Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
81/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla Sirpa ja Teemu, mutta silti meillä on kummallakin oikeus herättää toinen jos tekee mieli seksiä. Toinen voi silloin sanoa ettei halua, mutta harvoinpa meillä on niin sanottu. Ja ihan kuten joku tässä ketjussa sanoikin, seksi on aivan ihanaa sellaisena unenpehmoisena, lämpimänä ja raukeana. En minäkään ole meillä montaa kertaa sanonut ei. Joskus ei niin hirveästi huvittaisi petileikkeihin ryhtyä, mutta kun homman saa käyntiin, on lopputulos loistava ja olo sen jälkeen ihana.

Peukku S+T:lle, jatkakaa samaan malliin, niin mekin!

Vierailija
82/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska exmieheni aina pihtasi, olen ihan älyttömän onnellinen, että nykyinen ihana mieheni antaa aina jos vaan haluan. Hän on ihan parasta!

60-luvulla olen syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on tuota ikäluokkaa jonka mielestä naisen täytyy suostua. Raja menee jossain 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet naiset ajattelee että siinä ei olla missään palvelijan roolissa.

Olen syntynyt 70-luvun alussa ja olen oikeasti järkyttynyt monta kertaa sitä kuinka konservatiivisia nykynuoret ovat asenteissaan. Näyttää olevan hirveän yleistä että pitävät kotitöitä naisen velvollisuutena. Mies voi sitten auttaa jos sattuu haluamaan. Oksetus.

Ja ne nuorten naisten puheet siitä kuinka miestä pitää miellyttää, ja on suostuttava epämiellyttävään ja kivuliaaseenkin seksiin.

Ihan kuin eläisivät 50-lukua.

80-90-luvuilla syntyneet ovat ihan tutkitusti konservatiivisempia kuin vanhempansa. 80-luvulla oli tavallista solmia avioliitto esikoisen ristiäisten yhteydessä. Monille 80-luvulla syntyneelle on kuitenkin tärkeää olla avioliitossa ennen lasten syntymää.

Vierailija
84/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä nautin ihan älyttömästi siitä, että mies herättää mut rakastelemaan. Lämmintä raukeaa ja hellää seksoä unrnpöpperöisrnä. Aivan ihanaa.

Mut kastuuks römpsä heti niin et on valmis paneen?

Vierailija
85/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te heteroparit olette ällöjä. Naiset pelkkiä panopuita, miehet pettäjävonkaajia. Voinkin olla varma etten koskaan halua olla kenenkään vaimo. Vaimo on seksiorja siinä missä thaimaalainen prostituoitukin. Te ette ole sdn hienompia avioliittoinenne.

Onko naisilla muuten omaa seksuaalisuutta ollenkaan? Pelkkää miehen tyydyttämistä ja antamista.

Vierailija
86/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen pari. Toinen antaa kun toisella on rahaa ja toinen uhkaa hakea muualta jos ei heru. Toisekseen ajattelisivat edes lapsiaan ennenkuin laukovat tämmösiä julkisesti. Jopa mulla nousi vähän oksennusta kurkkuun kun tämän luin... jotkut asiat olis hyvä pitää ihan itellään.

Vierailija
87/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai siinä mitään jos Sirpa saa tyydytystä siitä seksistä, mutta voin vaan kuvitella että Teemua ei paljon kiinnosta saako Sirpa vai ei vaan kunhan hän itse saa tyydytyksen. 

Onko taas molempien tyydytys miehen harteilla? Älkää olko noin heikkoontuneita, naiset. Moderni nainen ei ole mikään tahdoton subjekti yhdynnän aikana, vaan osaa myös itse toimia niin, että saa orgasmin. 

Vierailija
88/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua naiselle joka vaihtaa pettäjämiehen nimeen. Jotenkin säälittävää.

Vierailija
89/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla ei ole ollut omaa elämää ymmärrettävistä syistä kylläkin, on läheisriippuvainen Teemustaan.

Romahatais varmaan täysin jos ero tulis.

Vierailija
90/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt taas ymmärrä tätä että miksi perusolettamus on että seksi on naiselle pakkopullaa. Mä ainakin odotan innolla kun mies on joskus ollut reissussa ja palaa yöllä kotiin, mielelläni herään ja en anna vaan ihan yhdessä tuumin nautitaan toisistamme. Todella harvoin olen myös sanonut miehelleni ei vaikka hän ei olekkaan erityisen rahakas ja itse käyn myös töissä. Ei aina välttämättä ole tehnyt heti itse mieli, mutta jos mies osaa hommansa niin onhan se nyt mukavaa hommaa! Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta ja lapsia on kolme.

Vierailija
91/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan itseään vartenhan nainen hankkii silarit?

Vierailija
92/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä nautin ihan älyttömästi siitä, että mies herättää mut rakastelemaan. Lämmintä raukeaa ja hellää seksoä unrnpöpperöisrnä. Aivan ihanaa.

Mut kastuuks römpsä heti niin et on valmis paneen?

Ei meillä ainakaan yöllä(kään) panna niin että mies vaan survaisee itsensä sisään. Kyllä mä kostun ihan siitä kun mies on lusikassa, pussailee niskaan ja tunnen stondiksen. Ei mua oo tarvinnut koskaan lämmittämällä lämmittää.

Mitä enemmän mä luen, sitä enemmän mä ihmettelen muiden seksielämää. Onneksi oma on hyvin mutkatonta ja stressitöntä.

Vierailija
93/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun lapsellinen kommentti on kuin 16-vuotiaan suusta ja tuo "kiima"-sana kalskahtaa iljettävästi korvaan. Onhan se nyt ihanaa kun on lapsia ja kotia hoitanut kaiken päivää ja rättiväsyneenä kaatuu sänkyyn niin äijä kampeaa päälle kesken parhaimpien unien eikä edes kysy kiinnostaako ja runnoo kuivana sisään. Joillekin naisille tuollainen on ok. Itse söisin mieluummin koiranpaskaa.

Vierailija
94/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ihan sama miten nuo elämäänsä elävät, panevatko keskenään vai vieraiden kanssa vai molempia. Ja jos Sirpa tykkää herätä keskellä yötä seksipuuhiin, niin mikäs siinä. Mutta tuo Teemun ala-arvoinen puhe siitä, että jos ei kotona saa mitä haluaa, niin se haetaan muualta, kuulostaa kyllä painostukselta. Ihan niinkuin puolisolla ja perheellä ei olisi mitään arvoa, ne voi heittää menemään kunhan vaan seksiä. Toki seksi on tärkeää, mutta ei se kaikki ole, eikä todellakaan parisuhteen tärkein asia. Jos jollekin on, niin pitää löytää sitten samanlainen kumppani, jolle seksi menee kaiken edelle. Tai sitten pitää tehdä senkin suhteen kompromissi, kuten niin monen muunkin asian suhteen avioliitossa.

Kuulostaa järkyttävän itsekeskeiseltä ja itsekkäältä toiminnalta tuollainen. Molempien pitää tulla toistaan vastaan olipa asia mikä hyvänsä. Ja yhdessä miettiä ja pohtia sopivat ratkaisut ongelmiin.

Kaikkein eniten ihmettelen kuitenkin sitä, että aikuiset ihmiset levittelee seksielämäänsä julkisesti. Kyllä jotkut asia on edelleen, nykymaailmassakin, syytä pitää yksityisasioina.

Vierailija
95/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt taas ymmärrä tätä että miksi perusolettamus on että seksi on naiselle pakkopullaa. Mä ainakin odotan innolla kun mies on joskus ollut reissussa ja palaa yöllä kotiin, mielelläni herään ja en anna vaan ihan yhdessä tuumin nautitaan toisistamme. Todella harvoin olen myös sanonut miehelleni ei vaikka hän ei olekkaan erityisen rahakas ja itse käyn myös töissä. Ei aina välttämättä ole tehnyt heti itse mieli, mutta jos mies osaa hommansa niin onhan se nyt mukavaa hommaa! Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta ja lapsia on kolme.

Ihan sama juttu meillä. Kun mies on harvoin reissussa, musta on ihanaa kun hän herättää mut yöllä. Oonpa voinut laittaa jotain vähän hemaisevampaa päällenikin.

Uskomattoman monelle seksi tuntuu olevan pakkopullaa ja jotain, mistä mies päättää ja nainen vain antaa hampaat irvessä.

Vierailija
96/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä Sirpaa edes herättää parin minuutin vuoksi?

Vierailija
97/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemun lapsellinen kommentti on kuin 16-vuotiaan suusta ja tuo "kiima"-sana kalskahtaa iljettävästi korvaan. Onhan se nyt ihanaa kun on lapsia ja kotia hoitanut kaiken päivää ja rättiväsyneenä kaatuu sänkyyn niin äijä kampeaa päälle kesken parhaimpien unien eikä edes kysy kiinnostaako ja runnoo kuivana sisään. Joillekin naisille tuollainen on ok. Itse söisin mieluummin koiranpaskaa.

Noinko SIrpa sanoi sen tapahtuvan? Pitäiskö sun harrastaa jotain muuta ku rivien välistä lukemista?

Vierailija
98/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on mahtava keskustelu! Jotenkin mua huvittaa se kun näin syvällisesti pohditaan heidän seksielämäänsä. Lukispa Sirpa ja Teemu nää! Ja siis olen kommentoinut tähän itsekin ja olen valtaosan kanssa samaa mieltä tästä asiasta... Mua alkoi vaan ihan hirveesti naurattaa :D

Vierailija
99/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on suomalaisen naisen elämä, kun on tarpeeksi rahaa ansainnut tai tarpeeksi kuuluisa mies niin haarat aukeava aina, kun käsketään.

Vierailija
100/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on mahtava keskustelu! Jotenkin mua huvittaa se kun näin syvällisesti pohditaan heidän seksielämäänsä. Lukispa Sirpa ja Teemu nää! Ja siis olen kommentoinut tähän itsekin ja olen valtaosan kanssa samaa mieltä tästä asiasta... Mua alkoi vaan ihan hirveesti naurattaa :D

Jep, se on huvittavaa! Mua ei kiinnosta Teemun ja Sirpan seksielämä tippaakaan, tehkööt mitä lystää, mutta se, että siitä pitää kertoa julkisesti, ei ole ihan tervettä toimintaa. Nykyään läärätään kaikki mahdolliset asiat julkisuudessa, en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi