Sirpa antaa aina kun Teemu herättää
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä vammaisia apinoita molemmat, ei jumalauta... Tuossa perheessä ei kyllä lueta kuin korkeintaan Aku Ankkaa.
Sun viestin tasosta päätellen teillä ei lueta edes Aku Ankkaa, korkeintaan Bilteman kuvastosta käännellään sivuja...
Mä kyllä nautin ihan älyttömästi siitä, että mies herättää mut rakastelemaan. Lämmintä raukeaa ja hellää seksoä unrnpöpperöisrnä. Aivan ihanaa.
Onko tuossa nyt rivien välistä luettavissa, että Teemu on hakenut seksiä muualtakin?
Sirpa on tuota ikäluokkaa jonka mielestä naisen täytyy suostua. Raja menee jossain 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet naiset ajattelee että siinä ei olla missään palvelijan roolissa.
Ei juma... ensin itketään miten joku pilavideo loukkasi lapsia ja sitten revitellään seksielämä julkisesti telkussa...
Toi on kyllä ihan egomaanikko toi Teemu. Kyllähän tuo kertoo siitä, ettei vaimoaan juuri arvosta. Herättää kesken yöunien. Tuskin kiinnostaa edes tietää, että onko vaimo väsynyt ja olisko ne yöunet olleet tarpeen. Seksiä pitää vaan saada heti tai hän hakee muualta. Uskooko kukaan, että Teemu suuttui siitä parodiavideostakaan perheen takia? Itsensä takia hän siitä suuttui. Koska siinä näytettiin Teemu vähän eksyksissä olevana lapatossuna, joka haikailee Sirpan perään, ja sehän ei hänen egolleen sovi. Nyt sitten haastattelua peliin, missä tehdään selväksi, että Teemu se on, joka määrää ja Sirpa vikisee vieressä.
Sopii minullekin yölliset herättämiset jos olen kotiäitinä. Työssä käyvänä naisena tuo ei käy mulle.
Teemusta saa kyllä melko narsistisen kuvan tuon haadtattelun ja sen pilavideosta loukkaantumisen takia. Jotain sen suuntaista Teemun velikin jossain haastattelussa kertoi, että koko perhe pyörii Teemun tarpeiden ympärillä.
Mun puolesta sais kyllä mennä mielummin vieraisiin jos vaihtoehtona on herättely kesken unien.
Henkistä väkivaltaahan toi on, että uhataan hakea muualta jos puoliso ei "anna". Tulee ihan eksä mieleen. Hän puhui samaan tyyliin. No, en silti antanut, en tiedä hakiko muualta eikä kiinnostakaan. Kunnioitus meni täysin, samoin luottamus. Tuollaisessa suhteessa pysyy vain mielistelemällä alistavaa kumppania.
Ja miksi ihmeessä täytyy avautua seksielämästä julkisesti?
On tainnut kultapoika saada tahtonsa aina läpi. Ei siinä varmaan sen kummemmasta ole kyse.
Teemu on ihan avoimesti "minä ensin" -ihminen, eikä häpeile sanoa sitä ääneen. Eikä Sirpakaan.
Tällaisiakin ihmisiä on maailmassa, ja niinhän siinä käy, että juuri he pärjäävät. Kun oma tahto on 100%-sesti valjastettu sen oman projektin eteen, on aivan luonnollista, että Teemun maailma pyörii hänen ympärillään. Jos kiekko täyttää muuten elämän 23/7, on sen yhden tunnin aikana aivan luonnollista herättää vaimo ja pistää pökköä pesään, koska muu aika tosiaan menee sille jääkiekolle.
Ikävä kyllä näitä "oman elämän Teemuja" tahtoo olla myös niissä ihmisissä, joiden saavutukset eivät oikeuta samaan maailmankuvaan ja elämäntapaan. Tosin eipä heillä taida sitten ollakaan yhtä auliita kumppaneita.
Mä oisin onnellinen jos mies herättäisi kun tulisi kotiin :D en sanoisi ei!
Todelliset megahuippu-urheilijat ovat poikkeuksetta itsekkäitä talentteja - myös Teemu. Ilman sitä itsekkyyttä ei huipulle olisi ollut asiaa. Surullista, mutta siihen on kuulunut myös itsekkyys sängyssä.
Teemu vaikuttaa ihan hirveeltä narsistilta. Sirpalle on vaikka mitä sääntöjä ja kieltoja, mutta Teemun ei itse tarvitse niitä noudattaa. Ja Teemu on varmaan ihan sairaalloisen mustasukkainen kun Sirpa ei saa muille miehille edes puhua liian kauaa.
Harmittaa ettei Teemu arvosta Sirpaa, Sirpa kuitenkin passaa ja paapoo ja tanssii Teemun pillin mukaan. Sirpa on Teemulle sellainen itsestäänselvyys. Olisi kiva nähdä, että mitäs Teemu sitten, kun on käynyt panemassa toista ja Sirpa lähtisikin. Ei varmasti usko että niin käy. Mutta kun käviskin, sitten itkettäis että nyyh kun Sirpakin lähti en ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on tuota ikäluokkaa jonka mielestä naisen täytyy suostua. Raja menee jossain 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet naiset ajattelee että siinä ei olla missään palvelijan roolissa.
No pöhpöh! Ehkä jossain 40-luvulla syntyneet ajattelevat noin. Ei taatusti 60-luvulla syntyneet!
Teemuhan on nykyään suwakkien inhokki lähes number one. Kun piti trumpista enempi kun clintonista ja on ns. tolkun mieskin sai hirveän paska myrskyn laumasieluilta niskaan.
Meillä mies antaa aina. On innolla mukana vaikka herättäisin yöllä.
Ei valittamista.
Asuvat Jenkeissä, siellä kaikki niin erilaista myös naisen asema. Hillary pelotti monia miehiä esim mutta Bill puuhasteli niitä omia juttuja...
Uskokoon noitten juttuja ken haluaa. Julkisuudessa on pysyttävä hinnalla millä hyvänsä.