Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joitain JAKSAAKIN kiinnostaa se, kuljetetaanko lapsi ostoskärryissä??

Vierailija
17.03.2006 |

En ymmärrä laisinkaan tuota keskustelua. Onko täällä paljon siisteysneurootikkoja vai mistä kiikastaa? Ja jos on, niin miksi ette mieluummin keskity vauhkoilemaan siitä, miten ne ostoskärryt seisovat kesät ja talvet ulkona parkkipaikalla pölyyntymässä ja kuraantumassa?

Minä en ainakaan pane ruokia mihinkään kärryyn/koriin paljaana, pakkaamatta. On niissä aina sen verran likaa, vaikka ei lapsia niissä seisoisikaan (esim. kantokorit tosi likaisia).

Minusta tuo koko keskustelu on oiva esimerkki joidenkin palstan mammojen epätoivoisesta yrityksestä kerätä itselleen itsetuntoa kyttäämällä ja mollaamalla muiden toimintatapoja. Puuttuisitte nyt kuitenkin tärkeämpiin asioihin kuin tuollaiseen!

Ja juu: minä en istuta lapsiani ostoskärryissä, koska ne ovat niin likaisia parkkipaikkasäilytyksen jäljiltä, että lasteni vaatteet likaantuisivat.

Mutta kahden, lyhyellä ikäerolla syntyneen lapsen äitinä ymmärrän kyllä niitä äitejä, jotka istuttavat, koska ostosten teosta ei kamalasti mitään tule, jos pitää montaa taaperoa samaan aikaan vahtia. Sitä paitsi se on monasti turvallisuuskysymys, sen verran rumasti AIKUISET ryysivät kaupoissa kärryineen, lapsia huomioimatta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on sitä, kun oma elämä on niin epätyydyttävää...

Vierailija
2/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tämä:

Vierailija:

Minusta tuo koko keskustelu on oiva esimerkki joidenkin palstan mammojen epätoivoisesta yrityksestä kerätä itselleen itsetuntoa kyttäämällä ja mollaamalla muiden toimintatapoja. Puuttuisitte nyt kuitenkin tärkeämpiin asioihin kuin tuollaiseen!

Muita vastaavia esimerkkejä riittää. Kuinka usein muut pesevät haalareita, niistävät lasta, käyttävät tuttia, kuljettavat lapsiaan rattaissa, käyttävät vaippoja, huutavat, käyvät baarissa jnejne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten heti perään tuomitsee kaikki lapsia kärryissä pitävät huonoiksi kasvattajiksi ja laiskoiksi. Että heh...

Vierailija
4/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei siis ole vain av-mammojen hysteerisyydestä.

Vierailija
5/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kun joku näkee jonkun tekevän asiaa, jonka joku taho on keksinyt kieltää niin siitä tullaa vauhkoomaan tänne aivan varmasti ja ilmoitetaan varmuuden vuoksi vielä poliisille. Olemme kohta pahempia kuin saksalaiset.

Vierailija
6/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieluummin keskity vauhkoilemaan siitä, miten ne ostoskärryt seisovat kesät ja talvet ulkona parkkipaikalla pölyyntymässä ja kuraantumassa?

Missä ostoskärryt on parkkipaikalla???

Vierailija
7/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista mulla ei ollut hajuakaan ennenkuin rupesin tällä palstalla käymään! hohhoijaa! herätkää ihmiset. Mulla on ainakin tässä elämässä vähän muuta mietittävää kun ostoskärryt tai joku imettäminen (kuinka se nyt kuuluu tehdä) .... Nää kotiäitijutut osoittautu just niin ankeiksi kun mä olin kuvitellutkin....

Vierailija
8/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-ap-

Vierailija
9/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin esim. Jumbossa ja Konalan S-marketissa, joiss itse asioin.

-ap-

Vierailija:

Vierailija:

mieluummin keskity vauhkoilemaan siitä, miten ne ostoskärryt seisovat kesät ja talvet ulkona parkkipaikalla pölyyntymässä ja kuraantumassa?

Missä ostoskärryt on parkkipaikalla???

Vierailija
10/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöin aloitus oli joltain, joka pelkäsi saavansa ruokapakkausten mukana kotipöydälleen koirankakkaa. Heh. Se on kyllä about lottovoiton tasoinen todennäköisyys, että a) kärryjä on välittömästi häntä ennen (vanha kk nimittäin kuivuu ja rapisee pois) käyttänyt joku, jonka lapsi on seissyt niissä ja b) sillä lapsella on koirankakkaa kengissä (kyllä normaalilapset ja vanhemmat huomaavat aika pian, jos lapsi on astunut haisevaan läjään) ja c) kakka tarttuu kärryihin eikä seuraava asiakas muka lainkaan huomaa sitä ja d) se tarttuu vielä takiaisen lailla suit sait seuraavan asiakkaan ostoksiin ja e) ei irtoa kassahihnalla tai ostoskassissa kuitenkaan veks...

buahahahahahhaha

Vierailija
11/11 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme