Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisitkö kolme 17 vuotiasta ulkomaille

Vierailija
07.02.2017 |

Niin päästäisitkö? Nuoret olisivat kreikkaan viikoksi ja asiasta keskustellaan vakavasti. Nuoret ovat vastuuntuntoisia ja luotettavia, mutta silti hieman huolestuttaa että pärjäisivätkö he siellä keskenään. Heidän kielitaitonsa on hyvä ja ovat matkustelleet aikaisemminkin. Päästäisitk itse teinisi reissuun? Kokemuksia? :)

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mukulat olisi todellakin vain menossa sinne lomailemaan auringon alle eivätkä viikoksi ryyppäämään ja nussimaan niin päästäisin. Sanonpahan vain että siihen ei paljoa tarvita kun joku nätti poika  lupailee tähtiä taivaalta ja tietysti hieman alkomahoolia niin homma on selvä ja muksut ovat valmista kauraa gigolojen patjaksi. Päästä vaan jos haluat lapsesi raiskattavan

Vierailija
82/94 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätäisin kyllä. Itsellä ikävä kokemus kun äiti ei laskenut mua ja siskoa tossa iässä ilman lastenvahtia ulkomaanmatkalle. Oltiin kilttejä tyttöjä ja haaveiltiin retkistä, rannasta ja ehkä lasillisella käymisestä. No, lopputulos oli että maksettiin itse kallis matka ja huolehdittiin siitä "huoltajansa" joka ryyppäsi itsensä deliriumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Oma äitini päästi minut ja 3 muuta kaveriani 10 päivän lomalle kanarialle ja en tiedä oliko viisasta...Siinähän se 10 päivää meni ryypätessä ja hengaillessa paikallisten kollien kanssa...yksi näistä kiimasista paskoista kopeloi ystävääni perseestä ja rinnoista. (hän on pitkähiuksinen ja blondi) Mutta jos se lapsosesi on sisäsiisti niin päästä

Vierailija
84/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noeoeo kirjoitti:

Eiväthän he pääse edes baarin jos sitä murehdit? Alkoholia eivät mitenkään saisi.

:D

Vierailija
85/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin luultavasti. Itse olin tuon ikäisenä jo reissannut vaikka missä, mm. interreilannut ympäri Eurooppaa.

Maailmahan tosin on niistä ajoista muuttunut.

Itse en mielelläni päästäisi, mutta olisi ikävä ap:n tilanteessa evätäkään matkaa. Vaikea tilanne. Varmaan itsekin kysyin apua mammapalstalta.

Vierailija
86/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

52/84: Miksi hukkaisi passinsa ja matkalippunsa Kreikassa? Ei kai niitä nyt siellä mukana kanneta loman aikana? Hotellihuoneissa on tallelokerot, joissa niitä säilytetään. Tsiisus.

Vierailija
87/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ollut kolmea 17-vuotiasta, yksi oli kerrallaan, enkä minä muitten ihmisten lasten matkustamisesta päättänyt. 

Vierailija
88/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

idontknow kirjoitti:

mitä jos hukkaa passinsa ulkomailla? Joutuuko jäämään ulkomaille vai? miten tapahtuu..jos esim puhelin on varastettu ja passi ja lentoliput hävinny. Pääseekö enää pois+

No itse olin 17 v 2 vkoa Kreikassa aikana ennen kännyköitä, joten kotiväki kuuli minusta sen 2 vkon aikana yhden postikortin verran. Jos on pakettimatkalla opas auttaa, jos omatoimimatka, pitää asiat selvittää ja ohjeistaa etukäteen.

Vierailija
89/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17- vuotiaana ollut jo kaverini kanssa Pariisissa sekä Mallorcalla ilman vanhempia ja hyvin pärjäsimme. Tosin järki pitää tietysti olla päässä ja kuten aiemmin on jo sanottu, ikärajat ei Etelä-Euroopassa oikein pidä paikkansa, papereita ei usein kysytä, tärkeintä on saada baari täyteen. Mutta jos nuoret ovat vastuuntuntoisia, pitävät he kylllä järjen mukana. Päästäisin siis kyllä! :)

Vierailija
90/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys on laskenut joka ei ole mikään hyvä asia. Tällä saatte sen nousuun.

Vierailija
91/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reilasin 16-vuotiaana kuukauden verran ympäri Eurooppaa, ihan laidasta laitaan, ja hyvin pärjäsin. Eli päästäisin toki.

Vierailija
92/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 16-vuotiaana 8 viikkoa Englannissa kielikurssilla ja omatoimimatkalla ja 17- vuotiaana kaverin kanssa etelässä.

Mutta kun miettii omaa lastaan, niin... enpä tiedä.

Vierailija
93/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin jos pelisäännöistä sovittaisiin eli saa mennä tuntemattomien matkaan ja saa ottaa juotavaa jne kunham ei sairaalaa jouduta eikä tuoda pöpöjä. Tyttäreni heittäisin kadulle jos tuliaisiksi toisi vittu taudin

Vierailija
94/94 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päästäisin ja niin kuin joku aikasemmin sano jos ei pärjätä nii arkussa takaisin. Oma on kersan vika kun lähti huoraamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi