Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peritty vai ansaittu raha?

Kroisos Pennonen
08.02.2017 |

Moni haukkuu työllään tai yrityksellään vaurastunutta nousukkaaksi. Sellainen on ahne, kitupiikki, nousukas, moukka jne.

Toista on varakkaasta ja sivistyneestä perheestä tuleva, joka osaa suhtautua luontevasti omaisuuteen, koska sitä on aina ollut. Ei tee omaisuudestaan suurempaa numeroa, vaikka asian voi huomata asunnosta, autosta, vaaatteista, mutta hillitysti, pröystäilemättä.

Peritty vai ansaittu raha?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä arvostan ehkä jopa enemmän itseansaittua rahaa, mutta koska arvostan enemmän vanhan rahan ihmisiä juuri syistä jotka ap mainitsi valitsin vanhan rahan. Ja siis on monia poikkeuksia, ihmisiä, jotka ovat hyvin tyylikkäitä ja hillittyjä ja sydämellisiä itse rahaa tehneitä ja toisinkin päin, vanhalla rahalla pröystäileviä ihmisiä.

Vierailija
2/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi arvostan vanhaa rahaa myös, että niillä ihmisillä on vauraus valmiina ja on mahdollisuus vain nauttia elämästä. Vaikka se tarkoittaisikin työntekoa, niin silti. Ne, jotka ei kuluta mihinkään jotta rikastuisivat, ajattelevat kaiken rahansaannin mukaan, tekevät töitä niska limassa vaurastuakseen ovat minulle todella turn off kumppaneina.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä arvosta kumpaakaan. Eivät yleensä osaa muuta kuin homettaa persettään ja huudella työttömille törkeyksiä.

Vierailija
4/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi arvostan vanhaa rahaa myös, että niillä ihmisillä on vauraus valmiina ja on mahdollisuus vain nauttia elämästä. Vaikka se tarkoittaisikin työntekoa, niin silti. Ne, jotka ei kuluta mihinkään jotta rikastuisivat, ajattelevat kaiken rahansaannin mukaan, tekevät töitä niska limassa vaurastuakseen ovat minulle todella turn off kumppaneina.

1

Siis arvostat vanhaa rahaa vai ihmistä, joka voi nauttia siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme