onko teidän mielestä oikein jos mies haukkuu poikaa saamarin vätykseksi
Kommentit (12)
No jos poika on vätys niin ei sitä tartte hyssytellä
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen kerta
Poika on laiska,mutta en halua miehen käyttäytyvän tuolla lailla
T.ap
Ei ole, haukkuisin isääni impotentiksi runkkariksi jos se niin sanoisi.
Mikä ikäinen mies? Tuskin poika edes ymmärtää mitä vätys tarkoittaa. Ei sillä, että pitäisin tuota haukkumista hyväksyttävänä.
Miten pojan laiskuus ilmenee? Kieltäytyykö hän osallistumasta yhteisiin kotitöihin? Näihin on laiskankin osallistuttava, vieläpä ilman mutinoita ja narinoita. Teet pojalle karhunpalveluksen, jos et vaadi häneltä mitään.
Luultavasti ihan aiheesta haukkuu, joten jos tuollaisen kuuleminen ei saa poikaan mitään eloa, niin aika menetetty tapaus poika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen kerta
Poika on laiska,mutta en halua miehen käyttäytyvän tuolla lailla
T.ap
Itsepä ootte vätyksen kasvattaneet
Mun 14v poika on laiska vätys ja olen sen sille pariin otteeseen kertonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikäinen mies? Tuskin poika edes ymmärtää mitä vätys tarkoittaa. Ei sillä, että pitäisin tuota haukkumista hyväksyttävänä.
Miten pojan laiskuus ilmenee? Kieltäytyykö hän osallistumasta yhteisiin kotitöihin? Näihin on laiskankin osallistuttava, vieläpä ilman mutinoita ja narinoita. Teet pojalle karhunpalveluksen, jos et vaadi häneltä mitään.
Mies on 50,poika ei haluaisi tiskata pitää sanoa useasti ennenkuin tiskaa
Mun 47v mies on välillä saamarin vätys!
Muistan kun minusta tuli mies. Olin 16 vuotias. Koko lapsuuden ajan isä oli kiusannut minua ja nälvinyt. Välillä hän alkoi läiskimään ja tönimään vaikka tein kotitöitä omalla tahdillani ja vein jopa joskus roskiksetkin roskakatokselle ja ajoin nurmikon kerran viikossa.
Isä suuttui jälleen ja alkoi läiskimään minua poskille ja repi paidastani. Sillä kertaa en enää jaksanut ottaa vastaan iskuja ja kuunnella pilkkaa.
Löin isääni turpaan ja siitä lähtien hän jätti minut rauhaan.
Ensimmäinen isku osui suoraan nenään ja toinen suoraan samaan kohtaan koukkuna ja se fiilis kun tönäisin isäni kaksin käsin lattialle ja katselin kun vanha paska kierii nenät verissä lattialla tyrmistynyt hätäinen ilme kasvoillaan kädet verissä päin hakien teatraalista sääliä äidiltä joka katsoi sivusta kauhuissaan miehuuskoettani. Pelottava isäni oli kuin koppakuoriainen joka odotti että nostan hänet ylös lattialta.
Kastroin isäni äitini nähden olohuoneessa kesken bumtsibumin lauantaina ennen lauantain saunaa.
Jätin lapsuuden perheeni siltä istumalta ja pakkasin vain pari paria vaatteita mukaani. Sen kesän asuin kavereiden luona ja syksyllä aloitin opinnot toisella paikkakunnalla.
Kokemukseni opetus taisi olla se että jos haluat pitää lapseesi hyvät suhteet myös lapsen ollessa aikuinen niin älä nälvi, äläkä satuta lastasi fyysisesti etkä henkisesti.
En ole ollut näihin hulluihin yhteydessä kahteenkymmeneen vuoteen.
Ja koko paskahan sai alkunsa siitä kun jäin kiinni kannabiskokeilusta.
Ei ole.