Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
141/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Hangon Poker Runissa olleet tietää, että Teemulle kelpaa vain tapahtuman kaunein tyttö. Julkinen salaisuushan tuo on.

Entä jos se kaunen tyttö ei kelpuuta Teemua?

Rahalla saa sekä kiimaisen vaimon että vastahakoisen tuntemattoman kaunottaren.

Oliko Teemulla paljonkin rahaa kun oli 19?

Ei saanut kauneinta tyttöä, joten päättele siitä.

Vierailija
142/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain suhteissa työnjako pelaa. Voihan vaimokin kai herättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, tykkään seksistä ja haluan sitä usein. Mua ei ole tietääkseni koskaan petetty, eikä ikinä jätetty.

Ehkä siinä on jotain perää..

Nyt olen ollut avioliitossa useamman vuoden ja vuosikymmenen saman miehen kanssa.

Seksi on edelleen mahtavaa ja ollaan onnellisia.

Uskon kyllä että parisuhteet olisi parempia jos seksiä harrastettaisiin enemmän ja huomioitaisiin toisen tarpeet omien ohessa.

Vierailija
144/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmekötuoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tasa-arvoa heillä. Kun on tiukka avioehto on nainen pelkkä kynnysmatto.

Kyllä meilläkin menee noin, olemmeko friikkejä?

Takana 15v seurustelua ja pari lastakin. 99%:sti saan vaimoltani kellonajasta riippumatta seksiä.

En voisi kyllä kuvitellakaan sellaista elämää, jossa arkipäivät eletään suunnitellusti ja sitten Lauantaina otetaan pikaiset ennen nukkumaanmenoa. Ei osaa vaimokaan kuvitella.

Joskus aikanaan kaveritkin ihmettelivät seksimme määrää, kun juteltiin. Mikäs siinä, jos molemmat tykkää.

Jotkut ahmivat jäätelöä, me harrastamme seksiä...

Samma här! Miten se voi olla niin mahdoton yhtälö, että Jääkiekkoilija ja hänen vaimonsa ehkä ovat ihan aidosti rakastuneita ja hitsautunut yhteen? Ei Sirpa mikään kynnysmatto ole vaan aviopuoliso - meillä on varsin yleistä että toinen (yleensä mies) herättää yöllä ja houkuttelee seksiin - ihanaa! Syitä on lähinnä se, että teinit asui kotona joten yön pimeinä tunteina voi paneskella suht rauhassa sekä se, että seksi on hyvä unilääke ja stressin lievittäjä.

Ja meilläkin on avioehto mutta en sen takia anna kertaakaan - Ai niin, se avioehtohan tehtiinkin suojaamaan minun omaisuuttani!

Vierailija
145/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemua vaivaa sama kuin monia taviksiakin, jotka ovat työelämässä tottuneet tiettyyn asemaan, ja heräävät eläkkeellä siihen kun puhelin ei enää soikaan samaan malliin.... Eli huomionkipeyttä ja oman aseman korostamista, tässä mielessä äskettäin eläkkeellä jäänyt anoppi ja Teemu eivät millään lailla eroa toisistaan :). 

Minä en ole koskaan käsittänyt sitä, että kenen mielestä Selänne on komea??? Totta, pärjää Gloria-lehden vuoden mies äänestyksissä mutta niin pärjää myös Gustav Hägglund ja Petteri Orpo!

Oikeasti komea jääkiekkoilija on esim. Pekka Rinne joka näyttää miesmallilta kun nostaa maskinsa pois. Harva hikisenä kykenee samaan...

Toivottavasti joku Teemun läheinen sanoisi herralle, että pidä se suusi jo kiinni....

Vierailija
146/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Hangon Poker Runissa olleet tietää, että Teemulle kelpaa vain tapahtuman kaunein tyttö. Julkinen salaisuushan tuo on.

Oliko Teemulla paljonkin rahaa kun oli 19?

Ei saanut kauneinta tyttöä, joten päättele siitä.

Ai - kuka se 'kaunein tyttö' olisi ollut? Sirpa on ihan yhtä lailla kaunis kuin Teemu on komea - makuasioista on turha kiistellä. Ja ehkäpä he sen takia ovat yhä yhdessä ettei Teemu haksahtanut johonkin wannabe-julkkistyrkkymalliin, vaan ihmiseen, jonka hän tunsi jo pitkältä ajalta ja jonka kanssa hän voi olla ihan oma itsensä.

Hyvää heille molemmille!

Vierailija
147/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ihmiset  nykyään erilaisia, mutta silloin kun minä olin parikymppinen, olisin juossut karkuun ja lujaa, jos joku 20-30 v ukkeli olisi tullut tarjoamaan rahaa ja seuraa jossakin. Ei kaikki naiset(kaan) ole rahan perään.  Eikä varmaan kaikki miehet sen mersun perään. Ymmärrätkö? Meillä kaikilla ei ole samanlaiset arvot. kuin esim sinulla tuntuu olevan. Ei kaikkia todellakaan osteta rahalla. Sinut ehkä, mutta ei kaikkia/kaikkea.

Vierailija
148/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuheesta saa kalteria

Vierailija
149/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Sanoi, että he ovat kiihkeitä ja kiimaisia toista kohtaan. Miksi tää olisi jotain esitystä juuri naisen puolelta? 

TODELLA kiinnostaa jonkun Selänteen parin kiimaisuus ja kiihkeys. Yäks.

Tsiisus tätä nykyaikaa.

Eikö muuta puheenaihetta noillakaan olisi mitä korostaa jonkun veitolan haastattelussa .

Vierailija
150/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemuhan on nykyään suwakkien inhokki lähes number one.  Kun piti trumpista enempi  kun clintonista ja on ns. tolkun mieskin sai hirveän paska myrskyn laumasieluilta niskaan.

Ei, kyllä mä olen inhonnut Selännettä jo paljon kauemmin. Tuo sopi oikein hyvin mielikuvaani hänestä.

Mä inhosin jo ala-asteella kun oli Valion mainos missä Teemu-lehmä toi maidot kotiin. Jo silloin tajusin ettei toi mies sytytä mua pätkääkään.

Mulla sama! Ala-asteen ruokalassa oli Teemu ja maito -henkinen juliste, ja mua ällötti jo sillon 20 vuotta sitten, et kuinka lipevän limanen roikkoluomi se kundi on.

Varsinainen kutusilmä siinä maitolasi huurus, jeesh.

Vierailija
151/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ihmiset  nykyään erilaisia, mutta silloin kun minä olin parikymppinen, olisin juossut karkuun ja lujaa, jos joku 20-30 v ukkeli olisi tullut tarjoamaan rahaa ja seuraa jossakin. Ei kaikki naiset(kaan) ole rahan perään.  Eikä varmaan kaikki miehet sen mersun perään. Ymmärrätkö? Meillä kaikilla ei ole samanlaiset arvot. kuin esim sinulla tuntuu olevan. Ei kaikkia todellakaan osteta rahalla. Sinut ehkä, mutta ei kaikkia/kaikkea.

Joka ikinen ihminen arvostaa rahaa. Siis aivan jokainen. Ne jotka muuta väittää valehtelee.

Tai on sitten aidosti uskovainen.

Vierailija
152/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy aina jotenkin sääliksi toi Sirpa. Itse asetelmassa ei musta ole mitään vikaa. Mahtavaahan se on jo on pitkässä parisuhteessa, jossa molemmat saavat toteuttaa itseään ja olla siinä roolissa, joka parhaiten omasta mielestä itselle sopii ja jos vielä keskinäinen intohimo on läsnä, mikä olisi upeampaa!

Mutta silti, aina kun Sirpa avaa tuntojaan jossain haastattelussa, mun ainoa tunne on surku. Siinä on jotain, mikä saa mut ajattelemaan, ettei se ole onnelinen yhtään.

Vierailija
153/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossakin jutussa taas ärsyttää, kuulostaa normaalilta pariskunnalta jotka rakastaa toisiaan. Sekö ottaa päähän kun oma elämä on paskaa vai mikä? Mikään normi kun se ei ole, että seksi loppuu pitkässä suhteessa kokonaan ei vaikka teidän suhteissa olisi niin käynyt, ihan tiedoksi.

Vierailija
154/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee lähinnä mieleen onnellinen pariskunta ja perhe kun katson heitä. Ilmeisesti nykyaikana kaikkien pitää olla onnettomia ja suhteet pitää olla surkeita täynnä tuskaa vain sellainen on hyväksyttävää. Auta armias jos joku on onnellinen, kuinka kamala kohtalo.

Vierailija
155/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tossa. Molemmat saavat harrastaa toteuttaa itesään miten haluavat eikä ole rahasta puutetta.Eivät näe toisiaan päivittäin jne

Vähän eri asia täällä Suomessa tavallisen tallaajan elämä: kotityöt tehtävänä, rahat loppu, töihin mentävä ja lapsi flunssainen. Työ on sellainen jossa ei viihdy mutta saa rahaa elämiseen. 

Kun kumppani herättää yöllä se saa aikaan lähinnä ärtymystä.

Romantiikka on helppo pitää yllä kun ja jos muut puitteet ovat kunnossa.

Vierailija
156/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu vaikuttaa ihan hirveeltä narsistilta. Sirpalle on vaikka mitä sääntöjä ja kieltoja, mutta Teemun ei itse tarvitse niitä noudattaa. Ja Teemu on varmaan ihan sairaalloisen mustasukkainen kun Sirpa ei saa muille miehille edes puhua liian kauaa.

Harmittaa ettei Teemu arvosta Sirpaa, Sirpa kuitenkin passaa ja paapoo ja tanssii Teemun pillin mukaan. Sirpa on Teemulle sellainen itsestäänselvyys. Olisi kiva nähdä, että mitäs Teemu sitten, kun on käynyt panemassa toista ja Sirpa lähtisikin. Ei varmasti usko että niin käy. Mutta kun käviskin, sitten itkettäis että nyyh kun Sirpakin lähti en ymmärrä miksi.

Haloo. Ukko kantaa kotiin miljoonia, eikä rouvan tarvitse muuta tehdä kuin lojua kauneushoidoissa. Ei kai nyt ole liikaa vaadittu, jos vähän passaa ja paapoo miestä/lapsia. Sirpan tuskin tarvitsee siivota tai pyykätä tms. tai miettiä, mistä saisi rahaa seuraavan viikon laskuihin. Musta on käsittämätöntä, että nämä lätkävaimot ruikuttavat, että mies on aina reissussa ja koko kodin + lasten hoito jää heidän harteilleen. Mikäs siinä on lapsia shoppailun ja itsensä hoitamisen välissä vähän vahtia, kun rahaa on niin paljon, että kaikki palvelut (siis esim. siivous) on ostettavissa eikä taloudellisesta tilanteesta ole huolen häivää. Mitä he sitten teksiivät, jos eivät lapsiakaan tai kotiaan voi hiukkasen välillä hoitaa? Ei kai kukaan kuitenkaan jaksa shoppailla tai maata altaan reunalla tai kauneushoitoloissa koko päivää? Minä en ainakaan kehtaisi valittaa yhtään.

Vierailija
157/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy aina jotenkin sääliksi toi Sirpa. Itse asetelmassa ei musta ole mitään vikaa. Mahtavaahan se on jo on pitkässä parisuhteessa, jossa molemmat saavat toteuttaa itseään ja olla siinä roolissa, joka parhaiten omasta mielestä itselle sopii ja jos vielä keskinäinen intohimo on läsnä, mikä olisi upeampaa!

Mutta silti, aina kun Sirpa avaa tuntojaan jossain haastattelussa, mun ainoa tunne on surku. Siinä on jotain, mikä saa mut ajattelemaan, ettei se ole onnelinen yhtään.

Pah, ei se näin kauan olisi naimisissa ollut, jos ei yhtään onnellinen olisi.

Minusta tuntuu, että perisuomalainen kateus pakottaa ihmiset kaivamaan jotain epäonnea toisen suhteesta, kun kaikki on hyvin eikä rahastakaan ole pulaa.

Itselläni on vähän samankaltainen tilanne kuin Sirpalla; ei tarvitse käydä töissä, mies tienaa hyvin, nauttii omalta osaltaan urastaan ja omaisuutta on kertynyt yllinkyllin. Eikä meillä ole avioehtoa. Ja minulle on jo nyt kertynyt mukava yksityinen eläke odottamaan. Lapsetkin ovat jo lentäneet pesästä. Eli minä voin täysin rinnoin nauttia elämästä ja sen minä kyllä teenkin! Tälläkin hetkellä nautin elämästäni auringon alla golfaten ja opiskellen kieliä. Mies tulee pikapuolin seuraksi.

Ja kun olen kotona, saa mies nauttia täysin rinnoin hemmottelusta, hyvästä ruuasta ja mukavasta seurasta, kas kun ei meidän tarvitse riidellä mistään, kun kaikki on hyvin.

Minulle on ihan turha tulla väittämään, että olisin onnellisempi, jos kävisin töissä ja tienaisin itse rahaa. Miksi olisin? Tykkään enemmän siitä, että saan ihan itse päättää mitä milloinkin teen ilman tiukkoja aikatauluja. Ja mieskin vaikuttaa ihan onnelliselta ja tyytyväiseltä ja on tuossa rinnallani pysynyt jo vuosikymmeniä, ihan teini-ikäisestä asti.

Vierailija
158/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tasa-arvoa heillä. Kun on tiukka avioehto on nainen pelkkä kynnysmatto.

Perustele väitteesi?

Aina pitää olla tiukka avioehto. Jokaisen tehtävänä on itse elättää itsensä.

Vierailija
159/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.

Kyllä minäkin siitä tykkään mutta onhan selvää että tuossa varmasti myös raha ratkaisee.

Kaikki ei ole ole maksullisia niin kuin sinä

Vierailija
160/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Niinhän se on normaalistikkin. Jos seksiä ei saa vaimolta niin sitä haetaan muualta.