Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisitkö kolme 17 vuotiasta ulkomaille

Vierailija
07.02.2017 |

Niin päästäisitkö? Nuoret olisivat kreikkaan viikoksi ja asiasta keskustellaan vakavasti. Nuoret ovat vastuuntuntoisia ja luotettavia, mutta silti hieman huolestuttaa että pärjäisivätkö he siellä keskenään. Heidän kielitaitonsa on hyvä ja ovat matkustelleet aikaisemminkin. Päästäisitk itse teinisi reissuun? Kokemuksia? :)

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisivat odoittaa sen vuoden että ovat 18.

Vierailija
2/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et päästäisi? Ymmärräthän, että nuoret saisivat ison ja hienon kokemuksen ja saisivat viettää kaverien kesken laatuaikaa. Eiväthän he pääse edes baarin jos sitä murehdit? Alkoholia eivät mitenkään saisi. Ja olet varmaan itekin ollu nuori. Päästä ihmeessä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni voisivat odoittaa sen vuoden että ovat 18.

Koska sinä yönä kun täyttää 18 tapahtuukin maaginen vanheneminen. Huoh...

Vierailija
4/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu minne siellä ja miten hyvin osaavat käsitellä ravintoloiden ja kauppojen sisäänheittäjiä.

Vierailija
5/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noeoeo kirjoitti:

Miksi et päästäisi? Ymmärräthän, että nuoret saisivat ison ja hienon kokemuksen ja saisivat viettää kaverien kesken laatuaikaa. Eiväthän he pääse edes baarin jos sitä murehdit? Alkoholia eivät mitenkään saisi. Ja olet varmaan itekin ollu nuori. Päästä ihmeessä! :)

Kreikassa ei olla niin tarkkoja ikärajoista monissa paikoissa...

Vierailija
6/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Kyllä nuoret pärjäävät ja jos ei niin silkki arkussa takaisin Niin se on. Ota riski ja päästä :)

Vierailija
7/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin 17-vuotiaana Riikaan kysymättä vanhemmiltani lupaa. Hyvin pärjäsin. :) Oli mukava reissu. Ryyppäsinkin kyllä, koska siellä ei paljon ikää kyselty. Kannattaa tähdentää nuorisolle, että kavereista täytyy pitää huolta ja ei pidä juoda liikaa.

Vierailija
8/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin luultavasti. Itse olin tuon ikäisenä jo reissannut vaikka missä, mm. interreilannut ympäri Eurooppaa.

Vierailija
9/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen kirjoittaja puhuu asiaa. Pitää nuorten saada pitää hauskaa ja naida paikallisten otusten kanssa. Ei vaiskaan. Kyllä sinuna päästäisin ja voisin itse päästää vaikka 12 vuotiaan tytön kolmeksi viikoksi. :)

Vierailija
10/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Itse pääsin juurikin 17v 2 samanikäisen kaverin kanssa ulkomaille. Oli viel eka ulkomaanmatka ikinä! Kivaa oli!!

Vierailija
11/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päästäisin vastuuntuntoiset 17-vuotiaat. Ongelmia voi tulla vaan varauksien ym kanssa, koska alle 18v.

Vierailija
12/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin päästää. Mutta kannattaa myös pohtia sitä että tytöt saattavat täällä olla kuin viattomat koulutytöt, mutta ulkomaille päästyään alkaa totaalinen rällästäminen ja meluaminen vedetään viinaa päähän minkä kerkeää siihen loppuu se fiksuus ja äkkiä. Mutta älä itke kun joudut latelemaan värssyä lapsesi haudalle :)

Vierailija
13/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästät sitten pikku pimpit huoraamaan. Kai annoit kortsut mukaan

Vierailija
14/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi koska 17 vuotias on vauva ainakin mulle. Ei vauvat käy ulkomailla. Osaavatko edes persettä pyyhkiä ilman apua?

Vierailija
15/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
16/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette päästäisi nuorianne reissuun? Perustelut? :) Olen tullut siihen tulokseen, että uskallan laskea nuoret matkaan. Olemme keskustelleet asiasta joka päivä huolellisesti. En itse aikoinani päässyt mihinkään en halua viedä sitä mahdollisuutta omalta nuoreltani. -AP

Vierailija
17/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Itse olen ollut kaverin kanssa ulkomailla kielikurssilla 13 -vuotiaana.

Vierailija
18/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, saisi lähteä kun on 18 ja tienannut omat matkarahansa. Vaihtoehtoisesti 17v lähtee jonkun tutun aikuisen kanssa reissuun, teinilaumaa en päästäisi keskenään yhtään mihinkään ulkomaille. Kyllähän sen tietää että siellä ryypätään, ja sitten ollaan alttiimpia ryöstölle, raiskaukselle ja ties mille muulle. 17v on kuitenkin oikeasti vielä aika kehittymätön.

Vierailija
19/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa on niitä paperittomia jotka tarttee rahaa. Ne otetaan väkisin ja väkivalloin. En päästäis nöössejä. En missään nimessä

Vierailija
20/94 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Kyllä tiedän että sata varmasti vedetään perseet mutta mitä sitten? Vetävät kuitenkin jossain vaiheessa :) Turha pelko pois ja nuoret rohkeasti matkaan! Minulle on täysin ok että juovat mutta pääasia ettei käy mitään. Ja saa mennä myös tuntemattomien matkaan mutta Maximi ikäraja on 35v on vanhin jonka luo voi mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän