Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
101/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun perusteella tää palsta on täynnä seksielämäänsä tyytymättömiä katkeria mammoja :D siis miten teille voi olla niin käsittämätöntä että pitkässäkin suhteessa seksiä on paljon ja usein? Miksi niin moni on varma, että ko. tilanteessa nainen on haluton kynnysmatto jolle seksi on pakkopullaa?

Mäkään en ole koskaan sanonut miehelleni ei, mutta mä tosiaan HALUAN häntä suurinpiirtein jatkuvasti. Seksiä harrastetaan normipäivänä 2-3 kertaa ja useamminkin mielelläni rakastelisin, jos se fyysisesti onnistuisi :D jos seksi on aidosti hyvää, niin sitä tekee aidosti mieli melkeinpä koko ajan. Ja kuten pari täällä sanoikin, niin just semmonen uninen lämpöinen yöseksi on ihanaa ja sen jälkeen on just bueno nukahtaa uudelleen orgasmin jälkipauloissa <3

Vierailija
102/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on mahtava keskustelu! Jotenkin mua huvittaa se kun näin syvällisesti pohditaan heidän seksielämäänsä. Lukispa Sirpa ja Teemu nää! Ja siis olen kommentoinut tähän itsekin ja olen valtaosan kanssa samaa mieltä tästä asiasta... Mua alkoi vaan ihan hirveesti naurattaa :D

Aivan varmasti lukevat ja ovat lukeneet! Ei tällaisia juttuja laiteta lehtiin ilman halua ja tavoitetta olla ihmisten huulilla. Teemu on uran päätyttyä tosi huomionkipeä mutta ymmärtäähän sen kun yhtäkkiä ei olekaan enää valokeilassa samalla tavalla kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt taas ymmärrä tätä että miksi perusolettamus on että seksi on naiselle pakkopullaa. Mä ainakin odotan innolla kun mies on joskus ollut reissussa ja palaa yöllä kotiin, mielelläni herään ja en anna vaan ihan yhdessä tuumin nautitaan toisistamme. Todella harvoin olen myös sanonut miehelleni ei vaikka hän ei olekkaan erityisen rahakas ja itse käyn myös töissä. Ei aina välttämättä ole tehnyt heti itse mieli, mutta jos mies osaa hommansa niin onhan se nyt mukavaa hommaa! Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta ja lapsia on kolme.

Näin juuri. Jos me miehen kanssa oikein sovitaan joku sensuelli hierontahetki, niin ei se aina toimi. Keskellä yötä se on jotenkin sulavampaa ja parempaa yleensä aina.

Vierailija
104/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on suomalaisen naisen elämä, kun on tarpeeksi rahaa ansainnut tai tarpeeksi kuuluisa mies niin haarat aukeava aina, kun käsketään.

Nainen rakastaa miestään. Nainen ei nää miestä pitkään aikaan.

Nainen innoissaan harrastaa seksiä usein miehensä kanssa, koska haluaa sitä = nainen tekee jotain väärin?

Mitä vitt%@?!

Vierailija
105/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.

Kyllä minäkin siitä tykkään mutta onhan selvää että tuossa varmasti myös raha ratkaisee.

Tähän on kyllä pakko kommentoida että oletko nähnyt Teemun? Jos mulla olisi sellainen mies herättämässä niin hyppäisin kimppuun vaikka hän olisi kuinka köyhä.

Vierailija
106/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut kultapoika saada tahtonsa aina läpi. Ei siinä varmaan sen kummemmasta ole kyse.

Teemu on ihan avoimesti "minä ensin" -ihminen, eikä häpeile sanoa sitä ääneen. Eikä Sirpakaan.

Tällaisiakin ihmisiä on maailmassa, ja niinhän siinä käy, että juuri he pärjäävät. Kun oma tahto on 100%-sesti valjastettu sen oman projektin eteen, on aivan luonnollista, että Teemun maailma pyörii hänen ympärillään. Jos kiekko täyttää muuten elämän 23/7, on sen yhden tunnin aikana aivan luonnollista herättää vaimo ja pistää pökköä pesään, koska muu aika tosiaan menee sille jääkiekolle.

Ikävä kyllä näitä "oman elämän Teemuja" tahtoo olla myös niissä ihmisissä, joiden saavutukset eivät oikeuta samaan maailmankuvaan ja elämäntapaan. Tosin eipä heillä taida sitten ollakaan yhtä auliita kumppaneita.

Kyllä näin on, tälläistä on kovan luokan jääkiekkoilijan asenne ja elämä, uran lopetettuakin.

Ei ne ole mitään naapurinpoikia tai toimistorottia, NHL:ssa omaksuttu meininki ja elämäntapa on aika sovinistinen vaimoja kohtaan, jos ei miehen tavat kelpaa, niin tilallesi on tulijoita jonoon asti, ei ole kovin henkistä meininkiä tuo...

Vierailija
107/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän keskustelun perusteella tää palsta on täynnä seksielämäänsä tyytymättömiä katkeria mammoja :D siis miten teille voi olla niin käsittämätöntä että pitkässäkin suhteessa seksiä on paljon ja usein? Miksi niin moni on varma, että ko. tilanteessa nainen on haluton kynnysmatto jolle seksi on pakkopullaa?

Mäkään en ole koskaan sanonut miehelleni ei, mutta mä tosiaan HALUAN häntä suurinpiirtein jatkuvasti. Seksiä harrastetaan normipäivänä 2-3 kertaa ja useamminkin mielelläni rakastelisin, jos se fyysisesti onnistuisi :D jos seksi on aidosti hyvää, niin sitä tekee aidosti mieli melkeinpä koko ajan. Ja kuten pari täällä sanoikin, niin just semmonen uninen lämpöinen yöseksi on ihanaa ja sen jälkeen on just bueno nukahtaa uudelleen orgasmin jälkipauloissa <3

Samaa mietin! Olen kieltäytynyt ehkä 3 kertaa kahden ja puolen vuoden aikana. Jos mieheni haluaa minua, niin hyvin nopeasti tunne on molemminpuolinen, totta kai oma mieheni sytyttää minut!

En kertaakaan yöllä, se on meidän parasta seksiä.

Vierailija
108/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut kultapoika saada tahtonsa aina läpi. Ei siinä varmaan sen kummemmasta ole kyse.

Teemu on ihan avoimesti "minä ensin" -ihminen, eikä häpeile sanoa sitä ääneen. Eikä Sirpakaan.

Tällaisiakin ihmisiä on maailmassa, ja niinhän siinä käy, että juuri he pärjäävät. Kun oma tahto on 100%-sesti valjastettu sen oman projektin eteen, on aivan luonnollista, että Teemun maailma pyörii hänen ympärillään. Jos kiekko täyttää muuten elämän 23/7, on sen yhden tunnin aikana aivan luonnollista herättää vaimo ja pistää pökköä pesään, koska muu aika tosiaan menee sille jääkiekolle.

Ikävä kyllä näitä "oman elämän Teemuja" tahtoo olla myös niissä ihmisissä, joiden saavutukset eivät oikeuta samaan maailmankuvaan ja elämäntapaan. Tosin eipä heillä taida sitten ollakaan yhtä auliita kumppaneita.

Kyllä näin on, tälläistä on kovan luokan jääkiekkoilijan asenne ja elämä, uran lopetettuakin.

Ei ne ole mitään naapurinpoikia tai toimistorottia, NHL:ssa omaksuttu meininki ja elämäntapa on aika sovinistinen vaimoja kohtaan, jos ei miehen tavat kelpaa, niin tilallesi on tulijoita jonoon asti, ei ole kovin henkistä meininkiä tuo...

Teemu haluaa seksiä = Teemu on sovinisti?

Niin että mitähän vitt%@?

Siis oma mieheni käy välillä ihan kuumana keskellä yötä, se on ehdottomasti parasta sekskämme, joka kerta. Sovinisti? Oikeesti haloo.

Vierailija
109/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemuhan on nykyään suwakkien inhokki lähes number one.  Kun piti trumpista enempi  kun clintonista ja on ns. tolkun mieskin sai hirveän paska myrskyn laumasieluilta niskaan.

Ei, kyllä mä olen inhonnut Selännettä jo paljon kauemmin. Tuo sopi oikein hyvin mielikuvaani hänestä.

Mä inhosin jo ala-asteella kun oli Valion mainos missä Teemu-lehmä toi maidot kotiin. Jo silloin tajusin ettei toi mies sytytä mua pätkääkään.

Mulla sama! Ala-asteen ruokalassa oli Teemu ja maito -henkinen juliste, ja mua ällötti jo sillon 20 vuotta sitten, et kuinka lipevän limanen roikkoluomi se kundi on.

Vierailija
110/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa nyt rivien välistä luettavissa, että Teemu on hakenut seksiä muualtakin?

Kyllä. Sirpa on asiasta jossain maininnut.

Vierailija
111/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpasta (valitettavasti) näkee,että on kuppi maistunut jo useamman vuoden. Hän näyttää auttamatta paljon vanhemmalta kuin miehensä,tyyli laahaa jossain 90-luvulla.

Teemusta taasen liikkunut huhuja ties kuinka kauan,seikkailee siellä täällä eikä paljon oma perhe taida niinä iltoina käydä mielessä.

Mä en ymmärrä miten sokeasti ihmiset uskovat,että ovat joku onnellinen ja tasapainoinen pariskunta? Teemu on musta niin itserakkaan näköinen,että en katsois kyllä kahdesti hänen suuntaansa. Lisäksi kaikenlainen älyllinen keskustelu tuon veijarin kanssa on varmasti mahdotonta.

Korni. Korni on hyvä sana kuvaamaan tota teatteria.

Vierailija
112/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä nautin ihan älyttömästi siitä, että mies herättää mut rakastelemaan. Lämmintä raukeaa ja hellää seksoä unrnpöpperöisrnä. Aivan ihanaa.

Mut kastuuks römpsä heti niin et on valmis paneen?

FYI, joillain meistä on aina kostea eli hetivalmis. Siitä on sitten vaan se harmi kun tarttee käyttää pikkarinsuojia.

Vierailija
113/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oikeasti, onko pakko avautua aivan kaikesta. Tämäkin tieto olisi ollut sellainen, jota en olisi halunnut tietää. Vanhat ja vielä rikkaat ihmiset. Ei luulisi olevan aivan pakko avautua omasta intiimielämästä.  

Vierailija
114/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpasta (valitettavasti) näkee,että on kuppi maistunut jo useamman vuoden. Hän näyttää auttamatta paljon vanhemmalta kuin miehensä,tyyli laahaa jossain 90-luvulla.

Teemusta taasen liikkunut huhuja ties kuinka kauan,seikkailee siellä täällä eikä paljon oma perhe taida niinä iltoina käydä mielessä.

Mä en ymmärrä miten sokeasti ihmiset uskovat,että ovat joku onnellinen ja tasapainoinen pariskunta? Teemu on musta niin itserakkaan näköinen,että en katsois kyllä kahdesti hänen suuntaansa. Lisäksi kaikenlainen älyllinen keskustelu tuon veijarin kanssa on varmasti mahdotonta.

Korni. Korni on hyvä sana kuvaamaan tota teatteria.

Ei ole olemassa tasapainoisia ja onnellisia pariskuntia, kuin joka miljoonas pari. Kompromisseja ja tyytyväisyyttä korkeintaan.

Vierailija
115/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.

Kyllä minäkin siitä tykkään mutta onhan selvää että tuossa varmasti myös raha ratkaisee.

He ovat tutustuneet/rakastuneet jo ammoisina aikoina, eli silloin kun Teemulla ei ollut yhtään mitään.

Sirpa on tehnyt 4 lasta rakastamalleen miehelle, hoitanut lasten sairastelut, pyykännyt, kokannut jne. kun T oli perheelleen elantoa hankkimassa.  Ja jossain lehtiartikkelissa S kertoi, että hoitaa kotinsa itse ym. eli ei heillä ainakaan aina ole ollut palvelusväkeä. Nyt voi ollakin, kun tosiaan rahallahan saa, joten miksi eivät työllistäisi?

Näin he ovat keskenään sopineet ja YHDESSÄ oman "imperiuminsa" luoneet. Ihan heidän oma asiansa. Ja Teemu kertoo, että on kova keskinäinen "kiima", joka on yksi tärkeä kantava voima. Sirpa kertoo taas nauttivansa seksistä. Tuntuu niin välittömältä, helpolta, yksinkertaiselta ja kivalta heidän olemisensa, toisin kuin av-palstan joka ikistä asiaa analysoivien, muiden elämää aamusta iltaan vahtivien ja ilkeiden kantturoiden vaikea ja angstinen elontie.

