Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ MUN KAVERIA VAIVAA, SE TUHOAA MUN ELÄMÄN. VAI TEENKÖ VAAN LIIAN ISON NUMERON TÄSTÄ?

Vierailija
07.02.2017 |

Ollaan molemmat lukiossa nyt viimeistä vuotta. Kirjoitin syksyllä ensimmäisen aineen, terveystiedon. Siitä tuli kovalla puurtamisella magna (nousi C:stä M:ään YTL:ssä. Sillon kun alustavista sain C:n ystävä vaikutti vahingoniloselta ja tekopirteältä, kun lopulliset tulokset tuli, vaikeni heti).

Kouluun liittyen kirjoitetaan molemmat englanti nyt keväällä; asetelmana se, että mä oon seiskan tasonen oppilas ja kaveri ysin. Tietää itekin olevansa parempi, ja sen vuoksi aina kun on ollut joku koe yms valittaa mulle "huonouttaan" tai toisaalta "kehuu" mua: "Hyvä sait seiskan, se on oikeeesti iha superhyvä!!!" Ärsyttää suunnattomasti se, että sen pitää mun kustannuksella omaa itsetuntoa kohottaa.

Valitettavasti tää ei lopu kouluun, vaa tää tyttö kadehtii mun kotia, harrastuksia ja jopa säätökuvioita. En oo luonteeltani mikään pröystäilijä tai tee itestäni suurta numeroa, sitä paitsi sillä on paljon enemmän materiaa ja rahaa mitä mulla, joten en vaa kykene ymmärtämään, miksi mua pitää kadehtia.

Harmittaa se, kun saan nii paljon huomiota pojilta sporttisen kroppani ja babyfaceni takia, mutta nykyään yritän vaan olla ku en huomaiskaa näitä poikia, ku en jaksa kuunnella kaverin marinaa. En enää uskalla iloita ääneen saavutuksistani ja harmittaa hullun paljon ku tiiän tällä tavoin vaa tuhoavani elämäni. MIKÄ MUA VAIVAA, MIKS MÄ EN VOI VAA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lukiota käyt? Kiinnostaa tietää, koska omat lukiokaverini olivat paaaaljon kypsempiä.

Länsirannikolta eräs maalaislukio

Vierailija
22/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin siltä, että kaverisi yrittää tsempata sinua ja iloita myös sinun suorituksistasi. Sinä taas olet kateellinen ja katkera.

Ei vaan nimenomaan päinvastoin. Kaveri on kateellinen ja katkera ap:lle. Vahingonilo huonosta tuloksesta jne.

Ap, jätä koko kaveri ja etsi muuta seuraa. Ei sun tartte itseäs muuttaa miellyttääkses ns. kaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin siltä, että kaverisi yrittää tsempata sinua ja iloita myös sinun suorituksistasi. Sinä taas olet kateellinen ja katkera.

Mistä moisen vaikutelman sait? Mä en kadehdi ketään just nyt. Se miks kirjotin tänne, liitty siihen, että yritin saada fiksuilta aikuisilta fiksuja kommentteja, mutta kaikki päätti hyökätä mua kohtaan. Mammat voitte rauhottua, en tarkottanu provosoida ketää 😅

Vierailija
24/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja katkerat av-mammat tunsivat nyt piston omassa sydämessään. Älä kuuntele. Ja neuvo: lopeta myrkyllinen "ystävyyssuhde". Jokainen ansaitsee positiivista ja kannustavaa seuraa.

Vierailija
25/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ja katkerat av-mammat tunsivat nyt piston omassa sydämessään. Älä kuuntele. Ja neuvo: lopeta myrkyllinen "ystävyyssuhde". Jokainen ansaitsee positiivista ja kannustavaa seuraa.

Kiitos! Sun sydän on puhdasta kultaa, harvinaista nykyaikana ja etenki vauvapalstalla! 😂

Vierailija
26/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ hienoa! Niinkuin sanoin, jokainen tarvitsee kannustusta ja kehuja. Mitä surkeampi itsetunto niin sitä enemmän tarpeeseen ne tulee.

Vierailija
27/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa koulunumeroilla ei ole merkitystä.Monet seiskan oppilaat myös onnistuu kirjoituksissa.Itse ylisuoritin aikanaan m-paperit.Yliopistoon pääsin 2. yrityksellä ja armottomalla lukemisella.Siellä oli helppoa ja väittelinkin 30 vuotiaana.Lukion ka mulla oli 7.6 ja yläasteelta about sama.

Vierailija
28/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN TIEDÄ