Lähihoitajat hoi!! kysymys..
Minkälainen palkka teillä on ja minkälaista työtä teette? Pohdin tässä, että jos en pääse opiskelemaan sosionomiksi niin kannattaisiko olla plan b:nä lähihoitajan tutkinto..
Kommentit (6)
Mua naurattaa aina nämä kiire jutut. Minulla ei ole kertaakaan ollut kiire hoitoalalla,toista se oli kun olin vielä ravintolassa kokkina.
2150€ kotihoito, ihan kivaa jos tykkää vaihtelevasta ja itsenäisestä työstä.
2150e plus lisät
Teen 2-vuorotyötä eli aamuvuoroa tai iltavuoroa.
Joskus on joo kiire, mutta yleensä ehtii ihan hyvin hommat tehdä ja hyvin, mut ei mikään etana saa olla -
Kyllä sillon varmaan tuntuu että ala on liian raskas ..
Itse jaksan nykyään vielä paremmin kun huolehdin enemmän peruskunnostani :)
2090 +lisät n.300-500. Vanhainkodissa töissä 3v ja tykkään kovasti. Parasta on saada vanhuksille hymy kasvoille ja nähdä heidän kiitollisuutensa vaikka he eivät sitä osaisi sanoa. Kiirettä on mutta siihenkin vaikuttaa oma asenne ja kenen kanssa on työvuorossa. Suosittelen alaa.
Älä. Työ on järkyttävän kiireistä, minimimitoituksilla mennään, kaikesta säästetään, vakkarit joutuvat tekemään pitkiä vuoroja,koska sairauslomia on jatkuvasti eikä sijaisia saada tai ei saa palkata. Säästöä, säästöä ja säästöä. Hiki päässä juostaan,tehdään välttämättömin, mihinkään ylimääräiseen ei ole aikaa. Järkyttävät työvuorot, huono palkka, huonot työyhteisöt, huono hoito. Alalla palaa nopeasti loppuun. En suosittele.