Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
181/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan lapsienkin asiasta lukea netistä....

Siis mä mietin tätä samaa :D selänteiden pojat kun on jo isoja, niin hyvinkin voivat lukea noita juttuja lehdistä ja hyi että kyllä mua ällöttäisi, jos mun vanhemmat puhuisivat julkisuudessa kiimasta toisiaan kohtaan ym. :D

Vierailija
182/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin odotan tulevia vuosikymmeniä tän homman tiimoilta. Teemulla on kaikki saumat nousta "ison rahan" Nykäseksi.

Hahah, Bulsseye =) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. annan minäkin seksiä, kun mies sitä haluaa. kipeänä olen sanonut Ei. Mitä alistumista siinä on? en olisi mieheni kanssa, jos en häntä tykkäisi panna. 

Vierailija
184/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. annan minäkin seksiä, kun mies sitä haluaa. kipeänä olen sanonut Ei. Mitä alistumista siinä on? en olisi mieheni kanssa, jos en häntä tykkäisi panna. 

Täällä on Ilmeisesti jokainen yhdyntä on raiskaus lahkolaisia kommentoimassa. Heille kaikki seksi on kauheaa ja kamalaa, kärsivät yleensä mt ongelmista ja miehet kiertää heidät kaukaa.

Vierailija
185/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen sattuma, että ensin pillastutaan harmittomasta pilavideosta, missä perhe on jättänyt ex-latkäjätkän ja heti kohta on ulkona parihaastattelu, missä alleviivataan kuinka hyvin kaikki kiimaa myöden on. Erikoinen sattuma tosiaan.

Jos haastattelu olisi ollut Rita Tainolan maksettu mainos -juttusarjassa, löisin ison vedon kulman takana olevan eron puolesta.

Vierailija
186/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu elää ilman omaa tahtoa? Mitä muuta annat miehesi tehdä halutessaan sinulle?

Vierailija
187/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on Ilmeisesti jokainen yhdyntä on raiskaus lahkolaisia kommentoimassa. Heille kaikki seksi on kauheaa ja kamalaa, kärsivät yleensä mt ongelmista ja miehet kiertää heidät kaukaa.

Yksinäinen Teemu-fani jakelee täällä diagnooseja ja tuomioita. :)

Vierailija
188/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos mies on lihaksikas ja möreä-ääninen mahtisonni jota nainen oikeasti jumaloi niin ei se nainen kiellä mieheltään seksikohtausta jos miehellä on seksuaalinenhätätila ja Venäjäkin on hyökännyt pommikoneineen taivaan ylle.

Kekkonenkin aikoinaan sanoi että kaikki syyt jotka estävät sinua harrastamasta seksiä ovat tekosyitä.

Vierailija
189/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos käy niin, että Teemu ei herätä (=ei halua) niin kyllähän Sirpa fiksuna mimminä osaa siitäkin päätellä, että mitäköhän on tapahtunut...

Vierailija
190/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on se onnen kätkekööt. Ketjusta voi hyvin huomata kuinka paikkansa pitävä tuo vanha sanonta on, pätee varsinkin suomalaisiin. Muualla osataan iloita muiden menestymisestä ja onnesta paremmin, suomalaiset on aika huonoja tuossa ja jotkut suorastaan raivoaa.

Vierailija
191/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kel onni on se onnen kätkekööt. Ketjusta voi hyvin huomata kuinka paikkansa pitävä tuo vanha sanonta on, pätee varsinkin suomalaisiin. Muualla osataan iloita muiden menestymisestä ja onnesta paremmin, suomalaiset on aika huonoja tuossa ja jotkut suorastaan raivoaa.

Siis tyyppi joka on ollut enemmän kuin aikuisikänsä julkisuudessa, mainoksissa ja milloin missäkin, olisi nyt kätkemässä "onneaan" eli kiimaansa?

Vierailija
192/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Teemu Selänteellä avioehto?

Vierailija
193/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ämmät täällä purkaa kateuttaan. Kuitenkin jos toi elviksen näköinen mahtisonni antais näille vähän huomiota, niin jo sais se kuiva emätinkin jo kipinöitä. Massiakin olis ja ei huolta huomisesta.

Vierailija
194/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni pitänyt tuosta miehestä. Pikemminkin ärsyyntynyt hänen jumaloinnistaan. Teemu sitä, Teemu tätä, Teemu siellä, Teemu täällä. Teemuteemuteemuteemu. Mitä hän on tehnhyt? Pelannut jonnin joutavaa jääkiekkoa ulkomailla. Lisäksi on vielä herkkähipiäinen ja loukkaantuu, jos joku uskaltaa himmentää hänen sädekehäänsä negatiivisella kommentilla. Tietysti vaimo joutuua antamaan tälle jumaolennolle aina kun tämä haluaa. Mutta kaipa raha lämmittää ja venyttää pinnaa.

Teemu on koko Suomen historian tärkeimpiä urheilijoita. Tehnyt huomattavasti enemmän Suomen kansan eteen kuin joku Saara Aalto jota täällä niin kehutaan.

Mutta Teemu ei olekkaan nainen eikä lepakko.

Mitä Teemu on tehnyt Suomen kansan eteen? Ei minun eteen ole tehnyt mitään. Saman verran maksan veroja ja valtionvelka kasvaa, sama kouluruoka on lapsilla ja samat kouluaineet, bensa maksaa saman, marketissa sama ruoka ja hinta meni mihin ketjuun vaan. Ulkomailla kukaan ei ole tarjonnut drinkkiä Teemun ansiosta. Teemu ei esiinny lavalla kun menen teatteriin tai elokuviin. Lapseni eivät seuraa jääkiekkoa vaan jalkapalloa. Teemu ei ole opettanut minulle elämästä mitään paitsi ehkä antanut varoittavan esimerkin, miten alistettuja jotkut naiset ovat muka omasta tahdostaan.

Taidat olla salaa kade Teemulle...

Niin, kaikki naiset ovat kateellisia jollekin lätkäjätkälle. Kerrotko vielä miksi olisin kade?

Eiköhän lause "Teemu ei ole opettanut minulle elämästä mitään paitsi ehkä antanut varoittavan esimerkin, miten alistettuja jotkut naiset ovat muka omasta tahdostaan." -kerro kaiken ...jos ei Teemulle niin sitten Sirpalle....

Vierailija
195/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Ja vaikka saakin, niin haetaan silti!

Vierailija
196/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan nyt ääneen tää et tosi on.

Mun mielestä suomalaisia pitää paukuttaa kovaa päähän asioista joilla heitä voi koulia.

Tarpeeksi kun paukuttaa homoista niin kyllä tää kansa on ottanut jo homot omakseen. Pientä kakistelua oli ja enää vain harva kehtaa sanoa pahaa homoista.

Enemmän vaan kansainvälistä käytöskoulutusta tänne junttilaan niin alkaa käytös paranemaan eli en MÄ lähtis käyttää tota vanhaa sanontaa vaan pikemminkin muutetaan tuo sanonta järkevämmäks tänne Suomeen. Se kellä onni on niin siitä muut oppikoon. Eli ei kätketä sitä onnea mihinkään.

Just tän päivän HESARISSA oli juttua kuinka suomalaiset pikkuhiljaa oppii tervehtimään bussissa ja kiittämään matkasta. Et enemmän vaan tapapaukutusta ja ymmärrystä tätä metsäläisväkeä kohtaan. NE jotka on suuresta maailmasta ponnistanut tänne takas tai käyneet siellä näkee tän kansan haavoittuvuuden ja luonteen.

Ei suomalaiset tarkoita pahaa kateuksissaan tai kielteisyydessään. Se on puolustuskeino ettei menetä kasvojaan.

Vierailija
197/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Ja vaikka saakin, niin haetaan silti!

Hei niin onko täällä vielä niitä Teemun iloja? Joskus vuosikymmen sitten palstalaisista tuntuva prosentti vaikutti tutustuneen Teemuun lähemmin. En minä!

Vierailija
198/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu elää ilman omaa tahtoa? Mitä muuta annat miehesi tehdä halutessaan sinulle?

Ja millähän muotoa elän ilman omaa tahtoa? Mies tulee, koskettaa, kiihotun ja sitten pannaan? en ymmärrä pointtiasi. Eikä siihen kiihottumiseen kauaa mene, kun pitää mielen positiivisena ja avoimena. 

Vierailija
199/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että te naiset ette edelleenkään anna meille miehille ainakaan seksiä.

Vierailija
200/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni pitänyt tuosta miehestä. Pikemminkin ärsyyntynyt hänen jumaloinnistaan. Teemu sitä, Teemu tätä, Teemu siellä, Teemu täällä. Teemuteemuteemuteemu. Mitä hän on tehnhyt? Pelannut jonnin joutavaa jääkiekkoa ulkomailla. Lisäksi on vielä herkkähipiäinen ja loukkaantuu, jos joku uskaltaa himmentää hänen sädekehäänsä negatiivisella kommentilla. Tietysti vaimo joutuua antamaan tälle jumaolennolle aina kun tämä haluaa. Mutta kaipa raha lämmittää ja venyttää pinnaa.

Teemu on koko Suomen historian tärkeimpiä urheilijoita. Tehnyt huomattavasti enemmän Suomen kansan eteen kuin joku Saara Aalto jota täällä niin kehutaan.

Mutta Teemu ei olekkaan nainen eikä lepakko.

Mitä Teemu on tehnyt Suomen kansan eteen? Ei minun eteen ole tehnyt mitään. Saman verran maksan veroja ja valtionvelka kasvaa, sama kouluruoka on lapsilla ja samat kouluaineet, bensa maksaa saman, marketissa sama ruoka ja hinta meni mihin ketjuun vaan. Ulkomailla kukaan ei ole tarjonnut drinkkiä Teemun ansiosta. Teemu ei esiinny lavalla kun menen teatteriin tai elokuviin. Lapseni eivät seuraa jääkiekkoa vaan jalkapalloa. Teemu ei ole opettanut minulle elämästä mitään paitsi ehkä antanut varoittavan esimerkin, miten alistettuja jotkut naiset ovat muka omasta tahdostaan.

Taidat olla salaa kade Teemulle...

Niin, kaikki naiset ovat kateellisia jollekin lätkäjätkälle. Kerrotko vielä miksi olisin kade?

Eiköhän lause "Teemu ei ole opettanut minulle elämästä mitään paitsi ehkä antanut varoittavan esimerkin, miten alistettuja jotkut naiset ovat muka omasta tahdostaan." -kerro kaiken ...jos ei Teemulle niin sitten Sirpalle....

Päätä nyt kenelle tässä pitäisi olla kade ja miksi.