parasta. 

Mulla ei ole itsellä kissaa, mutta ystävän kissä nuuhkii aina sukkani tosi tarkkaan ja joskus oikein voimalla hieroo niihin päätänsä...mielestäni sukkahikeni ei ole mitenkään erityisen voimakasta.

Vierailija
8/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kissat parkkeeraa aina mun tai miehen paidan päälle, jos on jäänyt lojumaan johonkin. Vielä parempi on pyyhe. Kaapit ja korit ylipäänsä on parhaita tutkimuskohteita ja sit kääriydytään kerälle turvaan ja lämpöiseen.

Vierailija
9/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat kyseenalaistaa kissasi valintoja? Se paikka missä kissa on, on sillä hetkellä talon paras paikka ja sillä sipuli.

Vierailija
10/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa jäi eilen pyykkikoriin jumiin: kannessa on ikään kuin suppilo, pyykit voi nakata siitä leveästä suuaukosta sisään, mutta alaosa on kapeampi eli niitä (tai tässä tapauksessa kissaa) ei saa ulos kantta nostamatta.

Se oli pyörinyt siellä tyytyväisenä kunnes ois pitänyt päästä pois. Kauhea vouraaminen, ressu! :') Eli kyllä tuntuu muutkin kissat tykkäävän likapyykistä!

Vierailija
11/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä kaverilla hajosi pesukone ja lupasin pestä koneellisen tai pari vaatteitaan. Kun kaadoin pyykit lattialle tarkoituksena lajitella ne toinen kissoistani säntäsi siihen kasaan ja alkoi pyöriä ja hyöriä mahallaan ja selällään kuin täydessä ekstaasissa. Sai kyllä ennennäkemättömät kiksit niistä vaatteista.

Vierailija
12/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kippaan likaiset pyykit kylppärin lattialle että voin lajitella ne. Kissa menee heti niiden päälle nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi