Kumpi on enemmän työnantajan mieleen?
25-30 v nainen, joka on avo-/avioliitossa ja jolla ei ole lapsia
Tai
25-30 v nainen, joka on avo-/avioliitossa ja jolla on yksi alle kouluikäinen lapsi?
Muuten ovat samanoloisia, yhtä sosiaalisia ja työkokemus on samankaltainen ja yhtä hyvä, samoin koulutus.
Itse luulen että nainen, jolla on jo lapsia olisi enemmän työnantajan mieleen. Lapseton nainen luultavasti tekee lähiaikoina lapsia ja jää äitiyslomalle.
Kommentit (6)
Mut se jolla on lapsi, on koko ajan pois kun lapsi on kipeä. Ja jos on vaan yksi lapsi, niin on todennäköistä, että niitä tulee lisää.
Veikkaisin, että lapseton. Lapsethan sairastelevat jatkuvasti ja niitä voi hyvin tulla lisää.
Tämä ärsyttää! Olen 25v, avioliitossa ja lapsia ei ole tulossa. Mutta kun olen 25v ja avioliitossa, niin totta kai mahdollinen työnantaja ajattelee että tuo varmaan tekee lapsia kohta.
Ja se ärsyttää, että vaikka minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta oletetaan niiden minun olevan töistä pois jatkuvasti heidän sairastelujen takia. Olen työyhteisössä ollut vähiten pois.
Nykyisin harvat haluavat suurperhettä. Aikamonelle riittää yksi lapsi. Eikä lapset välttämättä ole sairaana ja mieskin voi jäädä kotiin. Lapseton taas voi olla krapulan vuoksi usein pois töistä.
Nainen jolla jo lapsia ehdottomasti!