Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
41/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään koko sukupuolielämä, jos Veitola olis jossain näkökentässä.

Muutenkaan en ymmärrä, miten joku päästää tuon pummin kotiinsa.

Vierailija
42/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu vaikuttaa ihan hirveeltä narsistilta. Sirpalle on vaikka mitä sääntöjä ja kieltoja, mutta Teemun ei itse tarvitse niitä noudattaa. Ja Teemu on varmaan ihan sairaalloisen mustasukkainen kun Sirpa ei saa muille miehille edes puhua liian kauaa.

Harmittaa ettei Teemu arvosta Sirpaa, Sirpa kuitenkin passaa ja paapoo ja tanssii Teemun pillin mukaan. Sirpa on Teemulle sellainen itsestäänselvyys. Olisi kiva nähdä, että mitäs Teemu sitten, kun on käynyt panemassa toista ja Sirpa lähtisikin. Ei varmasti usko että niin käy. Mutta kun käviskin, sitten itkettäis että nyyh kun Sirpakin lähti en ymmärrä miksi.

Siinä Teemun minä minä leffassakin käskytti Sirpan tuomaan hänelle kahvia. Teemu on just sellainen mies joka ei koskaan edes kahvia itse keitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemuhan on nykyään suwakkien inhokki lähes number one.  Kun piti trumpista enempi  kun clintonista ja on ns. tolkun mieskin sai hirveän paska myrskyn laumasieluilta niskaan.

Tolkun mies? :D

Vierailija
44/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemuhan on nykyään suwakkien inhokki lähes number one.  Kun piti trumpista enempi  kun clintonista ja on ns. tolkun mieskin sai hirveän paska myrskyn laumasieluilta niskaan.

Ei, kyllä mä olen inhonnut Selännettä jo paljon kauemmin. Tuo sopi oikein hyvin mielikuvaani hänestä.

Vierailija
45/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä mä olen inhonnut Selännettä jo paljon kauemmin. Tuo sopi oikein hyvin mielikuvaani hänestä.

Mä inhosin jo ala-asteella kun oli Valion mainos missä Teemu-lehmä toi maidot kotiin. Jo silloin tajusin ettei toi mies sytytä mua pätkääkään.

Vierailija
46/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku persu taas täällä nillittää. Voi voi. Elämä on.

Vierailija
47/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme  vatkausta asian tiimoilta.  Puhuivat avoimesti, koska pitänevät  asiaa normaalina ja luontevana, mutta kyräilijöiden armeija osaa lakanoiden väliin lisätä kaikkea avioehdoista lähtien. 

Kokonaan toinen juttu on miksi he ovat kokoajan tuomassa itseään julkisuuteen. Josta nyt on poikinut eräänlainen negatiisenkin julkisuuden kierre. 

Vierailija
48/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni pitänyt tuosta miehestä. Pikemminkin ärsyyntynyt hänen jumaloinnistaan. Teemu sitä, Teemu tätä, Teemu siellä, Teemu täällä. Teemuteemuteemuteemu. Mitä hän on tehnhyt? Pelannut jonnin joutavaa jääkiekkoa ulkomailla. Lisäksi on vielä herkkähipiäinen ja loukkaantuu, jos joku uskaltaa himmentää hänen sädekehäänsä negatiivisella kommentilla. Tietysti vaimo joutuua antamaan tälle jumaolennolle aina kun tämä haluaa. Mutta kaipa raha lämmittää ja venyttää pinnaa.

Vierailija
49/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tullut Sirpasta mitään kynnysmattovaikutelmaa. Päin vastoin. Aika topakka täti taitaa olla, eikä mikään kiltti kotirouva pelkästään. Siksi varmaan liitto on kestänytkin noin pitkään. Julkkisten lienee vaikea löytää aitoja ihmissuhteita ja varmaan helpottavaa tulla pelireissujen jälkeen kotiin huilimaan.

Vierailija
50/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu vaikuttaa ihan hirveeltä narsistilta. Sirpalle on vaikka mitä sääntöjä ja kieltoja, mutta Teemun ei itse tarvitse niitä noudattaa. Ja Teemu on varmaan ihan sairaalloisen mustasukkainen kun Sirpa ei saa muille miehille edes puhua liian kauaa.

Harmittaa ettei Teemu arvosta Sirpaa, Sirpa kuitenkin passaa ja paapoo ja tanssii Teemun pillin mukaan. Sirpa on Teemulle sellainen itsestäänselvyys. Olisi kiva nähdä, että mitäs Teemu sitten, kun on käynyt panemassa toista ja Sirpa lähtisikin. Ei varmasti usko että niin käy. Mutta kun käviskin, sitten itkettäis että nyyh kun Sirpakin lähti en ymmärrä miksi.

Ai että lähtisi? heh heh hah hah

Vierailija
51/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii minullekin yölliset herättämiset jos olen kotiäitinä. Työssä käyvänä naisena tuo ei käy mulle.

ohis  tätä on alapeukutettu, vaikka ensimmäinen ajatus itsellänikin oli tämänsuuntainen. Jos aamulla  pitää tehdä lapsille aamupalat ja viedä kouluun tietäen, että voi koko päivän keskittyä itseensä, voisin helposti innostua petipuuhiin keskellä yötä useammin. Mutta en ymmärrä miksi Selänteet antavat aiheesta haastattelun.

Vierailija
52/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme  vatkausta asian tiimoilta.  Puhuivat avoimesti, koska pitänevät  asiaa normaalina ja luontevana, mutta kyräilijöiden armeija osaa lakanoiden väliin lisätä kaikkea avioehdoista lähtien. 

Kokonaan toinen juttu on miksi he ovat kokoajan tuomassa itseään julkisuuteen. Josta nyt on poikinut eräänlainen negatiisenkin julkisuuden kierre. 

Katsos kun pelien loputtua ei ollakaan enää valokeilassa jatkuvasti ja huomataan, että juna meni jo. Seuraavat pelaajat ovat ottaneet jo sen tähteyden ja sekös ikänsä kameroiden räiskeessä olevaa harmittaa. Ikäkriisi. Vanhenisi nyt vaan arvokkaasti ja lopettaisi ainakin someilun kokonaan.

Vierailija
53/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä Teemun minä minä leffassakin käskytti Sirpan tuomaan hänelle kahvia. Teemu on just sellainen mies joka ei koskaan edes kahvia itse keitä.

Joo huuteli vaan "missä mun kahvi!!" Ja ei varmasti ole tehnyt yhtäkään kotityötä asuessaan Sirpan kanssa... Eikä varmaan ennen sitäkään. Teemu varmaan on vielä sellainen, että "ovi on tossa jos ei miellytä, kyllä mä tänne uuden saan aina"

Vierailija
54/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä herättää nukkuva ihminen. Miksei aamuseksi kelpaa?

Eipä ole Sirpalla paljon vaihtoehtoja. Oven takana on pitkä jono valmiina astumaan Sirpan paikalle ja pyllistämään tarvittaessa, vaikka jokaikinen yö ja vielä aamullakin, jos tarvetta ilmenee.

Tokihan Sirpa sen itsekin tuossa jutussa rehellisesti myönsi ja Teemukin sen varsin suoraan totesi, että jos ei piparia kotona tule, niin se haetaan muualta. Tosin varmasti saisi siinä kohtaa Sirpa hankkia myös kokonaan uuden osoitteen.

Vierailija
55/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku persu taas täällä nillittää. Voi voi. Elämä on.

Elämäsi on yksinkertainen niin kuin sinäkin. Saat kateellisena voimaa surkeaan elämääsi kun täällä haukut.

Vierailija
56/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo en tarkoittanutkaan että niin kävisi. Tuskin tulee koskaan käymään. Mutta JOS niin sattuisikin tapahtumaan, mitä kukaan, Teemu varsinkaan, ei uskoisi niin olisi siinä sel8nne ihmeissään ja voih niin loukattu.

Vierailija
57/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, joille seksi on elintärkeää. Ollaan valmiita heivaamaan puoliso siksi, ettei aina saa seksiä just silloin kun itse haluaa. Alkukantaista.

Vierailija
58/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo huuteli vaan "missä mun kahvi!!" Ja ei varmasti ole tehnyt yhtäkään kotityötä asuessaan Sirpan kanssa... Eikä varmaan ennen sitäkään. Teemu varmaan on vielä sellainen, että "ovi on tossa jos ei miellytä, kyllä mä tänne uuden saan aina"

Tuota kiekkoa mennään pelaamaan just siksi, ettei koskaan tarttis tehdä kotitöitä.  Välkyimmät jopa vievät äitinsä sinne mennessään.

Vierailija
59/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo en tarkoittanutkaan että niin kävisi. Tuskin tulee koskaan käymään. Mutta JOS niin sattuisikin tapahtumaan, mitä kukaan, Teemu varsinkaan, ei uskoisi niin olisi siinä sel8nne ihmeissään ja voih niin loukattu.

Tuskinpa olisi millänsäkään. Kun Sirpa lähtisi, niin samalla ovenavauksella sieltä tulisi kaksi nuorempaa ja nätimpää naista sisälle. 

Vierailija
60/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on tuota ikäluokkaa jonka mielestä naisen täytyy suostua. Raja menee jossain 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet naiset ajattelee että siinä ei olla missään palvelijan roolissa.

Olen syntynyt 70-luvun alussa ja olen oikeasti järkyttynyt monta kertaa sitä kuinka konservatiivisia nykynuoret ovat asenteissaan. Näyttää olevan hirveän yleistä että pitävät kotitöitä naisen velvollisuutena. Mies voi sitten auttaa jos sattuu haluamaan. Oksetus.

Ja ne nuorten naisten puheet siitä kuinka miestä pitää miellyttää, ja on suostuttava epämiellyttävään ja kivuliaaseenkin seksiin.

Ihan kuin eläisivät 50-lukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi