Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo akka hurjat rakkauskilot sarjassa

Vierailija
07.02.2017 |

Todella noloa käyttäytyä noin kun toinen kosii

:O

Tuskin se mies nyt mistään yksityiskohdista ois tuolla ees puhunut. Voi myötähäpeä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävi sääliks miestä

Vierailija
2/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan odotti jotain täydellistä prinsessa-kosintaa ja tulee kuittailemaan koko loppuelämän sille miehellä tuosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hirveetä jos joku kosis mua telkkarissa... mitä jos en halua naimisiin, kiva sanoo ei päin naamaa?

Vierailija
4/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain kuiskutteli vielä sille :O

En vaan voi käsittää että joku käyttäytyy noin

Vierailija
5/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla halunnut naimisiin. Ei kannata miehet tuolla lailla laittaa pakkorakoon epäselvässä tilanteessa.

Vierailija
6/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa hän on ujompi ihminen. Kyllä te jaksatte aina:(

Vierailija
7/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta harmittaa miehen puolesta, mutta toisaalta ymmärrän täysin sitä naista. Mua ahdistaisi ihan kamalasti jos joku kosisi telkkarissa tai jossain julkisella paikalla, tai ylipäätään ihmisten (varsinkin tuntemattomien) keskellä ja saisin varmaan jonkun paniikkikohtauksen :D Ainakin siinä tilanteessa tietäisin ettei se mies tunne mua ollenkaan.

Vierailija
8/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä se "ei täällä ei täällä" nainen?

En seuraa sarjaa mutta näin mainoksen.

Vierailija
9/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nolasi naisen tahallaan.

Vierailija
10/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Vierailija
11/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olisiko koko kohtaus pitänyt leikata pois, oli niin vaivaannuttavaa...

Vierailija
12/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mokasi, sekä mies että.nainen.

Vierailija
13/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi mauton paikka kosia! Miksei tuotantoryhmä yrittänyt puhua  miestä kosimaan jossain muualla privaatisti? Nyt saa kyllä tuotantoryhmä moitteet! 

MInua jotenkin säälittää seurata sarjaa, kun mitään super painonpudotuksia ei ole nähtävillä. Usein lopputulos ei eroa paljoakaan lähtötilanteesta. Paitsi se yks, joka alkoi karppaamaan viimeisillä viikoilla. Miksei sarjassa ravintoterapeutit suosittele karppaamista? Se tehoaa ihan oikeasti suurimpaan osaan ihmisistä. Mä karppasin ja multa lähti kuukauden!! aikana 10kg. Miettikää, miten paljon se tekee 5kk:n aikavälillä, jos ei repsahduksia satu tulemaan :) Mä jaksan hyvin lenkkeillä, vaikka olen karsinut hiilihydraatit minimiin, vaikka moni toisin yrittää väittääkin, ettei ilman hiilareita jaksa, no mä jaksan! 

Vierailija
14/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuuden varalle kannattaa varoittaa ennen kuin kosii ketään telkkarissa, todella nöyryyttävää jos ei haluakaan naimisiin.

Vierailija
15/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies ajatteli, että tässä on jo tuotu julkisuuteen parisuhde ja elämäntapamuutos, niin joku kosinta on siinä rinnalla pikkujuttu.

Vierailija
16/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti naimisiin olisi halunnut niin olisi suostunut tilanteesta riippumatta nopeammin.

Ei kehdannut kieltäytyä ja siksi mutisten tuohon jotenkuten suostui.

Jos ei halua niin aina voi kieltäytyä. Silloin se olisi ollut noloa vain miehelle.

Nyt tuo nainen sai itsensä näyttämään todella idiootilta.

Mies kuitenkin teki kosinnan hyvin ja vielä pohjusti kuinka 5kuukautta riitti erossa olemiseen eikä sitä enään halua eli tilanne oli hänelle varmistunut tuona aikana.

Kielteisen vastauksen kosinnassa saaminen ei todellakaan ole yhtä noloa kun tuo miten nainen hoiti asian.

Pisteet miehelle jolla oli pokkaa kosia. Nolous pisteet naiselle joka vastaa kosintaan noin typerästi.

Vierailija
17/17 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen ehtikin löytää jonkun toisen siinä välissä kun mies oli "läskileirillä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan