Kaikki vastaan 1
Kommentit (71)
Mikä noiden vieraiden idea on tässä? istuvat tunnin ja puhuvat pari lausetta ohjelman aikana. Lisäksi tuossa pelissä ei ole mitään järkeä jos voittaja kuitenkin arvotaan. Eikö siinä olisi jotain pelaamisen makua jos kaikkien kysymysten keskiarvo ja parhaiten tiennyt voittaisi. Olisi jotain järkeä edes. Aivan jäätävän paskaa tuo kataja ja forsberg en katso enää.
Saara on kyllä kauhea sotanorsu,mutta mun tekisi kyllä mieli vähän kullia uittaa tuossa anni hautalassa.
t.M
Pelaajan kaverit vastaan tahallaan päin persettä.. ja se vikuttaa suomen vastaukseen...
koska kaikkien vastaukset vaikuttaa keskiarvoon..
huijaus paskaa..!!!
Vittu te ootte autisteja ja negatiivisia ihmisiä
edellisellä kerralla siellä oli kuhtuu itserakas kaveri kisaamassa. eikä sit senttiäkään voittanu :D
Oletteko panneet merkille että tuo kotikaupungin vastauksien keskiarvo on ollut useamman kerran jo täysin sama koko suomen kanssa? Voi olla sattumaakin, vai näyttääkö nuo sitten siinä koko Suomen vastauksen ja väittää sitä kotikaupungin keskiarvoksi. 🤔
Se on tilastollisesti melkein sama saattaa heittää ehkä prosentilla
Tuossa kannattaa aina jättää finaaliin se kotikaupunki-oljenkorsi ja vastata samoin kuin kotikaupunki. Joskus koko suomen k.a heittää parilla, mutta lähes satavarma voitto, tasatilanteessahan molemmat voittaa, suomi sekä kilpailija.
Mielestäni hyvä ohjelma, huono juontaja (Anni). Katajasta en oo koskaan tykännyt, mutta tässä ohjelmassa se on selkeesti hauskin ja siedettävin juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Se on tilastollisesti melkein sama saattaa heittää ehkä prosentilla
Jännä, kuitenkin pieni otanta koko Suomesta (ellei just siihen kotikaupunkiin olisi keskittynyt valtaosa pelaajista) 😄
Kyllä, tilastojutut on aina ollu mun heikko kohta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka katselee?
Minä katselen.
Taas niin ällöttävä turhat julkkikset ohjelmassa. 😫
Jo pelkkä mainos saa vaihtamaan kanavaa.
Älkää pilatko hyvää ohjelmaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka katselee?
Minä katselen.
Taas niin ällöttävä turhat julkkikset ohjelmassa. 😫
Lastentarhaan kuuluisivat nuo pellet 😥
Itekkin oon huomannut että onko ollut 3 edellistä kertaa sattumaa, mutta taas ihan sama homma. Helsingin keskiarvo ihan sama kuin koko suomen!! Ei kyllä voi olla sattumaa..
Helsinki on suomESSA! Niinkuin moni muukin kaupunki ;)
Tahmeeta paskaa housuissa. Tosi on.
No jo on täytynyt olla todellinen nero, joka on purskauttanut pikkuaivoistaan tuonkin ohjelmaformaatin! Huoh! Ei kiinnosta pätkääkään. Traileri riitti minulle. Ja miksi se Hautalakin pitää nykyään tunkea juontamaan kaikkia typeriä ohjelmia. Olisi pysynyt radiossa. Jee!