päästäisitkö kolme 17 vuotiasta ulkomaille
Niin päästäisitkö? Nuoret olisivat kreikkaan viikoksi ja asiasta keskustellaan vakavasti. Nuoret ovat vastuuntuntoisia ja luotettavia, mutta silti hieman huolestuttaa että pärjäisivätkö he siellä keskenään. Heidän kielitaitonsa on hyvä ja ovat matkustelleet aikaisemminkin. Päästäisitk itse teinisi reissuun? Kokemuksia? :)
Kommentit (94)
En, siellä on niitä merestä tulleita mussukoita jotka raiskaa porukassa ja tappaa.
Minä olin aikoinani kreikassa kunnon porukalla ja siitä ei hyvää seurannu ei ollenkaan..Kaverini ryöstettiin ja naitiin kakkosee oikee olan takaa
Ensin vastaan otto keskukseen harjoittelemaan. Jotta oppivat kansainvälisiksi
Mä päästäisin.
Nää muut vastaajat on niitä joiden mielestä 17-vuotiasta ei voi jättää edes yöksi kotiin.
Kyllä päästäisin, yllyttäisin lähtemään. Nuorena pitää nähdä maailmaa, ja matkustelu tekee ihmisistä avarakatseisempia. En ikinä voisi kieltää sitä keneltäkään.
Oma lapseni oli syyriassa yksin ja hyvin meni.
Tottakai päästäisin. Kreikassa on rauhallista ja mitään sisäänheittäjiä (paitsi jossain epätoivoisissa ravintoloissa) ja basaareja sieltä ei löydy.
Kyllä saavat mun puolesta lähteä. Omat en sinne päästäis mutta oikein hyvä juttu että muut päästää
Jos vähänkin epäilyttää, niin ei. Kuten tuolla ylempänä jo todettiin, niin monissa lomakohteissa ei olla nokonuukia asiakkaiden iästä, vaan jos kykenee maksamaan, niin juomaa kannetaan eteen. Ja toisekseen, vaikka nuorilla onkin hyvä kielitaito (englanti), niin lomakohteissa läheskään kaikki sitä eivät osaa, joten jos ongelmia tulee, niin päälle tulee usein myös kieliongelma.
Jos niiden tyttöjen nyt on "pakko" päästä ulkomaille, niin kielikurssit olisivat parempi vaihtoehto, tosin kalliimpi, mutta hyödyllisempikin. Lisäksi osanottajat ovat ainakin jonkinlaisen valvonnan alaisina ja mukana on myös suomenkielisiä ohjaajia.
Jos sulle on ok että kyseiset neidit pamputetaan paksuks niin kuin barbara pumpattava?
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kiva kuulla. Tää juuri sitä mitä lapsilta toivotaan nykyään
Vierailija kirjoitti:
10+ 👍
En päästäisi. Ite olin tuon ikäisenä ja voi helvetti näin jälkeenpäin ajateltuna.. Ryypättiin itsemme tainnoksiin joka ilta, oli raiskausyritystä, meidät ryöstetiin ym. sekoilua. Tapahtui Italiassa.
Jos joku luulee ettei noissa maissa saa alaikäinen viinaa niin väärässä on. Siellä ei paukkuja mitata mitalla. Jos lisää pyytää niin kyllä kaadetaan.
Nykyään on vielä kaikenmaailman tainnutustippoja, niin olisin kyllä hyvinkin varovainen.
Jos olet valmis päästämään 17 vuotiaat matkaan niin hyvä juttu. Minä en jätä 17v enkä 18v edes pariksi tunniksi yksin kotiin...
Päästäisin KOSKA itsekin olin aikoinaan ties missä niin yhtä oikeutettu on oma tyttäreni
On kuin gabriel ja luci fer väittelisi
En päästäisi. Omani on juuri 17 ja meidän kanssa matkannut paljon, mutta ei hän silti mielestäni olisi valmis lähtemään. Epäkypsä monella tapaa, vaikka ihan fiksusti pääosin osaakin olla. Eikä olisi rahaakaan.
Kavereiden kanssa voi matkailla, kun tienaa itse matkarahat.
Lähtökohtaisesti (tuntematta näitä nimenomaisia nuoria) en päästäisi. En tällaiseen maailmanaikaan. Eurooppa on tällä hetkellä paljon levottomampi, kuin kymmenen tai kaksikymmentä vuotta sitten. Liikkeellä on liian paljon ihmisiä, jotka eivät ole hyvin aikein.
Ei dubai kiinnosta, siel on nyt lämmintä