Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
121/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Hangon Poker Runissa olleet tietää, että Teemulle kelpaa vain tapahtuman kaunein tyttö. Julkinen salaisuushan tuo on.

Vierailija
122/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies saattaa ujuttautua minuun vaikka olen unessa. Hiukan havahdun ja sillä siisti. Jonkun mielestä tämä olisi jo raiskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä mies saattaa ujuttautua minuun vaikka olen unessa. Hiukan havahdun ja sillä siisti. Jonkun mielestä tämä olisi jo raiskaus.

Suomen lain mukaan tuo on raiskaus. 

Vierailija
124/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä nautin ihan älyttömästi siitä, että mies herättää mut rakastelemaan. Lämmintä raukeaa ja hellää seksoä unrnpöpperöisrnä. Aivan ihanaa.

Mut kastuuks römpsä heti niin et on valmis paneen?

FYI, joillain meistä on aina kostea eli hetivalmis. Siitä on sitten vaan se harmi kun tarttee käyttää pikkarinsuojia.

Kiva, sehän on vähän niinkuin hetivalmis kiuas! Ei muuta kuin lauteille ja löylynheittoon.

Vierailija
125/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain todella itsekäs mies raaskii herättää vaimonsa tuollaisen mitättömän paineenpurun ajaksi.

Vierailija
126/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla on vaihtoehdot vähissä. Jos Temppu potkaisee pellolle syystä tai toisesta niin mistä rahat tuohon elämäntyyliin.

Eipä käy kateeksi.

Vierailija
127/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun mies tulee yöllä reissuiltansa, niin on sovittu, ettei herätä minua vaan runkkaa juomalasiin. Nielen sen sitten aamulla. 

Vierailija
128/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... yleensä tällaisten parisuhdeavautumisten jälkeen seuraa vähän ajan kuluttua ero.

Vierailija
129/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Hangon Poker Runissa olleet tietää, että Teemulle kelpaa vain tapahtuman kaunein tyttö. Julkinen salaisuushan tuo on.

Entä jos se kaunen tyttö ei kelpuuta Teemua?

Vierailija
130/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja en kyllä kieltäydy seksistä mieheni kanssa juuri koskaan. Se on kivaa kuitenkin, ja on ihanaa olla haluttu. Nautin jo siitä, että näen miehen nauttivan yhdynnästä.

Vierailija
131/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä herättää nukkuva ihminen. Miksei aamuseksi kelpaa?

Meilläkin on avioehto ja mies panee vaikka olen 40 asteen kuumeessa.

Vierailija
132/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla Sirpa ja Teemu, mutta silti meillä on kummallakin oikeus herättää toinen jos tekee mieli seksiä. Toinen voi silloin sanoa ettei halua, mutta harvoinpa meillä on niin sanottu. Ja ihan kuten joku tässä ketjussa sanoikin, seksi on aivan ihanaa sellaisena unenpehmoisena, lämpimänä ja raukeana. En minäkään ole meillä montaa kertaa sanonut ei. Joskus ei niin hirveästi huvittaisi petileikkeihin ryhtyä, mutta kun homman saa käyntiin, on lopputulos loistava ja olo sen jälkeen ihana.

Peukku S+T:lle, jatkakaa samaan malliin, niin mekin!

Aika uskomatonta.

Jos vaimo _herättelisi yöllä_ seksi mielessä, saisi kyllä kuulla kunniansa. Nukun muutenkin huonosti, ja herätettynä olen kuin p*rseeseen ammuttu karhu. En käsitä ihmisiä, jotka pystyy tekemään noin.

Itseltäni tuo ei olisi onnistunut kuin korkeintaan 17-kesäisenä, mutta puolivälissä neljättä kymmentä... ei se herkku niin makealta maistu, että sille yöunet uhraisin.

Vierailija
133/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa sekä kiimaisen vaimon että vastahakoisen tuntemattoman kaunottaren.

Vierailija
134/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa sekä kiimaisen vaimon että vastahakoisen tuntemattoman kaunottaren.

Oliko Teemulla paljonkin rahaa kun oli 19?

Vierailija
135/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla Sirpa ja Teemu, mutta silti meillä on kummallakin oikeus herättää toinen jos tekee mieli seksiä. Toinen voi silloin sanoa ettei halua, mutta harvoinpa meillä on niin sanottu. Ja ihan kuten joku tässä ketjussa sanoikin, seksi on aivan ihanaa sellaisena unenpehmoisena, lämpimänä ja raukeana. En minäkään ole meillä montaa kertaa sanonut ei. Joskus ei niin hirveästi huvittaisi petileikkeihin ryhtyä, mutta kun homman saa käyntiin, on lopputulos loistava ja olo sen jälkeen ihana.

Peukku S+T:lle, jatkakaa samaan malliin, niin mekin!

Aika uskomatonta.

Jos vaimo _herättelisi yöllä_ seksi mielessä, saisi kyllä kuulla kunniansa. Nukun muutenkin huonosti, ja herätettynä olen kuin p*rseeseen ammuttu karhu. En käsitä ihmisiä, jotka pystyy tekemään noin.

Itseltäni tuo ei olisi onnistunut kuin korkeintaan 17-kesäisenä, mutta puolivälissä neljättä kymmentä... ei se herkku niin makealta maistu, että sille yöunet uhraisin.

Muilla maaistuuu kuule paremmalta! Teemu on kuule tikissä ja veikkaan, että pelireissun jäljiltä intohimpinen.

Meillä siihen menee yöllä max 20 min. Ei siinä unet kärsi ja parisuhde kiittää.

Vierailija
136/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta siitä huolimatta, mitä tiedätte Teemusta, kuinka moni oikeasti suostuisi / haluaisi sen kanssa??

YÖKS!!

Vierailija
137/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.

Kyllä minäkin siitä tykkään mutta onhan selvää että tuossa varmasti myös raha ratkaisee.

Kuka sitä Sirpaa estää lähtemästä suhteesta?

Vierailija
138/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.

Sanoi, että he ovat kiihkeitä ja kiimaisia toista kohtaan. Miksi tää olisi jotain esitystä juuri naisen puolelta? 

Vuosikausia on huhuttu Teemun naisista. Eli Sirpa tietää että jos ei anna, Teemu todellakin hakee muualta. Taitaa hakea muutenkin vaikka kotonakin saisi.

Se on se raha ja komea ulkonäkö. Naiset lakoo.

No just se komea ulkonäkö(ja miksei se rahakin) tehoaa myös vaimoon. Miksi juuri vaimo olisi immuuni miehensä komeudelle, jos kerran kaikki muutkin naiset siihen olisi valmiita lakoamaan? Miksi seksin pitäisi juuri sille vaimolle olla niin vastenmielistä sen komean miehen kanssa , mutta vieraille naisille kyllä kelpaisi. Tämä pari vaan on ilmeisesti seksuaalisesti toisilleen sopivia. Ei kaikkien intohimo häviä mihinkään, vaikka naimissa on oltukin vuosikymmeniä.  Uskokaa tai älkää, mutta jotkut ihmiset vaan himoitsee toisiaan vuodesta toiseen, elämänsä loppuun asti.

Vierailija
139/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä lukenut, enkä lue.

Naurattaa kuitenkin ajatus miten moni teistä joutuukaan syytteeseen vihakirjoituksista.

Vierailija
140/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ennen Teemusta. Hyvä jääkiekkoilija, ei liikaa julkisuudessa, teki hyväntekeväisyysjuttuja. Mutta nyt tulee ihan saatanasti korvista jo! Liika on liikaa ja vaikka seksi mukavaa onkin, niin liiallinen avautuminen julkisuudessa saa lähinnä oksennusreaktion aikaiseksi. Olisivat kiimaisia keskenään, kaikkea ei tarvi kertoa. Tää pariskunta alkaa vaikuttaa kunnon wt-sakilta.