Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa joitain kestoliivinsuojia!

17.03.2006 |

Siis jotka imevät hyvin maidon eivätkä päästä läpi.Olen kyllästynyt kertakäyttöisiin kun niihin tarttuu aina rinnanpää kiinni...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.

Itse suihkutissinä ostin aluksi vaan ilman kosteussuojaa olevia liivinsuojuksia ja niitä en ole käyttänyt olleskaan. Ne oli heti märät eikä

muutenkaan mieleiset. Mutta sitten ostin noita MOE:n liivinsuojuksia enkä

niitä enää pois vaihtaisi. Ne on aivan ihanat. :)

http://pikkueero.myvisio.com/product_info.php?cPath=100_135&products_id…

Vierailija
2/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli carriwelin kestoliivinsuojat. Niiden reunat oli niin paksut, että kuulsivat tosi tyhmän näköisinä kiekkoina paidan alta. En siis suosittele sellaisia hankkimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?manufacturers_id=5…

Villaiset, ihanan tuntuiset, imee KAIKEN mitä pitääkin (extra malli), pysyy kauan puhtaana, pysyy piukan paidan alla paikallaan vaikka ilman rintsikoita. En olisi selvinnyt ilman!

Vierailija
4/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tein itse suojia, seuraavalla mallilla: ihoa vasten microfleeceä, sitten kolme kerrosta flanellia tai kaksi kerrosta froteeta ja viimeiseksi kosteuttapitävä kerros, minä leikkasin froteepintaisesta suojalakanasta, tässä myös se etu, että frotee pitää suojan hyvin paikallaan liivissä. Leikkasin kankaista pyörylöitä, jotka sitten ompelin saumurilla yhteen, tavallinen siksak sopinee yhtä hyvin. Jatkokehittelynä tein suojia, joissa fleece ja kosteussuoja olivat hieman suurempia kuin flanellit, sitten vaan ompelin flanellit kiinni fleeceen ja lopuksi kosteussuoja ja fleece reunoistaan yhteen, näin reuna tulee ohuemmaksi

5/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella' s house fleece/hamppusuojia, en muista onko niitä kosteussuojattujakin mutta tykkäsin noista tosi paljon. Olivat pehmeät ja hengittävät eikä tarttuneet rinnanpäihin kiinni! Nyt hamstrasin niitä sitten useammat. Samasta paikasta sai myös kosteussuojallisia ja ostin niitä kokeeksi pari paria, en muista tarkalleen merkkiä mutta sieltä ne löydät (www.pehmopeput.fi) Säästin kyllä näillä ja tsi-suojilla (flanellia 3 kerrosta ja siksak reunaan) varmaan aika paljon, koska kertakäyttösuojia tuli ostettua 6½kk imetysaikana ehkä 2-3 pakettia joista yksi on tuolla odottamassa liki avaamattomana...

Vierailija
6/6 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita carriwellin suojuksia on ne munkin hirveet suojukset joista olen yhtä paria kokeillut. :/