Kaikesta valitetaan ja jokaista sanaa käsitellään kirjain kirjaimelta. Eipä ihme, että ovat sanoneet haluavansa jäädä pysyvästi rapakon taakse. Tietävät millaista elämänsä olisi täällä pikkusieluisten ja katkerien naapurien/toimittajien ym. 24/7 kyylättävinä.

Eli: Mikä helvetti tekee heidän seksielämästä näin kiinnostavan? Mies ja vaimo, täytyykö rahassa mitata tämäkin? Ja ihan varmasti Teemu ei olisi Sirpan kanssa, jos ei ihan itse haluaisi! Eli rakastaa, rakastaa, minkä näkee katseista! Jos kateudelle haetaan määritelmää, on se tässä ketjussa :/

Vierailija
116/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Henkistä meininkiä" ....entinen NHL tähti ...hei camooooon :)

Vierailija
117/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Sanoi, että he ovat kiihkeitä ja kiimaisia toista kohtaan. Miksi tää olisi jotain esitystä juuri naisen puolelta? 

Vuosikausia on huhuttu Teemun naisista. Eli Sirpa tietää että jos ei anna, Teemu todellakin hakee muualta. Taitaa hakea muutenkin vaikka kotonakin saisi.

Se on se raha ja komea ulkonäkö. Naiset lakoo.

Go Teemu Go....

Vierailija
118/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt muistaa, että ovat olleet yhdessä teinistä lähtien. Eli Sirpa on ollut "lapsi", jolla on kasvu vielä ihan kesken, kun on joutunut ton narsistin pauloihin. Tietysti hän on siis kasvanut "väärään" vuosien varrella, Teemun peukalon alla pompoteltavana. On myös kasvanut kiinni tuohon Teemu on tähti-kuvioon ja kokee itsensä toisen jatkeeksi, ei omaksi, irralliseksi ja itsenäiseksi naiseksi.

Säälin määrä on rajaton, mutta vahinko taitaa olla aikalailla tehty jo =(

Teemu on taas juuri niin itsekeskeinen, itsekäs ja inhottava, millainen kuva hänestä on AINA ollut. Ei siis mitään uutta, yhtään mitään. 

Vierailija
119/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin näitä julkkiksia, joilla on tarve avautua parisuhdeseksistään medialle...  Mitkä on ne motiivit siellä taustalla avautua aiheesta? Tässä tilanteessa tulee esimerkiksi helposti mieleen, että onko tämä heidän "viesti" Teemun muille oletetuille hoidoille, että mies saa kyllä pildeä himassakin ettei muka tarvitse käydä sen vuoksi vieraissa... Eikä Teemu tietenkään sen vuoksi kävisikään vaan siksi, että voi ja tarjolla on. Sitten myös miettii, että jos on noin kova tarve vakuutella julkisuudessa, että "kyllä meillä on yhtä kiihkeää seksielämää" niin aika usein todellisuus voi olla ihan jotain muuta. Koska muutenhan ei olisi tarvi vakuutella.

Onhan se niin usein nähty, miten ihmiset jotka hehkuttaa onneaan ja parisuhdettaan julkisesti, ovat todellisuudessa kaikkea muuta kuin onnellisia. Esim. facebookissa ollaan niin rakastuneita ja sitten kuitenkin lähipiiri tietää, että jatkuvasti painitaan erilaisten parisuhdeongelmien kanssa, joskus suuren hehkutukseen jälkeen jopa erotaan dramaattisesti.

Vaikea siis suhtautua tähänkin julkiseen seksihehkutukseen kyseenalaistamatta sen taustoja.

Vierailija
120/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole tullut Sirpasta mitään kynnysmattovaikutelmaa. Päin vastoin. Aika topakka täti taitaa olla, eikä mikään kiltti kotirouva pelkästään. Siksi varmaan liitto on kestänytkin noin pitkään. Julkkisten lienee vaikea löytää aitoja ihmissuhteita ja varmaan helpottavaa tulla pelireissujen jälkeen kotiin huilimaan.

Aijaa, sulle ei ole tullut. No ei sitten mitään. Ketju poistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän