Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanaan kaupassa vanhus toni ostoskarryani, jossa istui istuimessa toinen lapsistani ja toinen oli seisomassa karryn vierella sen takana. Isompaa sattui kun karryt tuli paalle ja

Vierailija
17.03.2006 |

pienempi säikähti. Tilaa oli kärryjen molemmin puolin niin, että tuuppia ei olis tarvinnut. Mummelin kärry oli ensin edessä etten voinut työntää omiani hyllyn viereen. Kärähdin sille mummelille. Sanoin, ettei tarttis tuuppia muksuja tahi kärryjä kaikki kääntyi katsomaan! =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä joku voi puolustella niitä mummoja jotka on OIKEASTI TOSI TÖRKEITÄ??

Vierailija
2/14 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrassiivoojana ollessani ne pahimmat sotkijat olivat juuri ne 60-80 vuotiaat naiset. Edes teinit ja lapset eivät saaneet sellaista sotkua aikaiseksi. Sitten kun itse sotkettiin paikat niin sitten valitettiin, että on sotkuista. Tietysti mun olis pitänyt päivystää armaiden vanhojen rouvien menemisiä vapaa-ajallani ja kävellä rätin kanssa heidän perässä, kun käytäville levittivät kuraa, mehua, hilloja jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa oli tosi ystävällinen, mutta mummolla jäi levy päälle ja se vaan jankkas ja jankas samaa. Olis laittanut ne eri hintaiset sardiinipurkit erikseen eikä päällekkäin siihen hihalle...

Vierailija
4/14 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin koiraa kerran poskista samalla kun olin polvistunut ja sanoin sille " lopeta jo perkele se vetäminen" mummo siihen " millasta kieltä koiralle" mutta eipä tienny et oltiin oltu 2h lenkillä ja kotiin päin menossa. pinna vaan palo siihen,kun monta kertaa oli tullu sanottua nätimmin.

lykkäsin lastenvaunuja leveällä suojatiellä 10m, pyöräilijöiden 2m kynnyksettömällä alueella. tämä mummo lykki yhdellä jalalla pyöräänsä sen 8m osuuden vinottain yhden kaistan verran, niin että alle meinas jäädä

" vaunuilla kuuluu mennä kävelijöiden puolta"

2 ja 4v lapsi otti maasta tikun ja meni raaputtamaan niillä parkkihallin seinää, kun puhuin toisen ihmisen kanssa. " etkö sinä yhtään välitä, kun lapsesi töhräävät sen parkkihallin seiniä kynällä" kuului vastapuolen ikkunasta

tosiaankin kassa ja linja-auto jonossa etuilut ja tupinat siihen päälle

1½-2v lapsi ei halua kaupungilla istua rattaissa ja pistin valjailla kiinni, itkuhan siinä tuli lapsella. meneepä pari mummoa ohi " kuinka se lapsen äiti kehtaa lastansa tuolla lailla huudattaa, antaisi lapsen kävellä" lapsi oli kävellyt pitemmän matkan ja oltiin linja-autoon menossa. eikä muuten ois pysyny rattaissa hetkeätäkään

Vierailija
5/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mua ihmetyttää kun joka paikassa parjataan nuoria ja usein ne on just vanhukset, jotka käyttäytyy kuin maailmassa ei muita olisikaan kuin he itse ja heidän tarpeensa..

Vierailija
6/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä mummeli on voinut olla heikkonäköinen? Silmänpohjan rappeumaa sairastava näkee liikkua, mutta keskeinen näköalue on tuhoutunut. Joskin meitä on moneen junaan ja kaikissaikäluokissa löytyy myös hunosti käyttäytyviä.

Vierailija
7/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jonoissa ohittelu ja tuuppiminen.

Baareissa taas keski-ikäiset äijät ovat niitä rivouksien huutelijoita, eivät nuoret miehet.

Vierailija
8/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että tämä mummeli on voinut olla heikkonäköinen? Silmänpohjan rappeumaa sairastava näkee liikkua, mutta keskeinen näköalue on tuhoutunut. Joskin meitä on moneen junaan ja kaikissaikäluokissa löytyy myös hunosti käyttäytyviä.

Omalla mummollanikin on silmänpohjanrappeuma ja on tosi huononäköinen, mutta varmasti pyytäisi anteeksi jos jotain vahingossa tönisi. Hän on sen verta arka muutenkin, että hyvä kun uskaltaa enää missään liikkua, hyvä ettei pyydä anteeksi olemassa oloaankin. Ei aina tarvi vanhuksiakaan syyttää =(.

Vierailija
9/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla heikkonäköinen, dementikko , kivulias yms. Älä välitä. Vanhukset ovat pääsääntöisesti mukavia, mutta sairaus vaatii veronsa.

Vierailija
10/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itsepalvelukirppiksellä, kuopus mukana vaunuissa nukkumassa.

Parkkeerasin vaunut tyhjän paikan kohdalle vaaterekin alle mahdollisimman sivuun ja katselin muita pöytiä lähistöllä. Olin selin vaunuihin. Kun käännyin, vaunut olivat kadonneet: joku mamma näytti

niitä tarmokkaasti työntävän käytävää eteenpäin. Painelikin ihan käytävän päähän asti.

Olin hämmästyksestä ja pelästyksestäkin ensin ihan sanaton, tartuin sitten vaunuihin kiinni ja kivahdin: " Niissä vaunuissa on minun lapseni sisällä! " Mamma, eläkeikäinen vain mulkoili minua ja tuhahteli närkästyneenä. Häipyi sitten paikalta.

Jälkikäteen vasta suutuin kunnolla ja olsin huutanut pää punaisena, jos samaisen mamman olisin nähnyt.

Ei ymmärrä, ei. Vaunut eivät olleet kenenkään tiellä, koska olivat tyhjän myyntitangon alla. Kirpparilla oli vain kourallinen asiakkaita.

Käytävät ovat leveät. Eläkeläismammoilla on kyllä oikeus tukkia kulkuväylät ruuhkaisina aikoina ostoskärryillään : (

Vierailija
11/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa, että tulen 70-80 vuotiaaksi ja saan tyrannisoida liikennettä rollaatorillani. Päivän kohokohta olisi tarjous kahvin haku lähimarketista, joss sitten saisin tuuppia ja haisatella kaikille nuoremmille sydämeni kyllyydestä ja taloyhtiön muiden harppujen kanssa puida sitä taas, kuinka huonosti vanhuksia kohdellaan.

Oletettakoon, että elän niin kauan ja hyvän kotikasvatuksen saaneena elänyt kohteliaasti ja herran nuhteessa kaikki nuo vuosikymmenet tullakseni vain ryöstetyksi 10 vuotiaiden jengiläisten toimesta. Saadakseni ylimielistä palvelua kassateiniltä. Duunia ikäni väntäneenä kitkuttelen nyt sen pienen eläkkeen kanssa. Ei minulla ole varaa, kuin siihen pirun ale kahviin, joka maistuu ihan skeidalta. Siinä vaiheessa, kun olen reumatismisen kroppani raahannut osoksille niin tekisikin jo mieli lykätä se rollaatori auton eteen.

Vierailija
12/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mummeli oli selvästi dementikko. Sillä alkoi yhtäkkiä heittää. Se kai luuli vauvaa yhtäkkiä omakseen.

Minun mummoni aikoinaan eksyi kylämatkalla Tampereella ja käveli hautausmaan ohi ja yhtäkkiä hänelle tuli mieleen lähteä etsimään sieltä miehensä hautaa. Bussikuski soitti poliisille, kun näki mummelin siellä harhailemassa. Isoisäni oli kylläkin haudattuna kahdensadan kilometrin päähän Mynämäelle.

Tuolle kirpputorin mummelille tuli samanlainen ärsyke vauvasta ja hän luuli olevansa siitä vastuussa. Ihan turhaan olisit sille huutanut.

Ymmärtäkää vanhuksia.

Vierailija
13/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa bussiin rattaiden kanssa. Odottelin siinä keskiovien vieressä sivummalla että ihmiset tulevat ensin ulos. Bussista jäi pois joku mummo joka alkoi huitomaan ja tökkimään kävelykepillä rattaidemme kuomua ja huusi samalla " ei mitään käytöstapoja" . Olin itse ihan hölmistyneenä ja sanattomana, kun mielestäni tehnyt mitään " väärää"

Vierailija
14/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran kaverin kanssa ruokakaupassa ihan tavallisena arkipäivänä (hoitovapaalla), vauvat vaunuissa jne. Kaupassa ei ollut ruuhkaa eikä tukittu mitenkään käytäviä tms. Kassajonoon kun mentiin niin yksi papparainen alkoi huutaa (siis oikeasti julmettuun ääneen), että " helvettiäkö nuo panssarivaunut täytyy joka kauppaan tunkea" jne. Papparainen oli kaiken lisäksi ERI KÄYTÄVÄLLÄ kuin me eli vaunujen ei olisi mitenkään pitänyt haitata hänen ostosten tekoaan. Siinä vaiheessa mulla pimahti ja totesin vaan, että " samaa rahaa se on meilläkin ja tuntuu kauppiaalle kelpaavan!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi